לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אל תעצרו את ילדי הפרחים עם העניים האדומות והפרצופים המחייכים.

Avatarכינוי: 

בת: 28



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

מסיבה של אנשים יפים.




בית פרטי, מוזיקה ,אוכל ,פיצות ואנשים יפים.
אכן ארגנתי ,ליתר דיוק סבתא שלי ארגנה (:
מסיבה מדהימה.
אז כמו בכל מסיבות הבית תמיד בהתחלה הכל נראה גרוע והובלה לכשלון.
אנשים יושבים,מדברים ,אפילו לא קמים לקחת אוכל.
ואז התחילה המוזיקה, לא הייתה מוזיקה מי-יודע-מה כי התבלבלתי עם כמה דיסקים
אבל זרמנו עם מה שיש.
רקדנו כמו במסיבות טבע, כמו אנשים על סמים זה היה כ'כ מצחיק בחיים לא אשכח את זה.
וכמו בכל מסיבת בית יש את אלה שלא מוצאים את עצמם, את אלה שיושבים בחדר הסמוך לסלון או את אלה שיושבים
או סתם את אלה שלא קשורים לחיים.
וכמו בכל מסיבה אלה שלא מוצאים את עצמם הולכים ראשונים.
ומשום מה כשזה קורה, תמיד נדמה לי שרק אז מתחילה המסיבה.
כאילו חיכו לרגע הזה שהם ילכו.
כמה רקדנו וצחקנו, באמת שהיה מדהים!
הרבה זמן לא נהנתי ככה, ועוד פחדתי שלא יבואו אנשים.
ואיך סבא שלי אמר .. "מדד המסיבה נמדד על שני צירים. מדד החברים ומדד הזמן."
אז באמת הגיעו כולם, ונשארו עד שלוש בלילה.
ואני בקושי נרדמתי אח''כ עם כל ההתרגשות .
בחיים לא אשכח את הערב הזה. את מסיבת יום ההולדת ה-16 שלי.


העוגה D:

אנשים





וזו פשוט תמונה אדירה XD







היה מדהים.
נכתב על ידי , 28/1/2012 19:20  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא אשכח את השבוע המטורף הזה.



אז מה, זה היה חתיכת שבוע ארוך ובלתי נשכח.
יאפ חגגתי את היומולדת ,האמת אני אחגוג כמו שצריך ביום שישי
עם מסיבה והכל. 
אף פעם לא יצא לי לארגן מסיבה או משהו בסיגנון,
אין לי מושג את מי להזמין או כמה ואיך, ובכלל מה תהיה המוזיקה והאוכל...
טוב נשרוד איכשהו.
מקסימום יהיה אידיוטי.

גלי ואני D:

גלי נוי ואני ^^

כנ'''ל...ויאפ רואים לי ת'גשר ><





חח נפלאות האומייג'ל. נוי ונדב

נדב ואביאל XD

וסתם פ"ת בשבת בבוקר.אחרי לילה מטורף XD

רק שאני לא אתאהב בו בטעות.
נכתב על ידי , 22/1/2012 20:35  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

11,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: החנונים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדת אור הירח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדת אור הירח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)