לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נקודת מבט פרטית על החיים לפעמים משעשעת לפעמים עצובה .

Avatarכינוי:  erez5

בן: 51

Skype:  erez 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2012

דיזינטריה


ם לי מגיע לקבל דיזנטריה

 

הימים מתקרבים,הלילות מתקצרים ולפני שאני מקבל את שוק "משבר גיל ב40”,המחשבות שלי שוב נודדות לכיוון החזרה לאיי תאילנד. כן,תאילנד.

תמיד שאני נמצא ברגע של ייאוש או מחפש קצת חידוש וריענון לחיי,אני נודד במחשבות ל.....תאילנד ,לא לניו יורק,לא לפריז,לא לתל אביב ואפילו לא לאיים הקריבים כן לשוואלים של תאילנד .

המחשבות שלי רוצות מנוחה באיי תאילנד. שם יש זוהמה בחינם,האוכל מדהים,המקומיים נחמדים,הים שקוף (מי שהיה מבין) והסיכוי לחלות בדיזנטריה גדול מאוד. מגיע לי כמו לכל ישראלי ששרת בצבא,שמשלם מיסים-ללכת לטרק בתאילנד ולעשות מה שכל ישראלי שהרגע ישתחרר מהצבא עושה מסע לארץ לא נודעת כמו פיטר פן רק בן 40 .

זה כל כך חסר לי הקפו נקפ(בוקר טוב בתאילנדית) של הבוקר לאנשים הנחמדים,לצפיפות ברחובות,ליערות שלא נגמרים,לריח המסריח של בנקוק,לריח הים של פוקט,לתולעים צלויות בשווקים,איכס(דווקא טעים ),לבנות שהיו בנים (חלום של דורון ),לחוויה של להתווכח ולהתמקח עם נהג במונית על 100 בט שזה בערך 10 שקל (סתם פרנציפ) אוי אוי תאילנד .

בניגוד לכל חברי,שמיד אחרי הצבא נסעו לתאילנד ולהודו או לטרק בדרום אמריקה או סתם לאיזה ארץ מסריחה אני טסתי לניו יורק,לפסל החירות ועשיתי טרק בקניונים של השדרה החמשית .

כעבור מספר שנים אני והאישה ועוד זוג חברים יצאנו לטיול מאורגן בתאילנד ומאז ועד היום יושב לי במחשבה לברוח מהחיים הברוגנים אל גן העדן הטרופי הזה ולחזור לכל מה שרק התחלתי לפני 20 שנה לגלות .

כל כך היה חסר לי הקטע של המסע הזה לארץ אחרת קשה ושונה אי שם במדינת העולם השלישית,דבר שברח ממני בגלל שבחרתי בבורגנות (אישתי אחראית אישית על זה ...מזל שיש את מי להאשים )ואולי בגלל שלא ממש הרגשתי את תאילנד בטיול מאורגן ,זה עדיין חיי נוחות טיול מאורגן .

נראה לי שגם אישתי האחראית בביתנו על הבורגנות היא שמטעה כל מחשבה או רעיון שעולה לי לטיול..נגיד לדרום אמריקה ואני יצלול עם כרשים אני מלעיב אותה ,ואחרי חודשיים אני מוצא את עצמי בברצלונה בקניון mbk או באיזה קניון בניו יורק צולל בחנויות שבקניון .

גם לי מגיע לקבל דיזנטריה.

גם לי מגיע לראות את מדינות העולם השלישי כדי להבין כמה יפה וטוב כאן בארץ חלב ודבש ואולי להתגעגע למובן מאליו הארץ שלנו התרבות הצעקנית שלנו הארץ שעדין איו לה גבולות כבר מעל ל60 שנה אולי שם אתה מגלה כמה חסר לך ….פה המשפחה ,החברים ,הארץ .

אז טיול תרמילים זה כבר לא בשבילי ולישון בחושות זה כבר עושה כאבים בחלק התחתון של עמוד השידרה אז לפחות לחקור לגלות להריח לטעום לנשום להעיז זה הרגע כי עם לא עכשיו אז מתי ???????

אז לפני שאני חוצה את קו הארבעים,הגיע הזמן לקחת תרמיל בלי מקל (לא עובר בביטחון)..לצאת ולהרגיש את החיים, לטעון מצברים ואולי אני יגלה משהו על עצמי .

אז בצבא שירתתי,מיסים שילמתי (יותר מידי).....עכשיו תורי להידבק בדיזנטריה(סקביס).

מהיום אני משקיע את מרב המחשבות על טיולים במקומות שלא ראיתי.

מהיום אני מתכנן את החופשה שלי עם עצמי ב...תאילנד !

 

נכתב על ידי erez5 , 25/12/2012 22:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לerez5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על erez5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)