לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נקודת מבט פרטית על החיים לפעמים משעשעת לפעמים עצובה .

Avatarכינוי:  erez5

בן: 51

Skype:  erez 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

3/2013

מגילת אסתר על פי ארז שדו



בימים ההם חי מלך פרס אחשוורוש שמו שהיה שולט מהודו(איכס איזה מדינה ) ועד כוש (נשמע סבבה של מדינה גם מתחרז אם …..) מאה עשרים ושבע מדינות יפה לו זה אומר שהיה לו אושר ברמות בלתי נתנות להבנה וגם זה לא פשוט לשלוט בכל כך הרבה עמים ומדינות (אנחנו בקושי מסתדרים עם רבע עם )באותה תקופה המלכים היו נתונים למצבי רוח שונים משובבות מינית ועד אלימות קיצונית .

מלך פרס שהיה חשוב לו להראות שהפרסים לא קמצנים ויש להם שפע ובכלל להראות לכולם את עושרו (כסף) ואושרו (נשים ) ולכן עשה משתה גדול עם הרבה שתיה והרבה אוכל וכלי זהב וכסף וכמובן שהוא מאוד רצה להראות לכולם את חוכמתה של אישתו (זה בשביל הקוראת ח"כ מיכאלי )אבל האמת שהוא רצה להראות לכולם את גופה ולא את יופיה אבל המלכה לא שיתפה פעולה עם המלך וסירבה לבוא ולהתפשט לפני כל המי ומי .

הַרְאוֹת הָעַמִּים וְהַשָּׂרִים אֶת-יָפְיָהּ, כִּי-טוֹבַת מַרְאֶה הִיא. וַתְּמָאֵן הַמַּלְכָּה וַשְׁתִּי, לָבוֹא בִּדְבַר הַמֶּלֶךְ, אֲשֶׁר, בְּיַד הַסָּרִיסִים; וַיִּקְצֹף הַמֶּלֶךְ מְאֹד, וַחֲמָתוֹ בָּעֲרָה בוֹ.

המלך כעס כל כך שהחליט להיפטר מהמלכה הנוראית ולהוציאה להורג על שלא הקשיבה לבעלה ולהוציא חוק שילמד את כל הנשים בממלכה שנשים חייבות להקשיב לבעלים וכשהבעל אומר מילה הן מקשיבות מיד ועושות כדבריו (שמעתם ,שמעתם זה חוק שתופס גם היום )חוץ מלחברת הכנסת מיכאלי לך פטור .

 

אִם-עַל-הַמֶּלֶךְ טוֹב, יֵצֵא דְבַר-מַלְכוּת מִלְּפָנָיו, וְיִכָּתֵב בְּדָתֵי פָרַס-וּמָדַי, וְלֹא יַעֲבוֹר: אֲשֶׁר לֹא-תָבוֹא וַשְׁתִּי, לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ אֲחַשְׁוֵרוֹשׁ, וּמַלְכוּתָהּ יִתֵּן הַמֶּלֶךְ, לִרְעוּתָהּ הַטּוֹבָה מִמֶּנָּה. וְנִשְׁמַע פִּתְגָם הַמֶּלֶךְ אֲשֶׁר-יַעֲשֶׂה בְּכָל-מַלְכוּתוֹ, כִּי רַבָּה הִיא; וְכָל-הַנָּשִׁים, יִתְּנוּ יְקָר לְבַעְלֵיהֶןלְמִגָּדוֹל, וְעַד-קָטָן. וַיִּיטַב, הַדָּבָר, בְּעֵינֵי הַמֶּלֶךְ, וְהַשָּׂרִים; וַיַּעַשׂ הַמֶּלֶךְ, כִּדְבַר מְמוּכָן.

 

מיד אחר כך התחילו נערי המלך ושריו לחפש למלך השובב מלכה חדשה כזאת שתתאים לסגנון השובבי של המלך ,וכמובן שעדיף נערות בתולות וחסרי נסיון .

באותו הזמן גרו בממלכה מרדכי שהוא יהודי שגורש מ ארץ יהודה ואיתו גרה אחיניתו שהיא יתומה מאב ואם אסתר שהיא יפת מראה וחתיכה לא נורמלית היא היתה מעלה תמונות שלה לאיסטגרם שהיא בבגד ים ובמסיבות בריכה בגראנד פלאס ובפיסבוק שלה כל תמונה סוחטת מאות ליקים .

בנות הממלכה היפות באו להשתתף בתוכנית הראלטי הטובה ביותר באותה תקופה "קח אותי אחשוורוש " גם אסתר נלקחה וחשוב לציין נלקחה על ידי שומר הנשים שזהו תפקיד של סרסור של המלך שהוא קרוב משפחה של אחד מנשיאי ישראל אבל זה סוד נחשו מי ?(נשיא פרסי.....) כי לדעתו היא היתה האישה היפה מתוך מאה עשרים ושבע מדינות (כנראה שהוא לא היה אף פעם בשוודיה ).

 

אסתר נלקחה אל בית הנשים ושם עברה תהליך של משיכת שמנים ובשמים והכל בשכיבה(מעניין ) במשך 12 חודשים בשכיבה (מעניין )ומרדכי היה מגיע מידי פעם לראות מה עושים לילדה המאומצת שלו וכמובן שלא שכח להזהיר אותה שלא תספר שאם היא היתה בן היו עושים לה ברית (יענו יהודיה ).

הנשים היו יוצאות אל בית המלך בערב וחוזרות בבוקר שם המלך היה מקריא להם סיפורים ומרדים אותם (ממש ).

היחידה שהסכימה לכל מה שביקש ממנה המלך וסריסו (מעניין מה???) היתה אסתר וכולם אהבו את הציתנות שלה (חסר נשים כאלו היום ) המלך כל כך אהבה את אסתר והבין שהיא היחידה שהצטיינה בשעורים שקיבלה בבית הנשים ובלילות בחדרו הקטן והיא גם היחידה שלמדה את סודות הקמסוטרה בעל פה ולכן החליט המלך שאותה הוא רוצה לאישה- המלכה החדשה .

 

שִׁשָּׁה חֳדָשִׁים, בְּשֶׁמֶן הַמֹּר, וְשִׁשָּׁה חֳדָשִׁים בַּבְּשָׂמִים, וּבְתַמְרוּקֵי הַנָּשִׁים. וּבָזֶה, הַנַּעֲרָה בָּאָה אֶל-הַמֶּלֶךְאֵת כָּל-אֲשֶׁר תֹּא מַר יִנָּתֵן לָהּ, לָבוֹא עִמָּהּ, מִבֵּית הַנָּשִׁים, עַד-בֵּית הַמֶּלֶךְ. בָּעֶרֶב הִיא בָאָה, וּבַבֹּקֶר הִיא שָׁבָה אֶל-בֵּית הַנָּשִׁים שֵׁנִי, אֶל-יַד שַׁעַשְׁגַז סְרִיס הַמֶּלֶךְ, שֹׁמֵר הַפִּילַגְשִׁים

 

ואז מייד הוא סגר חתונה באולמי בראשית ועשה תפריט כמו שרק שם יודעים לעשות כן כבר אז ידע אחשוורוש שבשביל אוכל טעים צריך ללכת לאולמי פאר בראשית (יאללה פרסומת סמויה זה אמת ).

אחרי החתונה כמו שאומרים אצל היהודים לא מתחתנים רק עם הכלה גם אם ההורים שלה וגם במקרה הזה המלך התחתן עם אסתר ו מורדכי שהיה מסתובב חופשי בארמון כי התאהב באוכל הפרסי באורז שלהם בגונדי שלהם , מרדכי שהפך לפרסי היה מגיע לארמון אוכל חינם ועושה את עצמו חשוב. באחד הימים בזמן שהוא עמד בכניסה לשער העיר בנסיון לקחת חסות מהעוברים והשבים שמע את שני שומרי המלך מלכלכים על המלך הסוטה ועל התוכנית שלהם לעשות לו ברית מילה בצאור מרדכי השטינקר מיד רץ לאסתר וסיפר לה את הסוד הגדול וביקש שתעדכן את המלך. המלכה אסתר מיד רצה למלך וסיפרה לו את מה שמורדכי סיפר לה , המלך מיד הרים עמודי תליה (זה היה פופלרי אז , זה פשוט יותר זול מכלא לך תאכיל אותם ) ומיד תלה אותם .

בלילה המלך לא נרדם הוא התהפך במיטה והפריע לאסתר לישון הוא לא הצליח להבין איך רצו להרוג אותו הרי הוא עושה טוב לאנשי הממלכה (תולה אותם ,לוקח את בנותיהם ,לוקח מהם מיסים ועושה מסיבות ענק על חשבונם ואפילו קונה גלידה פיסטוק על חשבונם שזה היה ממש מגעיל ) לעניניו לאחר מכן החליט המלך לרשום בספר הספרים את המעשה הנעלה שעשה מורדכי בשבילו (הפך לשטינקר ) וביקש בכל הממלכה שיקראו למרדכי "גבר גבר" רגע אני מכיר פרסי שאוהב להשתמש בזה שאול מופז תראה איזה זכרון יש לו .

יועצו המפורסם של המלך המן שהוא קרוב משפחה של אחמדיינגאד הוא יועצו האישי של המלך והיה מקבל כבוד גדול בממלכה בגלל תפקידו הרם אבל אחד בממלכה לא התרגש יותר מידי מהמן ומתפקידו כי האמין שמגיע לו יותר כבוד כי הבת שלו המאומצת היא ישנה לצידו של המלך שזה הכי גבוהה שרק אפשר להגיע למותניים של המלך .

המן התרגז ברמות כאלו שהוא החליט להיפטר לא רק ממורדכי גם מכל זכר שלו שזה העם היהודי .

והדרך היחידה לעשות את זה היא פשוט לחמם את אחשוורוש על העם שאין לו מדינה יש לו דת שונה ואפשר לבזוז אותו כי הוא מחביא הרבה כסף ובכלל נמאס כבר מהעם המבולל הזה .

אחרי חימום קטן קיבל המן את ברכתו של המלך והפור נפל לחסל את כל העם היהודי באשר הוא.

השמועה רצה והעם היהודי הבין שימיו ספורים הלחץ התחיל בעם והם מיד יצאו בצום גדול כדאי להרעיב את עצמם ככה אולי הם יאכלו פחות היה יותר קל לתלות אותם , אבל מרדכי ניגש מיד לאסתר וסיפר לה את מה שמתכנן המן לעשות לעם שלה לכל משפחתה , תתחנני למלך ספרי לו שאת יהודיה תעשי משהו .

אסתר ידעה מהיא הדרך הטובה ביותר לשכנע את המלך לעזור לעם שלה (דרך המיטה )

אסתר חיכתה לראות מתי המלך יושב מעשן נרגילה במרפסת מיד דפקה בייבי דול סקסי וניגשה אל המלך והפעילה עליו את כוחה .

אִם-מָצָאתִי חֵן בְּעֵינֵי הַמֶּלֶךְ, וְאִם-עַל-הַמֶּלֶךְ טוֹב, לָתֵת אֶת-שְׁאֵלָתִי, וְלַעֲשׂוֹת אֶת-בַּקָּשָׁתִי

אחרי שנפל המלך כקורבן לניצול מיני הראשון של אישה בגבר "עד חצי המלכות" הוא הציע לאסתר שביקשה לעשות למלך ולהמן מישתה גדול ומכובד ואז היא רוצה לדבר איתו על יחסינו לאן וגם לגלות לו סוד גדול .

המלך מיד הסכים ,אבל בלילה הוא לא נרדם כנראה היה עייף מהצהרים ושוב נזכר במרדכי שעזר לו והציל את חייו כשהיה צעיר .

בבוקר התייעץ עם המן מה עושים לאיש יקר , המן שהיה בטוח שזה הוא (איזה נעלול) הציא לקחת אותו על סוס ולצעוק ככה יעשה לאיש אשר המלך חפץ בעיקרו ,יפה אמר המלך תבצע בדיוק מה שאמרת בדיוק וקפדנות למרדכי המן נפלו פניו אבל מהפחד הוא העדיף לעשות זאת בהשפלה גדולה הסתובב המן בעיר ומרדכי רכוב אחריו על סוס יפה כמו מלך והמן גרר את עצמו על הריצפה כעבד.

בערב אחרי ההשפלה בזמן המשתה רמזה אסתר שהיא רוצה לפגוש את המלך בחדרה ושוב עשתה מה שהיא יודעת הכי טוב ".

אִם-מָצָאתִי חֵן בְּעֵינֵי הַמֶּלֶךְ, וְאִם-עַל-הַמֶּלֶךְ טוֹב, לָתֵת אֶת-שְׁאֵלָתִי, וְלַעֲשׂוֹת אֶת-בַּקָּשָׁתִי-

המלכה ביקשה שירחם עליה ועל עמה שאין לו ארץ וגילתה לו סוד גם אני יהודיה כן גם אותי תכנן המן לתלות על עץ ,המלך שהיה מסוחרר מיופיה הנפשי והפיזי וגם עייף מהמלכה ומהקמסוטרה היה עמום מהתוכנית של המן לחסל לו את התוכנית לגמור את הספר הקמסוטרה הרי הוא והמלכה היגעו רק לעמוד 20 מתוך 120 ממש חוצפן ההמן זה לתלות אותו בכיכר העיר עוד היום ציווה המלך .

 

המן שהגיע למשתה קיבל טיפ שהמלכה סידרה לו חיסול מהיר הוא נכנס לחדרה של המלכה והתחנן על נפשו שתדבר עם המלך אל ליבו שיסלח לו המן נשכב על המיטה ותפס את רגלה של המלכה בדיוק באותו הרגע נכנס המלך שנזכר שהוא נורא אבל נורא רוצה לעשות את התנוחה מעמוד 19 שוב להפתעתו הוא ראה את המן בקצה המיטה ואת המלכה מבוהלת על המיטה וצועקת המלך הוא ניסה לאנוס אותי נשבעת .

מיד ציווה המלך לתלות אותו ואת משפחתו על העמודים שהכין למרדכי ובני משפחתו ולא סתם לתלות אלה מהאוזניים כן מאוזניים ככה שכולם יראו מה קורה למי שלא מקשיב למלך ומתקרב למלכה ועוד מנסה לבצע בה את זממו שזה אך ורק תפקידו של המלך .

המלכה שלא נחה המשיכה להשפיעה על המלך בעזרת קסמי גופה המפורסמים וביקשה שיאשר להיהודים לסגור חשבונות ישנים עם כול אלו שהעיזו לדבר נגדם כמה אנשים רק כמה ביקשה המלכה המלך שהיה מסונוור ממנה נתן לה את הטבעת המלכות תעשי מה שבא לך .

המלכה נתנה הוראה להרוג את כל מי שרק אמר מילה נגד היהודים כן בלי קשר להמן או לתוכניות שלו ,וכן ככה הלכו להם 75000 אנשים גויים שלא ברור מה עשו ומה הם קשורים למגילה (לא היה באותו תקופה סי אן אן או עיתונות שמולאנית) וגם עד היום לא ברור מי היה אכזר יותר אסתר או המלך גם עד היום לא ברור מה הקשר לתחפושות או איפה אלוהים פה בכל הסיפור,

אבל דבר אחד ברור למה אחמדינגאד שונא אותנו , הסבא של הסבא של הסבא שלו המן נתלה בגלל יהודיה אחת אבל עם גוף משגע.

 

 

נכתב על ידי erez5 , 1/3/2013 10:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לerez5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על erez5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)