לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נקודת מבט פרטית על החיים לפעמים משעשעת לפעמים עצובה .

Avatarכינוי:  erez5

בן: 51

Skype:  erez 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2012

בקרוב אצלי


לאראלה שלום!!

 

אראלה יקירתי מדבר איתך ארז שדו, את אולי לא זוכרת אותי אני מנוי שמספר פייייייייייייייי, נזכרת? מאיפה? בטוח שלא, אבל מנוי שלכם כבר מעל ל20 שנה, ֿכן 20 שנה ולא התקשרת אפילו פעם אחת אני כל כך רוצה שתחייגי אלי ותבקשי ממני לשבת כי את הולכת לבשר לי בשורה שתעשה אותי שמח (עשיר), אבל את לא מתקשרת ולא מפנקת ואפילו לא מתעניינת, לא התקשרת לאחל יום הולדת שמח או חג שמח או סתם איך אני מרגיש למה למה??? .

כל בוקר בדרכי לעבודה אני שומע אותך בתוכנית של סלוצקי והשני נו שכחתי את שמו... מחייכת, צוחקת, מאושרת שבעוד רגע את הולכת לעשות מישהו מאושר ומעושר (בג'ובות) את הולכת לשנות למישהו את החיים, באותו הרגע אני מנתק את הסלולרי, אפילו עם יש לי מישהו על הקו (שלא תהיה ממתינה ותחייגי למישהו אחר!! ) מיד אני קורא שמע ישראל ה' אלוהינו שאראלה תחייג אלי הפעם זה אני זה אני …..לא זה לא ושוב אני מתאכזב .

די אראלה!!!, די!!! מה סתם אתם עובדים עלי זה כמו סיירת מטכ"ל אצלכם חבר מביא חבר גם אני רוצה לזכות!!, אולי אין לי פרוטקציה במפעל הפיס ולא באח הגדול לא במירוץ למיליון ולא בקזינו בווגאס, אז גם אצלך צריך די!!!!.... מתי תורי לזכות הכסף יכול לעשות לי טוב (נו למי לא!!!).

אראלה יקירתי נמאס לי לחכות לך, נמאס לי לעבוד מהבוקר עד השעות הקטנות של הלילה, אני רוצה לעשות בוכטה ומהר כמו שרק את או הקזינו או שוד בנקים או פיצויים מעיראק אבל זה כבר לא יקרה!! .

אולי שכחת אותי?, אולי במהלך השנים עם תחלופות של מספרי הסלולר שלי באופן לא מבוקר בעליל איבדת את המספר הנוכחי שלי?, אולי צריך לעדכן אותך בכתובת הנוכחית ככה שתדעי לאן לשלוח לי את הברכה "זכית"??? .

באמת אראלה אם את רוצה אני יחייג אליך, אני יתן לך את מספר הסלולר הנוכחי שלי ככה שזה יהיה מעודכן, אולי ניסית והייתי בחו"ל? או במלון? או אולי במקלחת? אראלה אולי אני ליתר ביטחון אתן לך את המספר שלי בבית ואת המייל שלי?, אפילו את כתובת האינסטגרם שלי שבטעות לא תפקששי איתי .

אראלה בבקשה ממך אל תתקשרי אלי עכשיו בגלל ששלחתי לך את המכתב הביקורתי הזה ותתני לי איזה 10,000 שח, זה אפילו לא יסגור לי את המינוס??!!, כן אראלה זה היום בקושי פאן וארוחה במסעדה של חיים כהן, תהיא איתי לראג'ית ככה מחצי מיליון ומעלה משהו שיקח לי איזה חודש להנות ממנו ולבזבז אות,ו סכום כזה שאישה ישראלית לוקח לה מעל לשנה לבזבז, אם זה פחות מחצי מליון אני מוותר תתקשרי לאיזה בן מיעוטים( ערבי) , כי היום פחות מחצי מיליון לא מספיק אפילו לרכב איכותי, קולה ודלק ליומים, חפשי בשבילי איזה פרס כזה שאיך שתתקשרי אני יגיד לך אראלה שששש... שאף אחד לא ישמע, אני ילחש לך תודה נשמה שששש.. שאף אחד לא ישמע לפני שכל הדוסים והנזקקים יעמדו אצלי בכניסה, לפני שהאישה והילדים יבינו שזכיתי, תהיא בשקט, תודה אראלה את בטח תשאלי "אתה לא שמח??? " אאאא בטח אני יענה לך בטח, רק תני לי לארוז מזוודה לפני שכולם יבינו מי זכה אני יגיע לקחת את הצ'ק ואחר כך נוסע מיד לאחוזה של פלייבוי, קונה אותה מעיף את יו הפנר ונשאר להגשים את החלום שהוא התחיל......ואראלה אחר כך את יכולה למחוק את הסלולרי שלי (נטפלת בחיי )

 

 

 

 

בברכה

הזוכה המא(ע)ושר (הלוואי!!)

ארז שדו.

נכתב על ידי erez5 , 9/12/2012 11:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לerez5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על erez5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)