לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נקודת מבט פרטית על החיים לפעמים משעשעת לפעמים עצובה .

Avatarכינוי:  erez5

בן: 51

Skype:  erez 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2012

אולימפיאדה


ש דברים שאף מדינה לא יכולה לקחת מאיתנו...... את הגאווה הלאומית שהיא מלאה בחוצפה לאומית, את הצבא המצויין ואפילו את האנשים שגרים פה ולא נשכח את יכולת הארגון שלנו שמאז אסון גשר המכביה הראינו לעולם כולו שבארגון אירועי ספורט אנחנו הטובים בעולם .

האולימפיאדה האחרונה הראתה לנו שגם בספורט אנחנו לא משהו אפילו לא בארגון הספורטאים הנכונים ,לדוגמא האצן הטוב ביותר בישראל לא מצא את נעליי הריצה שלו ( כי גנבו לו אותם)ודקה לפני הוא נאלץ להשאיל נעלים מאחת הבנות של השחיה הצורנית , השחיין האולימפי נמרוד שפירא לא קיבל את כובע השחיה שלו ולכן נאלץ לשחות עם כובע אמבטיה, והשחיין הטוב ביותר בישראל יעקב טומרקין (הפעם זאת האמת) לא נמצא בכל ישראל הכסף להכניס את אימו למשחק הגמר כדי שהיא תוכל לצפות בבנה מנסה להציל את הכבוד הלאומי האחרון שנשאר לנו מהנבחרת המדוברת .

"הנבחרת הטובה ביותר מאז ומעולם" צעקו כותרות העיתונים הסיכוי הגבוה ביותר למספר גדול של מדליות זהב נמצא בטיסה ללונדון, איפה כל זה ואיפה המציאות לדעתי הכותרת הייתה צריכה להיות חלש יותר ,לאט יותר ,מבולבל יותר הכי ישראלי שיש.... רק בשביל הידיעה שאנחנו לא הכי גרועים קחו לדוגמא את האצן הפלסטיני שהגיע למקום אחרון בריצת 400 מטר ואני בתמימותי חשבתי שפלסטיני שרגיל שחיילי מג"ב רצים אחריו יגיע לאחד המקומות הראשונים אבל זה לא קרה והוא הגיע למקום האחרון והלא מכובד ,למי שלא יודע אם אותו אצן ונרשמה עוד פדיחה שבמוקדמות לריצה ברגע שהוא שמע את היריה הוא נשכב וחיפש את מקורות הירי …. כנראה שגם אצלהם ספורט זה פריווילגיה .

היי אתם שם בירושלים חיפשתם איפה לחסוך ( חוץ מאשר במשרדים שלכם במספר המכוניות ובכמות השרים ) אז מצאתי לכם ….בנבחרת האולימפית וכצעד ראשוני אני מתחיל לארגן מספר הפגנות ולדרוש משר האוצר שיחזיר לנו את החלק שלנו במיסים ששילמנו אלו שמימנו את חברי הנבחרת ובראשם התקווה הגדולה לפדיחה סליחה למדליה אריק זאבי למי שלא יודע התקציב האולמפי מגיע ל כ30 מיליון שקל בשנה כל ספורטי מקבל משכורת של בין 5000 לרווק ו8500 לנשואים עם ילדים, בנוסף לזה מאמנים צמודים חדרי כושר פסיכולוגים ללא חיוב (רק אני משלם ?)חופשות בחו"ל סליחה סליחה אליפויות אירופה בחו"ל ציוד ספורט מענקים על כל פרס שהם מקבלים למי שלא יודע מדלית זהב שווה בישראל מענק של כ-מליון שקלים, חברי המשלחת מקבלים לימודים והטבות מרחיקות לכת והכל על חשבוננו.

בואו נחזור שוב לאריק שהוא אחד מהאלופי הגודו הגדולים ביחוד בתחרויות שבהם אין מצלמה כמובן, אז למה למה? לא לתת לדור הצעיר צ'אנס עשית את שלך ותודה אבל האולימפיאדה הזאת היתה מיותרת בשבילך ושוב תודה .

לועד האולמפי בתמורת חצי מהסכום לחודש במשך ארבע שנים, וחצי מהטבות שזכה בהם אריק גם אני הייתי נכנס למגרש מול הגרמני וגם אני הייתי נכנע תוך שניות מעטות קצת הייתי רץ לצדדים נותן לו להזיע ואז נכנע וממשיך לראות את יתר התחרויות מקרוב .

גם מהשייטות שניסו לרמות קלות ... לרמות אנחנו הישראלים לאאאא אנחנו לא משקרים ולא מרמים לאאאא זה לא יכול להיות ועוד להיתפס איפה היה המוסד כשהם נת׳פסו איפה היו שרותי ביטחון? מה זה להיתפס? איפה בטחון שדה …..בנות כשמרמים מחסלים את מי שראה במקרה שלכם זוג השייטיות מדנמרק הן היו צריכות לטבוע או להאכל על ידי כריש .

גם בשחר פאר לא היה מה להתפאר, לומר את האמת היא אפילו כיערה את המסך בזמן שהרוסייה הבלונדינית עם העיניים הכחולות והישבן המוצק מוציא קולות של אנחה וכאב שממש גורמות לי לאנחה רצופה מהממממממממשחק וממולה מוציאה שחר שלנו חבטות מוזרות וממש מרגישים שהיא חושבת על היום כיף שיגיע מיד אחרי סיום המשחק ברחבי בלונדון ותוך כדי כך מדכאת מינית עשרה גברים שרואים טניס ואוהבים את החבטת גב (ישבן מוצק ) של הרוסייה .

והשייטיים הישראלים שחר צוברי התקווה הגדולה למדליה גילה להתפעתו שהוא לא טוב בגלים גבוההים הוא שייט מיוחד מצויין למים רדודים כי גלים עושים לו בחילות והשייטת שכולם מחכים ממנה למדליה לי קורזיץ צר לי לאכזב אותכם ואני נשבע שאת הטור הזה כתבתי בשני בערב וסביר להניח שאתם כבר יודעים אם היא הביאה מדיליה אבל הימור שלי שברגע האחרון הרוח תהיא חזקה מידי חלשה מידי או המים היו רטובים מידי אז אל תצפו גם שם למדליה ואם טעיתי סליחה לי קורזיץ


ועם כבר מדברים על האולמפיאדה אני מקווה שאתן מבינות למה תקופת האולמפידה היא תקופה שהגברים מבקשים יותר סקס?למי שלא הבין באולימפיאדה קופצים לרוחק בבגד ים , רצים בבגד ים , משחקים כדור עף בבגד ים דרך אגב גילתי שאני מאוהב בכדור עף חופים ( מי שלא מבין למה?אני ממליץ לצפות ) בקיצור הכל עושים בבגד ים סקסי משגע הכל חוץ מלשחות ,לשחות שוחים עם חליפת צלילה איפה הבגדי ים של פעם איפה .

לסיכום האולמפיאדה היא התוכנית ראלטי הוותיקה ביותר בעולם ובשבילי היא שווה כמעט לקטלוג של וויקטוריה סיקרט .

 

נכתב על ידי erez5 , 7/8/2012 23:17  
הקטע משוייך לנושא החם: ספורטאי ישראל באולימפיאדה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לerez5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על erez5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)