לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Trust me, I'm a doctor!


dont worry,be sexy D=

Avatarכינוי:  Sharosh&Talos [;

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

סדר פסח היה אעש D:


 

טוב אז רוצים לשמוע איך סדר פסח של המשפחה הרוסית שלי הולך ? [מוקדש ליעל כהן ^^] 

 

אוכל -
•סלט אליוויה [סוג של סלט מיונז..]
•כדורי מצות
•כדורי מצות אפויים
•עוגות כשרות לפסח [אנחנו לא לגמריי כופרים *~* ]

•ויניגרט
•ועוד כמה דברים שבטח לא טעמתי .

 

אגדה ? סתם תירוץ לשתות יין (;
השנה, החלטנו שאנחנו הולכים לקרוא את האגדה !
בן דוד שלי הגדול [בן 20+] קרא אותה כמובן שהתפקענו עליו כי הוא בן 20 וקורא כמו עילג XD

אחרי זה בן דוד שלי השני התלווה אליו [בן 14 ניראלי XD] לשיר את שירי פסח .
הוא החרים לי תפלא כדי שאני לא אצלם את זה =.="

סיימנו לקרוא את האגדה אחרי 15 דקות , תראו לפחות קראנו :D

אחרי זה יצאנו אני אחותי ובן דוד שלי עם כמה ידידים והיה נחמד מאוד
ואז אבאשלי בא לקחת אותנו הבייתה ב12 . ררר אבא ארור S:

ועכשיו אני פה כותבת
דרך אב הדודים שלי נתנו לי 100 ש"ח , ס'ה חמודים D:

 

ועכשיו כמה תמונות שצילמתי היום ..

הפוך =.="

dsc02582j.jpg

 

מחרמן משו

dsc02575l.jpg

 

ניר הסקסי *~*
מי שחושד, זה חרב לא צלב !

dsc02577r.jpg

 

משקפי תלת מימד שנגנבו מהקולנוע .

63671735.jpg

 

הייתי , טלי . המשך חופש פסח שמח

 

 

עריכה -

אז איך היה הסדר אצלכם ?
תגיבו , דיי השקעתי (:

 

נכתב על ידי Sharosh&Talos [; , 30/3/2010 01:36  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מחר פאקינג סדר פסח ~!
אוווווווווווווווווווווווווכל ! D:
יהיה אעעעעעש
חג שמח יאלפקות ^^

 

נכתב על ידי Sharosh&Talos [; , 28/3/2010 23:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

~ בבוקר ~

 

שבת בבוקר , קמתי ב3 והלכתי לישון ב6 וחצי .
מ.. אין ממש תוכניות להיום , ישמצב לצאת או משו ?!
מחכה כבר ליום שני לסדר .אההמ אההמ אוכל . D:
שמתי לב שלמרות שהפוסטים לא ממש ריקניים אין הרבה תגובות ,
וזה מוריד תמוטיבציה לכתוב
כמובן שאם היה לייק זה הכי קל
אבל אנחנו לא פייסבוק פה (;
אם באלכם להגיב מוזמנים . D:
אם שמתם לב יש עיצוב חדש אמ. תגובות ? ^^
טוב זה לא יהיה פוסט חופר .. ביי ביי < :

-עריכה-

משמם אעש אז משו מהיר כזה . (:

1) השתכרת יותר מפעם אחת

2) הוחרם לך הפלאפון בבצפר

3) נתפסת מעתיק במבחן

4) איחרת לשיעור יותר מ 5 פעמים

5) לא עשית שיעורי בית יותר מ 5 פעמים

6) הגשת לפחות 2 עבודות באיחור

7) הברזת כי סתם היה באלך

8) צחקת ככ חזק עד שהמורה העיפה אותך מהכיתה

9) קראו להורים שלך לשיחה בבצפר- קראו , הם לא באו ^^

10) סימסת לאנשים תוך כדי שיעור

11) העברת פתקים בכיתה

12) זרקת חפצים/ניירות וכו' בכיתה

13) צחקת למורה בפנים -כמעט !

14) צילמת תוך כדי שיעור

15) צילצלת לאנשים תוך כדי שיעור

16) הקשבת למוזיקה תוך כדי שיעור

17) זרקת משו על מורה

18) יצאת מהכיתה ללא אישור

19) באת בלי תלבושת

20) לא העלו אותך כיתה

21) אכלת תוך כדי שיעור

22) התקשרו להורים שלך מבצפר

23) קיבלת את תואר התלמיד הגרוע ביותר

24) אסרו עליך לצאת לטיול שנתי כי "התנהגת בצורה לא הולמת"

25) לא לקחת תיק לבצפר 

26) עשית זין למורה כשהוא לא הסתכל

27) זייפת את החתימה של ההורים שלך

28) ישנת בכיתה

29) קיללת את המורה שלך כשהוא לא שמע

30) קיללת את המורה שלך כשהוא כן שמע

31) הסתבכת עם המנהלת/סגן מנהלת/רכזת וכו' - שצילמתי בשיעור -__-

32) העתקת שיעורי בית

 

טוב עכשיו ביי (;

 

נכתב על ידי Sharosh&Talos [; , 27/3/2010 15:47  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,268
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSharosh&Talos [; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sharosh&Talos [; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)