לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נקודת מבט פרטית על החיים לפעמים משעשעת לפעמים עצובה .

Avatarכינוי:  erez5

בן: 51

Skype:  erez 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

3/2013

יומן מסע 2


 

 

אחרי לילה של אלכוהול יצאנו לשייט לאי של ג'יימס בונד (האי של גיימס בונד מופיע 10 שניות באחד מהסרטים בסידרה ומאז התאילנדים הפכו אותו למרכז תיירות פופלרי), טיול שמתחיל בסירות ספיד שקורעות את הים במהירות של 100 קמ"ש, הסירות נסעו כל כך מהר שהשיער שלי התנופף ברוח ואין לי שיער בכלל, במהלך השייט חולקנו לשתי קבוצות רוסים עשירים ויתר אנשי העולם שידועים כקמצנים.

קבוצת התיירים הרוסים קיבלו מדריכה פצצה וחברותית שלא הפסיקה לפנק וללקק לקבוצה שלה(ברור בשביל הטיפ) והקמצנים (אנחנו) קיבלנו מדריך תאילנדי שמן וכבד שבקושי דיבר ורוב הזמן הסתכל על המדריכה של הרוסים (גם אנחנו) , השייט נמשך כמעט 40 דקות שבמהלכם דורון גילה שהשתייה של הלילה הקודם לוחצת באזור השלפוחית, אולי בגלל המהירות?, אולי בגלל הקפיצות של הסירות מעל הגלים?, המדריך לקח את דורון לירקטי הסירה שם היו שירותים של הסירה …. מיותר לציין שאחרי שדורון היה בשרותים אף אחד לא יכול היה להיכנס לשירותים ההסבר של דורון – הסירה שטה במהירות של 100 קמש קשה לכוון למרכז (נו שיהיה).

העצירה הראשונה שלנו הייתה במערות היהלומים , מערות שאפשר לראות אותם רק בבוקר מוקדם לפני הגאות כי כשהגאות מגיעה המים עולים ומכסים את המערות .

ירדנו לסירות קנו עם מדריך מקומי שבעזרת שייוט מהיר הכניס אותנו בטור ארוך אחד אחד על תוך המערות ,בתוך המערות החשוכות נצנצו יהלומים ( כן ממש ) בתקרת המערה, המערות היו חשוכות אפלות ושקטות עד שהישראלים הראשונים הגיעו (אנחנו) והשמענו לכל המטיילים שירים של אייל גולן בפול ווליום מהאייפון, בשלב מסוים התיירים מאירן חשבו שאנחנו מערב הסעודית הקצב של השירים היה דומה וביקשו מאיתנו חברות בפיסבוק וביקשו שנתמוך בהעצומה לחיסול מהיר של מדינת ישראל (ברור חתמנו ) .

אחרי שעתיים של שיוט בתוך מערות צרות וארוכות נתקלנו בקבוצה השניה שהגיחה בטעות מימולינו וכך נוצר פקק תנועה לשני הכיוונים (צריך להבין שרוב הזמן השייט במערות הוא בשכיבה בגלל שהגאות סוגרת לאט לאט את המנהרות), הפקק התארך ואנחנו לא זזים לאף כיוון, המים עולים ואנחנו נדבקים לתיקרה באותו הרגע בדיוק גילה דורון שהוא קלסטרופובי הוא קם מהקנו קפץ למים תפס את הקנו ומשך אותנו החוצה, מיותר לציין שבדרכו החוצה רוב הקנו של התיירים שבאו ממול התהפכו ואיתם התיירים ההמומים מהתייר החוצפן המהירות שבה דורון משך אותנו מנע מאיתנו להוריד כמה אבנים נוצצות מהתקרה (מה רצינו להביא אבן נוצצת זה יותר טוב מהמגבת של המלון )דרך אגב יש ברשותנו את האגודל של הבודהה מזהב הידועה יותר בשמה הבודהה השוכבת והיום היא נקראת הבודהה ללא האגודל המחיר סביר יחסית לזהב טהור לפרטים לפנות לאבי .

 

בלילה יצאנו לבר (מי שזוכר משבוע שעבר כל בר בתאילנד זה מועדון חשפנות ), באותו הערב זה היה ערב של רופאות ושוטרות, אין לכם מושג כמה חום היה לי באותו הלילה הייתי חייב למדוד חום “אחות צעקתי אני לא מרגיש טוב “, אין לכם מושג מזה ששוטרת (חשפנית )עוצרת את דורון ומעלה אותו להופיע על הבמה המרכזית ועוד בתחתונים, אין לכם מושג כמה קשה היה לאבי להבין שהבחורה שרוקדת על השולחן בחליפת הרופאה היא גבר והיא לא מחזיקה באמת פנס במכנסים היא פשוט שמחה לראות אותו שמח, והכי חשוב-וזה גם טיפ לכל הנוסעים לתאילנד - ואין לכם מושג שמי שמצלצל בפעמון שבמרכז הבר מזמין את כל הבר לשתיה על חשבונו, גם דורון לא ידע אבל צילצל ולכן שילם, וכן הוא שילם וגם אני שתיתי אפילו פעמים (מה, הוא הזמין תאילנדים אז למה אותי לא).

 

בימים האחרונים בתאילנד כשהסוף כבר קרוב לקחנו טיול או יותר נכון מסע פילים שזה אחת האטרקציות המפורסמות בתאילנד וגם המטופשות, אתה עולה על חיה מסריחה שכל שיערה שלה בגודל של נחש צפע, עליה יושב רוכב יותר מסריח מהפיל שמכוון אותו בדקירות מסמר ולחץ על האוזניים לאן ללכת.

הרוכב לוקח אותך במסלול בתוך הג'ונגל עם הפיל, בתוך יערות תאילנד, בתוך נהרות המים הפראים.... אבל זה כלום מול ריח של הרוכב ובערך כל 10 שניות הרוכב מציע לך לקנות את מיטב הזבלה שיש לו להציע לך משנהב הפילים.... ואיזה ריח אאא כבר אמרתי, המסע פילים הפך למסע קניות, על הפיל איכסן הרוכב קניון שלם רק לא ספרי ריח, רק לא דאודורנט, רגע אמרתי שהיה מסריח אז זהו שזה לא מהפיל זה מהרוכב, זה ריח של זיעה של מוכר אנטיזחן.

 

עוד אחד מהמסלולים המפורסמים השוק הצף (שוק שנמצא בשולי נהר שהקונים עוברים בקנו מחנות לחנות ), כן כמו שהבנתם הכל סביב קניות לאן שלא תלך מוכרים שם משהו, השוק הצף היה ממש "תירותי" נחל מדומה, שבשוליו מוכרים וזבלה של מיציות מכוניות מעץ, צפרדע מעץ וכל מיני קישקושים … במהלך השייט נזכרנו ברענן שלא הצטרף לטיול מסיבות ברורות(אישתו) וכדי להנציח אותו בטיול החליט דורון להיות שני אנשים דורון ורענן וככה על סירה קטנה בין הדוכנים של השוק הצף הסתובבו " אני אבי דורון ורענן המדומה אפילו התווכח רענן על כל באט כאילו הוא באמת איתנו .

אז מה גילינו בתאילנד

נזירים לא לובשים תחתונים מתחת לסדינים הכתומים

דורון אוהב נשים וגברים בערך באותו הרמה

משבר גיל 40 שורץ בתוכנו ואנחנו על סף יאוש

העבודה היא אחד המקומות היחידים בהם גבר נחשב גבר

רוב הגברים שנמצאים בתאילנד מספרים שהאוכל חרא המלונות מגעילים והנשים מכוערות.......שקרנים

לא כל אישה היא גבר ולא כל גבר הוא אישה .

יש גברים שאישה מחליטה בשבילם .

תאילנד היא המקום לאנשים שרוצים מנוחה לנפש .

[email protected]

 

נכתב על ידי erez5 , 19/3/2013 17:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לerez5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על erez5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)