לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נקודת מבט פרטית על החיים לפעמים משעשעת לפעמים עצובה .

Avatarכינוי:  erez5

בן: 51

Skype:  erez 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2012

חנוכה


 

 

חנוכה מה כבר אפשר לכתוב על חג החנוכה??, אולי אני יספר לכם שוב על הפסטיגל הטיולי המסורתי שלי עם הילדים על איך שאני "אוהב" ללכת לפסטיבל כי זה מצחיק וכי זה זמן איכות עם המשפחה וכי השירים יפים והתפאורה מיוחדת, אבל אתם כבר יודעים שבעצם אני משקר כי.......כל הגברים שהולכים לפסטיגל בעצם באים לראות את אנה ארונוב בבגדי סאדו מאזו ויש שבאים בשביל יעל בר זוהר באותו בגד רק בכחול מבריק עושה שפגטים,

אולי אני יספר כמה עולה לקחת את המשפחה ליום כיף בפסטיגל(משכנתא שנייה על הבית ), אבל כבר כתבתי על זה .

 

זהו מצאתי בואו נדבר על סופגניות, לביבות וספינג' .

הבנתי את הקטע שהמכבים מצאו כד שמן קטן שהספיק להדליק את החנוכיה לשמונה ימים עד שהגיע הספקה של שמן זית מג'נין שהיתה בסגר, כן כבר אז המכבים היו סוגרים את השטחים בתקופת החגים ובאיתות מלחמה.

אבל מה הקשר של הסופגניות "לשמן" שמטגנים אותם? ,אם המכבים היו אוכלים סופגניות הם היו נראים יותר כמו המתמודדים בלרדת בגדול מאשר לוחמים מעורכים .

השנה כמו בכל השנים החלטתי להדיר את הרגלי מהסופגניות לנסות ולהימנע ממגע איתם ישיר או עקיף, מכיון שאני זוכר את היקף ההתקפה האחרונה שעברתי איתם יותר נכון את גודל ההיקפים שנשפכו אצלי בצדדים בחנוכה שעבר החלטתי השנה להימנע, כן להימנע ממגע איתם בערך כמו שישראל נמנעת ממגע עם החמאס, אנחנו מדברים איתם בטילים והם משיבים לנו בטילים מה שנקרא מגע עקיף אבל תקיף .

ביום הראשון של החג אבא שלי הכניס קופסאת סופגניות לרכב שלי "תתן לילדים תגיד מסבא ", מרוב שמיהרתי לא פתחתי את השקית, ובכלל מה יש לראות בסופגניות חוץ מאבקת סוכר קצת ריבה כבר 40 שנה שאני מכיר אותם, …..זהו שפה טעיתי!, השנה משהו קרה לסופגניות הם התחפשו לדונאטס הם נהיו מצופות בשוקולד עם פרחים מתוקים בנוסף בולט מעל כל סופגניה צ'יסר מלא בריבה, לכל סופגניה ריבה בטעם אחר שברגע שאתה לוחץ הריבה נכנסת פנימה ….בקיצור גורמה בסופגניה, אני חושב שמאז הטיול שלי בצרפת לא ראיתי מאפים יפים כאלו כל מאפה ציור של פיקאסו .

אז כמו שבנתם איך שפתחתי את השקית בבית הסתערו הילדים על הסופגניות, ואני כאוכל שאריות חיכיתי ליד כל ילד שאולי ישאיר איזה חתיכה קטנה ומתוקה גם לי כי חבל לזרוק .

למחרת ביום הראשון להדלקת הנרות, לאור הנרות והברכות הוציאה האישה את הסופגניות והניחה על השולחן, נו נר ראשון אני יאכל אחד בשביל הילדים, בכל זאת ערב חג לא נעים המשפחה ביחד אז אחד ודי באמת רק אחד ראשון ואחרון .

ביום שלמחרת בצהרים הכינה האישה לביבות מתוקות גדולות עסיסיות ומלאות בשמן והניחה במרכז השולחן "תתכבדו" היא הסתכלה על הילדים זה לכבוד החנוכה אני הושטתי את היד לכיוון האורז ואז האישה העבירה בי מבט ששמור בדרך כלל לאויבי המדינה, דרך העיניים היא עבירה לי את המסר "תאכל כי עבדתי בשביל זה קשה"!, נו מה אני יבאס אותה? לא נעים עבדה קשה וזה עדיף מאשר לריב על זה שאני לא מהווה דמות חיובית לילדים -דרך אגב הם היו ממש טעימות (יש לי ברירה היא קוראת את הטור).

למחרת בערב טקס הדלקת נרות באולם לכבוד החג עם עובדי האולם (אלה שמתפללים) בבית הכנסת של האולם ומיד מכניסים ספינג' מעשי ידי מטבחי אולמי פאר ועכשיו שורת פרסום וזה סמוי כמובן ….ספינג' טעים ביתי עסיסי לתפארת עדת המרוקאים באשר הם הרמות כאלו שהריח מילא את חלל בית הכנסת, אז הושטתי יד כדאי להוות דוגמא חיובית לעובדים ודחפתי לפי 500 קלוריות מעשי מטבחי אולמי פאר אבל....שתיתי דיאט קולה.

וככה המשכתי יום אחרי יום לאכול כל יום סופגניה אחרת במקום אחר בדרך מסיבות שלא נעים, יותר מידי טעים, מגרה, או שהאישה שוב נתנה בי מבט מפחיד.

עכשיו בשלבי סיום של החג אני כבר מדמיין את היום של אחרי, כמה כושר אני צריך לעשות? כמה אופנים אני ירכב? כמה קילומטרים אני ירוץ? מה אחרי החג רק חזה עוף וסלט חודש שלם?, לא ממחר מהיום אני מתחיל!, מספיק!! הגזמתי יותר אני לא נוגע בשמן הזה מה לי ולמכבים??? …..שנייה השף של האולם נכנס למשרד "ארז תטעם את הלביבות שעשיתי מקישוא אין דברים כאלה..... " טוב מי מחר אני יפסיק!!!!! .

נכתב על ידי erez5 , 19/12/2012 19:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לerez5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על erez5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)