לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נקודת מבט פרטית על החיים לפעמים משעשעת לפעמים עצובה .

Avatarכינוי:  erez5

בן: 51

Skype:  erez 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

9/2012

חופשה בצרפת



חופשה בחו"ל עם הילדים

כבר בימים הראשונים שהרעיון עלה על השולחן טיול פריז עם הילדים הבנתי שמדובר ברעיון מהפכני משהו שיוציא אותי אחרי תקופה ארוכה של שלווה ושקט וינער אותי ויוציא אותי........... מהכלים!!!!! .

כבר שנחתנו בעיר האורות, בעיר הרומנטית, בעיר שאהבה חיה בה לנצח, העיר שחוברה לה יחדיו (סליחה זאת עיר אחרת), התחלתי להפנים שרומנטיקה לא תהיה פה ולמרות שהמילה חופשה מוזכרת בכל שלבי התכנון גם חופשה לא תהיה פה .

לאחר סיבוב ראשוני עם הילדים באתרי העיר ועצירה כפויה ליד כל מכונה אוטומטית לממכר ממתקים, שתיה מתוקה ומזכרות בנוסף לזה שלוש פעמים קקי ופעמיים פיפי, כבר בתור לשירותים בתוך תחנת הרכבת הבנתי שאת הרומנטיקה והאהבה שהעיר האורות אמורה להציא או לעורר לי זה לא יקרה בזמן שכל הזוגות שחלפו מולי נראו כאילו הם בירח דבש התחבקו והחזיקו ידיים, הידיים שלי היו תפוסות ואזוקות על ידי שלשת הפרחחים שלי, שלושה כן ולי יש רק שני ידיים אז תעשו חשבון.

ביום למחרת אחרי שהיום הראשון היה חם ודביק חיכה לנו יום קריר למי שמכיר את אירופה יודע שלמזג האוויר שם אין חוקים יום אחד חמסין של מדב סהרה וביום השני קור של חוף בסיביר. הבעיה הגדולה היא כאשר הבנתי שזה הולך להיות יום קריר הייתי מרחק של שתי תחנות רכבת מהמלון וככה בקור חודר עצמות מצאתי את עצמי עומד בתור ארוך ארוך (כאורך הגלות) בכניסה לאייפל, מיותר לציין למי שמכיר אותי יודע שסבלנות היא לא אחת מהתכונות המושרשות אצלי וכן אני מודה שכבר הייתי בצרפת ואף פעם לא עמדתי בתור בשביל לראות את ערימת הברזל הזאת מלמעלה. אין שום אתר תיירותי בעולם כולו ששווה שאני ימתין בשבילו מעל 20 דקות, אבל הפעם הילדים איתך וזאת הזדמנות מצויינת ללמד אותם משהו חדש על העולם שמחוץ לגבולות ארצנו.

אחרי שעתיים ווו 45 דקות של עמידה בתור......... שני זוגות הורים אני מיכל ושלושת הפרחחים אבי ואורה והפרחחית הפרטית שלהם בקור המקפיא של פריז נשברתי נכנסתי לאחת מחנויות המזכרות שעמדו בשולי התור וקניתי חולצה ארוכה וחמה כזאת שתאפשר לי להמשיך ולעמוד מבלי שהשיניים שלי התנגשו (חולצה אפורה ופשוטה שכתוב אליה אייפל עלתה לי מעל ל 80 יורו גנבה איפה "יצאת צדיק" כצריך אותו??) אחרי המתנה של שעה נוספת עם הילדים שזה בערך כמו..... נצח הבריק בראשי רעיון למתנה לדורו "חברי הנצלן" מתנה יפה יעילה שתזכיר לו את פריז, כן הבנתם נכון חולצה אפורה שכתוב עליה אייפל, התחננתי כלפי הסובבים שלא יאכלו לידי לא יגעו בי ולא יצלמו אותי איתה ככה היא אולי תישאר חדשה למראית עין ואף אחד לא ידע שלבשו אותה (חוץ ממכם) ואז יתכן שדורון יאמין ששלמתי עליה 80 יורו מאהבה אליו פחחחחחח איזה פתטי אאאאאא.

אחרי נצח נצחים הגענו לכניסה למעליות, אבל אז קרה הגרוע מכל הילדים הבינו שזה סתם חתיכת מתכת מסריחה שבגללה חיכינו את כל הזמן הזה והם החליטו שתודה זה מספיק(חיכיתי עד עכשיו נראה לכם שאני לא עולה) עשרות אנשים נלחמו על האייפל עשרות אנשים בנו אותו במשך שנים רבות, חלומם של אלפי אנשים בעולם לבקר באייפל ואתם לא מעוניינים לעלות?? ….. נאום חוצה לבבות הרבצתי בהם כדאי שהם יועילו בטובם לעלות לדבר המכוער הזה (אפילו ג יפית יותר יפה) והתוצאה לא איחרה לבוא הם הסתערו על המעלית כלוחמים ששים אלי קרב, האמת שאם הם היו מדברים ככה בשעה הראשונה הייתי הולך משם בשמחה, אבל מצד שני הליכה משם משמע קניות שזה כמה מאות יורו אז בעצם טוב שנשארנו וחבל שזה נגמר .

אחרי עליה קצרה לקומה השלישית של המגדל סיבוב של פחות מחמש דקות על המתכת המוזרה הזאת, התחלנו לחפש את הדרך למטה וכמובן שגם הדרך למטה רצופה תור גדול. מיד נזכרתי בישראלי שהתאבד בקפיצה מהמגדל מלפני כשבועיים התאבדות...... צעקו כותרות העיתונים הכל תוכנן לפרטים במשך כמה שבועות, אבל אני אחרי עשרים דקות המתנה עם שלושת הפרחחים גם אני שקלתי לקפוץ, אבל שוטר שהשגיח עלי מקרוב דאג לבדוק שאני לא עושה לעובדי הניקיון בקומת קרקע עבודה .

(חומר למחשבה צריך לבדוק ב eBay עם יש כזה למכירה אפשר לקנות לבנות בגלבוע זה בטח יביא תיירים)

הדבר המיוחד שלשמו באנו זה לא ההיסטוריה של צרפת לא הרומנטיקה וגם לא נפוליאון ושער הניצחון ולא מיכל לא באנו לקניות באנו בכדי לתת לילדים קצת תרבות אחרת קצת שפה אחרת אאאאא על מי אני עובד באנו לדיסנילנד.


אפרופו דיסנילנד

אני חייב לציין בפניכם שכנראה את הילדים לא מעניין כל אתרי התירות שפרושים לאורכה ולרוחבה של העיר אצל הילדים חופש זה להיות בחדר במלון מול הטלוויזיה (ואני בטוח שגם אצלכם) זה פשוט לא יאומן דיסנילנד האתר הגדול והמפורסם בעולם לא עשה להם כלום אבל רבעית הבנות של ברץ באחד הערוצי הטלוזיה במלון גרמו לנו להתחנן על נפשנו בכל פעם שהינו צריכים לעזוב את החדר. בזמן שאני מפנטז בתי קפה ורומנטיקה אישתי מפנטזת חנויות וקניונים הילדים מפנטזים ברץ.


גדולת הכותרת של פריז זה דיסנילנד (על אף שאישתי חושבת שאנזליזה) אחרי 40 דקות ברכבת שלש רכבות שהחלפנו הגענו לממלכת הילדים דיסנילנד מזג האוויר ההפכפך ליווה אותנו בבוקר בקרירות אירופאית לבשתי את החולצה החדשה שלי שכבר מסריחה מהיום שעבר (אני מקווה שדורון לא ירגיש) ויצאנו לדיסנילנד .

אתם בטח רוצים שאני יספר לכם על דיסני אבל אני כבר עייף ותכף נרדם אז אני יקצר

דיסני

1 תור שלא נגמר

2 כאבי רגליים

3 מיקי מאוס מרחוק

4 לא ללחוץ חזק על הקיטשופ כי זה נשפך מצד שני על החולצה של דורון ֿ

5 פאסטפסט (כרטיס שמקצר את זמן התרים) מצריך תור ארוך משל עצמו

6 תור שלא נגמר כבר אמרתי

8 מפה לא ברורה

9 מסחטה של כסף האוכל יקר השתיה יקרה ובמחיר של הכניסה הייתי עושה חתונה שלמה

10 אני שונא אותך וולט דיסני

דורון אני מקווה שאהבת את המתנה קניתי לך אותה חדשה עוד בשקית אף אחד לא לבש אותה אף פעם נשבע.. תתחדש.

[email protected]

 

נכתב על ידי erez5 , 9/9/2012 17:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לerez5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על erez5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)