לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-אולי אחלום לנצח-



כינוי: 

בן: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

חכם


היא שאלה אותי: "אתה חושב שאתה אדם חכם?"

מה לענות? חשבתי לעצמי קצת מספר שניות, ואז אמרתי: "למה את מיתכוונת כשאת אומרת חכם?"

היא ביטה בי מספר רגעים ואמרה: "אחד פיקח ששם לב מה קורה סביבו, אחד שונה, עם דעות חכמות ולא רק בגלל שאחרים חושבים ככה, אחד ש... סדר העדיפויות שלו הגיוני יותר יחסית לשאר הילדים המטומטמים שחושבים שהכי חשוב זה להיות מקובל ויפה"

"אני לא יודע" עניתי לה. "אני באמת לא יודע"

וזאת הייתה האמת. אני באמת לא יודע, כל אחד הריי חושב שהוא שונה, אבל אם כל אחד חושב את זה, אז מיסתבר שאנחנו לא כאלה שונים אחד מהשני.

"אתה חושב שאני חכמה?" היא אמרה פתאום.

חייכתי אלייה, "כן,לדעתי את חכמה"

היא באמת חכמה, היא לא כמו כולם.

היא יודעת על מה היא מדברת.

היא פיקחת יותר מהשאר.

"לדעתך אני חכם?" שאלתי.

"כן, לדעתי אתה חכם" היא אמרה.

http://www.youtube.com/watch?v=ECbcyP92qdA

נכתב על ידי , 2/1/2010 14:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

322
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*better* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *better* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)