לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נקודת מבט פרטית על החיים לפעמים משעשעת לפעמים עצובה .

Avatarכינוי:  erez5

בן: 51

Skype:  erez 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  




הוסף מסר

2/2013

יום הולדת 40


 




חזרתי.....התגעגעתם? אני כן...... מה לא מגיע לי חופש קצת? אוויר? לא כל יום אני בגיל .....40


יום הולדת 40

להיות בן 40 כמה שניסיתי להתעלם מזה, לדחוק את זה לפינה, לכבות את האור, להסיט את המחשבה אבל...קיבינימט כלום לא עזר הוא הגיע ועכשיו הוא פה, נמצא סביבי יושב בתוכי וכנראה שהוא לא מתכוון לעזוב ב-10 שנים הקרובות.

נולדתי אחרי שמירת הריון קשה בבית חולים "העמק", אי שם בשנות השבעים עמוק לתוך מלחמת יום כיפור. מזג האוויר באותו היום היה קריר, גשום, אפילו סוער, השמיים כבר בישרו לעולם על הגעתי ומאז בכל שנה חגגתי יום הולדת כשגשם שוטף מטפטף על החלון ומרטיב את השדות. באותה תקופה הוריי גרו בגבעת המורה, לבוש ועטוף במיטב הסריגים והשמיכות הוברחתי מבית החולים מהקור העז של ינואר לבית הוריי.

הכי מעצבן בגיל הזה זה המזל טוב של האנשים והמבטים של המשתתפים בצערך שהגעת, כן הגעת אפילו שלא התכוננת הגעת, כולם מגיעים לשם אז עכשיו תורך.

להגיע לגיל הארבעים בילדותי ואפילו בבגרותי נראה היה בדמיוני כאילו אני יהפוך לאדם שמן כבד שהבטן נשפכת לו מהצדדים, שמנשף קלות למראה חדשות הספורט או מעלייה במדרגות. מי היה מאמין שבגיל 40 אני יתחיל לרוץ?, מי היה מאמין שאני עדיין שוקל כמו בגיל 20?, מי היה מאמין שאני אנסה ללמוד ענפי ספורט חדשים כמו אגרוף תאילנדי?, מי היה מאמין שבגיל 40 אני יעריך את החיים, יזיל דמעה מסרט עצוב, ילמד לאהוב, לחבק, יתגעגע לנשק, מי היה מאמין שבגיל 40 אני עדיין אוהב?. נכון שבגילי "המופלג" אני אמור לשמוע שירה בציבור, אבל במקום זה אני נוסע לברצלונה לראות הופעה של בון גובי ומקפץ כמו ילד מועדונים, מי יאמין שאני ישמע ברוס ספרינסטיין בפול ווליום ויעשה תנועות מול המראה של רוקיסט שהרגע חגג 21


להיות בן 40 זה להקשיב למילים של השירים ולא רק למוזיקה, להיות בן 40 זה להבין שכל יום אתה לומד משהו אבל בסוף תמות טיפש.


נכון שבגילי אני אמור להגיד ניסיתי הכל !!!!! אבל לא ניסיתי סמים ואני גם לא מתכוון לנסות, לא עישנתי סיגריה רגילה ואני גם לא מתכוון להתחיל, שנים דמיינתי את הקעקוע שאני יעשה על הכתף אבל תמיד קיבלתי רגלים קרות, אני לא מבין מה זה הרעש הזה "טראנס" ולמה כולם רוקדים אותו.


לפני 10 שנים הפכתי לאבא ומאז אני איש אחר, לפני 10 שנים קיבלו חיי תפנית ואחריות כבדה בדמות שלושת ילדי, החיים שלי, האהבה שלי, תחלית חיי ומאז האהבה אליהם היא העיקר והמטרה שאליה אני מכוון .


להיות בן 40 זה לנסות להתאפק כשמישהו דוחף אותך אבל לא כשמישהו עושה את זה לילד שלך, זה לדעת מתי לוותר ומתי לעמוד על שלך. להיות בן 40 זה לגלות מי חברים שלך ומי ״חברים שלך״, זה לדעת להבדיל בן טוב לרע, להיות בן 40 זה לדעת שסקס הוא לא בשביל לרוץ ולספר, זה לא שלוש תנוחות ושסקס זה טוב אבל להתנשק תוך כדי ולהתחבק חזק אחרי זה יותר חשוב ויותר ממלא זה...כן בגיל 40 לסקס יש משמעות אחרת.

להיות בן 40 זה לדעת שלא לכל הזוגות יש חיים ורודים, זה לדעת שבכל בית ולכל זוג יש סוד שהם מחביאים בתוך הקירות, זה לדעת לכבד את בת הזוג ולתת לה את המקום שלה, זה לדעת מתי לחבק אותה לנשק אותה ומתי לתת לה אוויר, זה לדעת לקרוא לה בעיניים כשהיא במצוקה או שהיא במצב רוח חם.


כל כך הרבה עברתי ב40 השנה...גמרתי בית ספר או יותר נכון גמר אותי בית ספר, פתחו לי תיק במשטרה, התגייסתי ליחידה קרבית רציתי מובחרת אבל אחרי שנתיים בקרבי מצאתי את עצמי מדריך בצה”ל. אהבתי, נפרדתי, כאבתי, צחקתי ושוב התאהבתי, התחתנתי, התחלתי לצנוח בימי שישי צניחות חופשיות, אבל כשנולדו הילדים החלטתי שאין טעם להתגרות בגורל, עבדתי בכל מיני עבודות, בכל מיני מקומות, גיליתי שאני אוהב להיות במים, שונא להתסכל על השמיים, לא חותם ערבות לאף אחד, אוהב להסתכל שמשהו יפה עובר לידי אישה או בניין או חולצה, זה לדעת לעריך חברות אמיתית זה לדעת להגיד תודה זה לדעת להחזיר טובה.


אני כבר בגיל 40 אבל אמא שלי לא זכתה לראות אותי בן 40 , גם לא התקשרה ראשונה ואפילו לא אחרונה, בכיתי מכל הלב כשנפרדנו ועכשיו אני בוכה בתוך הלב אל תוך הכר מול התמונה של מסך הסלולר.

אני בגיל 40 הספקתי לחרוש את אמריקה, לסייר במקסיקו בלונדון ובפריז בתאילנד ברפובליקה הדומיניקנית, עשיתי שייט באוניות ענק, הורדתי את השקדים, עשיתי כפתור באוזן, צנחתי ממטוס, נסעתי בטנק, עשיתי טיול טרקטורונים ומסע אופניים.

אני בגיל 40 ואני עדיין חולם על לצלול עם כריש לבן באוקיינוס, לא ריחפתי בכדור פורח, לא הוצאתי רשיון לטייס, לא ביקרתי בדרום אפריקה, יפן ואוסטרליה, לא עשיתי הליכות ארוכות עם אבא ולא ישבנו לקפה מול הים, לא נסעתי למסע ג'יפים של גברים במדבר סהרה במרוקו ועוד לא גרתי מול הים.


היו ימים קלים, היו ימים שנשברתי, היו ימים שצחקתי, היו ימים שבכיתי, היו ימים שזכיתי, היו ימים שהפסדתי, היו ימים שרציתי לשכוח, היו ימים שרציתי לזכור, היו ימים שחשבתי שהכל נגמר, אבל בסוף התגברתי והיו עוד ימים כאלו וכאלו אבל כשאתה בן 40 אתה כבר יודע מה לעשות !!!!!!

נכתב על ידי erez5 , 17/2/2013 16:41  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לerez5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על erez5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)