לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נקודת מבט פרטית על החיים לפעמים משעשעת לפעמים עצובה .

Avatarכינוי:  erez5

בן: 51

Skype:  erez 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

4/2013

השביתה באל על


 

היה מתאים לספר לכם על ל"ג בעומר אבל השביתה של אל על גרמה אצלי לבערה פנימית

השביתה האחרונה באל על הזכירה לי כמה אני שונא חברות שהם מונופול, מונופול נתמך על ידי הממשלה או בבעלות גופים פרטים ממש לא מעניין אותי עם אל על מופרטת או בבעלות מדינה, דבר אחד אני יודע שאותי יותר לא ישכנעו הפרסומות "אל על הם הכי בבית שאפשר“, בבית של מי ?? צריך לשנות את זה "אל על הכי יקר שאפשר", או אל על בטוח לטוס לא בטוח לוח הזמנים" .

נתחיל בשני סיפורים קצרים לפני קצת יותר משלוש שנים נתקעתי במקסיקו פינת קנקון בעקבות מזג אוויר סוער או תקלה באחד ממנועי המטוס של חברת אמריקן ארילינז ( בחברות תעופה קשה לדעת את האמת ), הטיסה התעכבה מעל ל4 שעות מיד חברת התעופה חילקה לנו שוברי אוכל, תאכלו תשתו באיזה מסעדה שנבחר בשדה התעופה, ביקש מאיתנו נציג החברה וכעבור עשרים דקות כבר הינו בבית מלון סמוך שוב מקבלים ארוחה חמה, התנצלות כנה ובקשה לקום בבוקר להסעה בזמן שתיקח את כל 180 הלקוחות לשדה התעופה לטיסה חלופית, בזה לא הסתיימה השאגה אחרי שהגענו לארץ נשלחו לנו זוג כרטיסים מחברת אמריקן ארילינז לאיזה יעד שנבחר על חשבונם כפיצוי .

 

עברו שנתיים ושוב אני תקוע והפעם בניו יורק, רק שהפעם חברת אל על מקרקעת את המטוסים שלה בעקבות דלק מטוסים מזוהם (משבר הדלק ), תוך כדאי טיול בניו יורק הגיעה אלינו השמועה על בעיות במטוסי אל על אני כמובן התקשרתי לחברת אל על לברר שהכל בסדר והטיסה אכן יוצאת בזמן, אחת הפקידות בחברת אל על ענתה לי והבטיחה שהכל בסדר מחר הטיסה יוצאת בזמן המדויק הכל תקין, למחרת יום הטיסה, לקחתי מונית 10 שעות לפני זמן הטיסה כדאי להרגיע את עצמי, נכנסתי לשדה בניו יורק ניגשתי לפקיד אל על הראשי ושאלתי ״סליחה הטיסה של שמונה יוצאת

בזמן ״?, הסתכל עלי הפקיד במבט מזלזל, "נראה לך שלא זה חברת אל על ״, אז לבוא בשמונה התעקשתי, לעזוב את המלון כי עם יש בעיה תגיד אני יקח עוד לילה או אחפש פיתרון אחר?, פקיד אל על הסתובב לכיוון חדרו סיבב את הראש לכיווני ובזילזול הודיע תגיע בזמן הכל בסדר .

ברור שהגעתי, ברור שעזבתי את החדר במלון, ברור שגררתי איתי מונית ו-4 מזוודות, ברור שדוכן אל על היה סגור למעט שומר שהיה במקום שהודיע לכולם שאין טיסה כרגע ושנסתדר עד שפקידי אל על יגיעו מחר בבוקר ויחפשו לנו חברות חלופיות שתקח אותנו חזר לארץ .

ברור שלקחנו מונית, ברור שחיפשו כמעט כל הלילה מלון שיסכים לקחת אותנו, ברור שזה לא היה קל בקיצור נתקענו שם עוד יומים על חשבוננו .

מכתבים ושיחות שביצעתי שהגעתי לארץ עם ״חברת התעופה הלאומית ״ קיבלתי רק תגובה אחת אל על לא אחראית על הנזק שנגרם לך, זה משרד האנרגיה שמכר לנו דלק מקולקל ומזוהם, זה כאילו שתבואו אלי לאולם ותקבלו סטייק פרגית מקולקל ואני יאשים את השוחט, את העוף שהיה מצונן ואת הלולן שנרדם בזמן שהעוף היה חולה .

זה מזכיר חתן שנכנס אתמול למשרדים באולם כמו רוח סערה התיישב מולי מנשף ״יש לך תאריך דחוף לאוגוסט!!!, לא אכפת לי באיזה מאולמות שלכם״, הסתכלתי עליו ראיתי שהוא לחוץ, אז תוך כדאי דפדוף ביומן שאלתי אותו למה אתה לחוץ קרה משהו ? הוא השתההה רגע ואז לחש "סגרתי באולם( השם במערכת ) וכבר שלוש פעמים אני בא לטעימות והאוכל לא טעים, וכאשר אני מתעניין למה ?? התשובה שאני מקבל השף לא הרגיש טוב היום ותירוצים כאלו", חייכתי מתחת לשפה ואמרתי לו יש פתגם אירי עתיק גם שמטפסים על ההר הכי גבוה בעולם חשוב לקחת סנדוויץ' טעים ושתיה חמה כדאי שבדרך למטה מההר נלך בגאווה.

נחזור אליך מר שקדי הנכבד אתה עומד בכל תוכנית תקשורת ומספר שאנחנו עלולים לאבד את חברת התעופה הלאומית שלנו, אז שקדי לי אין חברת תעופה לאומית!! ואותי ועוד מאות לקוחות הפסדתם מזמן ובכל שביתה אתם מפסידים עוד קליינט אם זה משביתה על שכר לא הוגן ( ממש ממש אתם ועובדי הנמלים ) או כל תקלה אחרת אותי לא תשכנע שאתם החברה הלאומית אתם ממש לא!!, תפסיקו לנגן על הרגש הזה זה לא עובד עלינו יותר

אני לא מרגיש הכי בבית שאפשר באל על ממש לא!! אולי בפרסומות אתם טובים בלנגן על הרגש, זה שדיילת מכסה את עומרי כספי בפרסומת של אל על זה נחמד רק בפעם האחרונה שדיילת נגעה בי או יותר נכון נתקעה בי זה במהלך סיבוב שתייה היא נכנסה בי עם העגלה ברגל בזמן שישנתי ואפילו לא התנצלה .

מאז המקרה של הדלק אני טס בחברות תעופה זרות, ואני רוצה לגלות לך משהו מר שקדי היקר התינוק שבוכה מאחורה הוא עושה את אותו הרעש גם בטיסות זרות, כן וגם אצלם האוכל חרא!, נכון שאצלנו הדיילות הכי יפות (אבל זה לא משנה לי בטוח הם לא יגשימו לי חלום בשרותים ), אבל מנגד גם אין בהם דוסים שיושבים במחלקה העיסקית בזמן שאנחנו ממצטופפים מאחורה …......אבל הכי חשוב שמחירי הטיסה זולים אלפים מונים, בטיסה אחרונה חסכתי 1100 דולר לכרטיס ( כן בדקתי גם אצלכם ), על מה אני ישלם לך יותר אבטחה הצחקת אותי, כשרות מזיז לי אתה יודע מה, על גאווה לאומית חמוד?, הגאווה הלאומית שלכם צריכה להתחיל אצלי בכיס ולהסתיים ביחס הוגן לנו הישראלים, כי אתם צריכים לכבד אותנו שטסנו איתכם ולהגיד תודה שאנחנו המטומטמים שממנים לכם את המשכורות "הצנועות”, כן טייסים מקבלים מינימום ויתר העובדים שכר שלא היה מבייש קבלנים או מפתחי הייטק .

אנחנו הישראלים החדשים רוצים לשלם פחות רוצים שהמדינה תפתח לתחרות את התקשורת , את החשמל ,את התעופה,את הטלוויזיה אנחנו נחליט מה גורם לנו לגאוה לאומית ולא אתם תחליטו בשבילנו .

לתגובות [email protected]

 

נכתב על ידי erez5 , 30/4/2013 16:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לerez5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על erez5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)