לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג בלי שם



Avatarכינוי:  אייק





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

i did it.


נפרדנו.

סופית..

כבר לא אכפת לי ממנה.. אחרי שהיא קיללה וריכלה עלי בסתר.. חשבתי שזאת אהבה אמיתית.. גיליתי שלא.

אני שם עליה זין.. אחרי כל מה שעשיתי בשבילה? שיחקה בי 3 שבועות ככה סתם..

אני לא אתגבר, כי אין על מה.. אני גם לא אבכה כי הרגש יבש מידי בשביל זה

היא לא אמרה סליחה, אני גם לא מצפה ממנה

שתקפוץ לי...

 

עריכה:

סאפי, תודה על הכל אני כ"כ מעריך אותך ואוהב אותך

האחות הכי מושלמת3>

נכתב על ידי אייק , 30/12/2009 19:32  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שוב.. אחרי שנתיים


היום הרכז שלנו נכנס כדי לומר לנו שמחר(יוםרביעי) נלך מהבצפר(יאפדידו מפסידים אנגלית) לאיזה אדם שהשתתק בתאונת אופנוע..

והוא גם מצייר עם הפה "ציורים שלא להאמין!"

עוד משהו מפי הרכז.. הפלאפון שלו צלצל(יייא ווארדי איזה פלאפון ענתיקהX:)

ואז חבר שלי אמר לו הפלאפון מוחררררררררררם!

אז הוא אומר "הסיבה היחידה שאני עונה לפלאפון היא בגלל שהוא צלצל"

כולם כזה אע?!0-0

חח איזה דפוקXP

 

אתמול הייתי ביומולדת לחבר שלי.. היה כיף רצח(: עד ש.. הוא לקח אותי לצד להגיד לי משהו(אהא.. בגלל זה חזרתי עם איקי בצוואר..)

הוא אמר לי שהוא וחבר שלו היו באוטובוס וראו את א' חברה שלי

הם שאלו אותה אם אני חבר שלה, והיא, אחרי שאמרה לי את כל המילים שיכולים להיות בשורש א.ה.ב ונישקה אותי מליון אלף פעם אמרה להם שלא ושאני סתם זבל ושהכל זה בעצם סתם..

כל המסיבה הייתי מבואס רצח=\

אני לא יודע אם להאמין להם.. מצד אחד זה אולי נכון כי הם חברים טובים שלי.. לא ככ אבל כה

אבל מצד שני ההורים שלה כבר יודעים והמשפחה שלה מה היא תגיד להם סתם? וזה בכלל לא נראה ככה=\ וגם רבתי פעם עם הילדים האלה

אולי יש להם איזה משו נגדי עדיין?

תמיד שאני מתאהב במישי, ועד שאני מתאהב.. פתאום לדפוק הכל? אני לא יודע אם זה נכון אני גם לא מצליח לתפוס אותה כדי לדבר איתה

היא בנאדם הראשון שאחרי שנתיים(ירדן) הצלחתי(לפחות התחלתי) לאהוב..

למה זה תמיד קורה לי?

נכתב על ידי אייק , 29/12/2009 16:32  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




תיראו שיחה שהייתה איתי ועם ספיר(זאת שבתמונה הראשית) ידידה שלי(ואחותי בדםP:) -

ספיר: יייייואו נתקעתי עכשיו בשירותים!:O

אני: איך?!O_ם

ספיר: הנה, ככה תראה!

 *נועלת את עצמה שוב*

 

חח איזה מסטולה הילדה הזאתXD מת עליה, אחות קטנה שליP:

 

בא לי לכתוב פה אבל אין לי על מה 0-0 ממ..

אה=]

כרגע אני בכיתה י' שנה הבאה, אני רוצה לעבור לבית ספר שאפשר ללמוד בו ציור.. אני אמור להכין תיק עבודות וכרגע אני מצייר ומחפש כל מיני רעיונות לצייר

למישהו יש רעיון אולי? איזה תמונה אפילו להעתיק או איזה מודל? אפילו אתם..(:

 

הנה כמה ציורים שציירתי..(: אבל הם לא לתיק עבודות כי הם לא משו

http://img137.imageshack.us/gal.php?g=55386650.jpg

סורי על האיכות.. במיוחד הציור שצויר בצייר..>>"

 

אומרים שיש לי עתיד.. לא למדתי לצייר.. ישבתי לבד מגיל קטן

השארה מסבא(:

נכתב על ידי אייק , 28/12/2009 15:13  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאייק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אייק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)