לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Trust me, I'm a doctor!


dont worry,be sexy D=

Avatarכינוי:  Sharosh&Talos [;

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

It's My Life


 

 

 

דייייייייי צריך לעשות כפתור לייק בישרא %&%T#$Q#@ !

 

It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just wanna live while I'm alive
It's my life

ישנתי אתמול אצל גיל .
אני לא מאמינה שנרדמתי ב5 אחרי שישנתי יום לפני רק 4 שעות *~*
לא ישנתי 20 שעות , לא טוב , לא טוב -.-"
אכלתי אצלה מלא מלא כמובן
*כי אני בנאדם רעב ושמן*

זהו , עוד 4 ימים חוזרים , כ"כ עצוב :"(
אני אהבתי תחופש הזה
וכמובן שלא מיציתי אותו כמו תמיד
כשחוזרים ביום שישי צריך להגיש
• עבודת שורשים
• עבודה של 12 דפים במתמטיקה
• יש מבחן בתנך =.="

מזל שלא דחיתי תשיעורים
אני לא מאמינה שנשארו לי רק עוד 2 דפים בחשבון
כפיים , משו ?

טוב לא משנה =.="

תמונות מגיל וביי . D:
לחלק מהתמונות יש הסבבר [ :

עם הגיטרה של גיל P:
אההמ O.Oעצמתי תעיניים ? :O
הוו התמונה הכי יפה *~*חחחחחחחחחח משקפיים ^~^
בלילה XDמשו ארוך וכתום XD

 

-עריכה-
חחחחחחחחחח פתחתי לבובספוג מכנס מחוצפן פייס

http://www.facebook.com/profile.php?ref=profile&id=100000954428189
ומישי התחילה לדבר איתי
אני חושבת שזה אחלה מקום לפרסם תשיחה XD

20:51קארינושש

איך החיים באננס

20:51בובספוג

מאוד מרוווח

טעים

 

20:51קארינושש

תגיד חשבת פעם לזייין את סינדי

20:52בובספוג

חשבתי

את יודעת שסנדי עוד בתולה O.O

20:53קארינושש

וווו...עשיתם???

20:53בובספוג

בטח

כאילו

עכשיו היא כבר לא בתולה

אני הייתי הראשון שלה

20:53קארינושש

הישתמשתם בקונדום

??

20:54בובספוג

כמובן שהשתמשנו באמצעי מניעה

אני חושב : O

20:54קארינושש

באיזה טעם

20:54בובספוג

תות בננה כמובן

20:54קארינושש

היה לה טעים

??

תגיד מה אורך הזין שלך??

20:55בובספוג

18 ס"מ

20:56קארינושש

אאוווו ארוךך מאודד

תגיד מתי ניפגש???

 

20:55בובספוג

 

מתי שמתאים לך

20:58קארינושש

רוצהה היום אני יבוא עלייך אבל תיקנה לי תות בננה,

20:58בובספוג

ישלי כר , תמציד חשוב לא לצאת מהבית בלי קונדום תות בננה .

אז . את תבואי אלי ?

 

20:59קארינושש

ברור עוד שעה אני אצלך עים איזה בגד לבוא

??

20:59בובספוג

משו סקסי

21:00קארינושש

אוקי אני באה עים שמלה קצרצרה ואדומה ובלי חזייה טוב

.??

21:00בובספוג

טוב

 

21:01קארינושש

ונעשה אורגיה

??

21:02בובספוג

עם האוגר הסיבירי שלי ?

 

הייתי ,
טלו 3>

 

נכתב על ידי Sharosh&Talos [; , 3/4/2010 20:50  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



here without you &#9829;


 

 

"I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind.
I think about you baby and I dream about you all the time.
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight, it's only you and me... "
 

אחלה של מצברוח לסוףשבוע (:
תיכנונים להיום -
לישון אצל גיל
ואם לא אז לצאת או משו .
 

החופש עוד מאט נגמר ושוב אני מרגישה שלא ניצלתי אותו כמו שצריך :/
כ"כ הרבה דברים שרציתי לעשות
ו.. כ"כ קצת שעשיתי .
זה בטח יהיה מוזר לחזור לבצפר , אינלי כוח בשיט ללמוד עכשיו =.="

יש עוד 3 חודשים ללמוד , איכ : |
ומשום מה ישלי הרגשה שהרבה דברים אני לא יספיק עד אז . כמו תמיד ..
 

כמה שאני אוהבת את פסח , אין פאקינג מה לאכול
אני פשוט גוועת -__-
בימים האחרונים אני ניזונה ממלקי ומצות עם שוקולד *~*

 

יש עוד לסיים עבודת שורשים ותעבודה המחורבנת בחשבון -__-
טוב אתם מוזמנים להגיב (:
הייתי ,

 טלי .





נכתב על ידי Sharosh&Talos [; , 2/4/2010 15:56  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




איכ קקה של אבא S:

אל תגיבו , אין צורך =.="

 

נכתב על ידי Sharosh&Talos [; , 1/4/2010 21:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

2,268
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSharosh&Talos [; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sharosh&Talos [; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)