לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Leave the lies to the liars


החיים נגמרים עם חלום...

Avatarכינוי:  ™ ~Audrey

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

something to remember... || רביעי שולט <:


  

זאת הולכת להיות פריקה מטומטמת וחסרת משמעות של 1 בלילה, ככה שאין צורך להגיב או לקרוא אפילו.  

בשבילי ובשביל הבלוג הזה בתקופה יותר בהירה.


  

הלוואי שיכולתי להתעורר עם חיוך בלתי-תלוי ואמיתי בוקר אחד.   

להתעורר, להביט מהחלון, להתרכז בטבע.   

פרחים בכל צבעי הקשת, דשא מוריק, שמיים תכולים - מאחורי העננים, השמיים תמיד תכולים.   

 

לומר בוקר טוב ולהתכוון לכל מילה בביטוי הזה.

 

לגשת למטבח, ולא להקשיב לה. הבוקר, אולי לא תהיה לה ביקורת כלפיי או כלפי מה שעשיתי? הרי בכל פעם שאני טועה מהבחינה שלה, היא צריכה להעיר לי ולתקן אותי. כמו את כל הילדות הטיפשות וחסרות השכל שהיא מכירה - שרובן מסתכמות בי. ללכת לבית ספר בלי הרגשה של נטל על הכתפיים, לדעת שאני אחזור הביתה ואני אהיה באמת מאושרת מעצם העובדה שאני בבית. לחכות לאבא, לשמוע איך עבר עליו היום. הוא לא מאושר כל הזמן; זה נכון. אבל ברוב המקרים, הוא פשוט ממשיך לחייך למרות הצרות, אלא אם כן זאת צרה כלכלית. הוא תמיד מאשים אותה על כל מה שקורה לנו - הרי אין אף אחת אחרת בבית שגורמת לנו לכל כך הרבה בעיות בבית. פגיעות פיזיות ונפשיות, מבחינתו אלה רק פגיעות כלכליות. מבחינתי זה קצת מעבר.

 

אני אקח לעצמי את הזמן כשאתארגן לקראת הפגישה איתו. הוא טוען שאני נראית מושלמת בכל מצב, ואני לא מסכימה - זה לא כמובן, אלא ברור מאליו. בכל מקרה, אני אתארגן לפי איך שמתאים לי. איפור כבד או נטולת איפור בכלל, זנותית או צנועה, על עקבים או לא, משקיענית או מחפפת, שמחה או קופצנית, מתרגשת או ממהרת - זה לא עניינך, זה ענייני. 

 

ברגע שאצא מהבית, אף אחד לא יבקר אותי. אף אחד לא יתקשר אליי בערך חמש פעמים עד שאגיע לתחנת האוטובוס, ועוד עשרים פעמים עד שאני אפגוש אותו. ואף אחת לא תבקש ממני קבלה מהסרט, ואני אצטרך לבזבז 30 שקל על פיסת נייר עלובה כדי לקבל צ'אנס לצאת מגבולות היום-יום וללכת לים. לשאוף את האוויר הצח, ליהנות ממה שיש לי וממה שסובב לי.

 

בראש שלי, אני אתחיל לדמיין לעצמי מצבים קטאסטרופליים - אם אני לא אענה לה, היא תתחיל לחשוד. היא עלולה להתקשר לקולנוע ולברר אם באמת קניתי כרטיס. היא יכולה להגיע לשם בכל דרך אפשרית, למרות שהיא טוענת שהיא מבטיחה לא להגיע לשם אם אני אענה לה. ומה אם אני לא אשמע את הצלצול? כל כך ברור שאני הולכת לסבול מזה. אולי היא תיקח לי את המחשב, אולי תנתק את השיחות היוצאות והסמסים. אולי היא תבקש שיבדקו מה אני עושה באינטרנט? בכל מקרה, מה שלא יהיה, אני צריכה להיזהר. הגוף זקור, הפלאפון ביד - וכל רעד קטן מעביר בי מטען ענקי של צמרמורת ולחץ. לא יודעת מה לעשות, כמעט ומשתגעת מרוב הפחדים שרצים לי בראש.  

הנה היא מתקשרת, אחרי שעתיים ומשהו. 'איפה את?', היא שואלת בד"כ. 

'אני בקניון... עוד רבע שעה זזה הביתה.'  

'כדאי לך ביותר, אחרת זה יהיה לרעתך. ביי'

אוקיי, תודה על הניחום. 

 

בקושי יכולה לזוז ומתחילה לדמות לעצמי מה מצפה לי בבית - הרבה שאלות. למה הלכתם דווקא לשם? לא יכולת למצוא משהו שקרוב אלינו? 

לא, לא מצאתי משהו קרוב אלינו. חשבת אולי פעם שאולי אני לא רוצה ולא ארצה אי פעם להיות קרובה אלייך?    

את מנסה למצוא אותי בכוח. יושבת מולי ומתחילה לדבר איתי על הדברים הכי מטופשים בעולם - וכאלה שגם לא אכפת לי מהם. חבל שעדיין לא הבנת שלא אכפת לי, ולא יהיה אכפת. 

 

עכשיו את נחמדה פתאום. את מסכימה לי לישון אצל חברות, את מתנדבת לשלם לי על זה ועל זה. את כל כך צבועה שזה מחליא. 

אני פשוט כל כך מצטערת שהבירוקרטיה הארורה של ישראל מונעת ממני לחיות בצורה נורמלית, היא מונעת ממני לחייך.  

תרתי משמע. 

 

ושוב, נזכרת להיות הנחמדה בסיפור הזה. לפתע את כל כך מתוקה, מקסימה כזאת. 'את רוצה שההוא וההן יבואו אלייך? אני אכין לכם סושי, תהנו קצת. לפחות פעם אחת. אני מבינה שדי הרסתי הרבה דברים, אבל אני מעוניינת לתקן.'

 

אבל רגע, מה הסכין עושה אצלך ביד? את רוצה להגיד שזאת אחת מהטעויות שלך שאת רוצה לתקן, אחד מהדברים שאני אשכח בקרוב - ואם לא, אני רעה ומגעילה שנוטרת לך טינה? 

 

מה שלא יהיה, לא ביקשתי הרבה בחיים. בסה"כ ביקשתי שיפרידו ביני לבין אימא שלי.  

לא מגיע לה? תחשבו שוב. תאמינו לי שכן.

-

 

- 

 

 

בכל מקרה...

 

ביום רביעי הייתי אצל ליליצ'קה  היה שולט ברמות  ראינו סדרות מטומטמות ביס דרמה וקומדי, ואז ראינו את ההתחלה של יעד סופי 4 - 

סרט חולני ברמות, לא מומלץ לראות בכלל  

אח"כ היא מצאה את הדיסק של "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" - אין, פשוט אין על הסרט הזה !!    

ועוד יותר אין על החתיך שמשחק את פיל - בראדלי קופר  רררררר הייתי עושה אותו    

בעצם, אותו ואת צ'ייס קרופורד. חתיכים

 

האא, שאלון התמימות

 

01. עישנת.
02. שתית אלכוהול.
03. בכית שמישהו מת.

04. השתכרת.
05. קיימת יחסי מין.
06. היית בקונצרט
07. עשית למישהי\ו ביד \ מישהי\ו עשה לך ביד.
08. הוטרדת מינית
09. הטרדת מינית חחחחחח כשליליה בסביבה, כל אחד מטריד ויוטרד מיניתXD
10. התגלחת\עשית שעווה. (בהתאמה בנים-בנות)
11. חירמנת\התחרמנת
12. צחקת כל כך חזק שמשהו יצא לך מהאף.
13. בגדת בחבר\חברה.
14. חבר\חברה בגדו בך.

15. היית בנשף סיום התיכון.
16. בכית בבצפר.
17. נאבדת בקניון\מרכז קניות.
18. רצת בעירום.
19. עשית\עשו לך ריקוד סטרפטיז

85%

20. מישהו מהמין השני היה בחדר שלך.
21. מישהו מהמין השני ישן אצלך.
22. ישנת אצל מישהו מהמין השני.
23. נישקת מישהו זר.
24. חיבקת מישהו זר.
25. עשית צלילה.
26. נהגת במכונית.
27. עשית צילום רנטגן.
28. נפגעת ממכונית.
29. היית במסיבה.
30. עשית סמים.
31. שיחקת סטריפ פוקר.
32. שילמו לך בשביל להתפשט
33. ברחת מהבית
34. שברת עצם
35. אכלת סושי
36. קנית פורנו
37. ראית פורנו
38. עשית פורנו
39. גידלת שעועית.

77%

 
40. היית מאוהב\ת
41. התנשקת צרפתית.
42. צחקת כל כך חזק עד שיצאו לך דמעות.

43. בכית עד שנירדמת.
44. צחקת עד שנירדמת.
45. דקרת את עצמך.
46. ירית באקדח.
47. ליכלכת על מישהו מאחורי הגב ואחרי זה התנהגת כאילו את\ה החבר\ה הכי טוב\ה שלו.
48. היית על המחשב במשך 9 שעות רצופות.
49. צפית בטלוויזיה במשך 9 שעות רצופות.
50. ראית חיה מתה.
51. ראית מישהו מת.
52. נישקת מישהי\ו בנוכחות לפחות אדם אחד.
53. עבדת על מישהו
54. שמת מישהו בבית חולים. 

55. התגנבת לחדר שלך\ של מישהו אחרי שיצאת.
56. הכנת שעועית פיקנטית\חריפה.
57. התלבשת כמו פנקיסט (לא בפורים!)
58. התלבשת כמו גותי.
59. התלבשת בצורה יוקרתית.  

64%


60. היית במרוץ אופנועים.
61. התעלמת ממישהו.
62. עקבו אחרייך.
63. עקבת אחרי מישהו.
64. פגשת סלבריטי.
65. ניגנת יצירה ידועה.

66. רכבת על סוס
67. חתכת את עצמך.

68. קפצת בנג'י.
69. צילצלת למישהו בדלת וברחת.
70. היית במסיבה פרועה.
71. נתפסת גונב משהו
72. נתת למישהו מכה בביצים.
73. גנבת חבר\חברה מחברה\חבר (בהתאמה)
74. יצאת עם מישהי שחבר של דלוק עליה.

75. נעצרת.
76. היית בהריון\חברה שלך היתה בהריון.
77. עשית בייביסיטר
78. היית בארץ אחרת.
79. גרמת לשריפה בבית שלך.
  

50%


80. היה לך מפגש עם רוח.
81. תרמת את השיער שלך לחולי סרטן.
82. נשאלת שאלה ע"י מישהו שבחיים לא חשבת שישאל אותך שאלה.
83. בכית על כתף של המין השני.
84. היה לך חבר\חברה ליותר מחודשיים.
85. התבטלת כל היום.
86. אכלת קרטון שלם של גלידה לבד.

87. עבדת.
88. עזבת קבוצת ספורט.
89. קראו לך זונה.  

45%

90. רקדת כמו זונה.
91. התבלבלו איתך ועם סלבריטי.
92. היית בתאונת דרכים.
93. אמרו לך שיש לך עיניים יפות.
94. אמרו לך שיש לך שיער יפה.

95. אנסת מישהו\י
96. רקדת בגשם.
97. דחו אותך.
98. עזבת מסעדה בלי לשלם.
99. כיפכפת מישהו\נתת סטירה למישהו\י בפנים.
100. נאנסת

39% של תמימות.

פייי, אנחנו דור מזויין! XD



good night bitches :]

נכתב על ידי ™ ~Audrey , 26/3/2010 01:15  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-26/4/2010 20:10
 



לדף הבא
דפים:  

2,718
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™ ~Audrey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™ ~Audrey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)