לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נקודת מבט פרטית על החיים לפעמים משעשעת לפעמים עצובה .

Avatarכינוי:  erez5

בן: 51

Skype:  erez 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

6/2013

תודה


 

פתגם אירי עתיק אומר "כשאתה עולה על ההר הגבוה בעולם תדאג שהאוכל בירידה מההר יהיה טעים ואיכותי , כדאי שיהיה לך כוח להגיע למטה ולספר נראה לי שכבר השתמשתי במשפט הזה כבר פעם .

זהו לא טור פרידה זה טור תודה .

את הטור הפעם אני יחלק לשניים החלק הראשון יקרא "תודה " והחלק השני יקרא "לא תודה ".



תודה!!

אני זוכר במעורפל את היום הזה שהמורה פנינה קרא לי הצידה "מהיום אתה עושה מבחנים בעל פה ", הרבה לא הבנתי אבל זה נשמע לי סבבה של החלטה …..איך בעל פה ?התעניינתי "ישאלו אותך שאלות ויתנו לך מספר תשובות ואתה תחליט איזה תשובה נכונה היא ענתה לי בחיוך "והמשיכה " אתה ועוד כמה תלמידים מיוחדים מהשכבה בבדיקות שעשינו גילינו שיש לך דיסלקציה קלה, " דיסלקציה התעניינתי?, היא סגרה את יומן הכיתה (יומן כיתה היה פעם בגודל של שולחן והסגירה שלו עשתה הרבה רעש ורוח ), כן היא ענתה בעודה אוספת את המבחנים שעפו מהרוח שעשתה סגירת היומן ", כן זה אומר שאתה" מיוחד”, אבל על תספר לאף אחד אסור לדבר על זה זה יכול לפגוע בך בעתיד "( פעם היו שומרים את זה בסוד זה היה בושה) .

כן לא נתנו הסברים, לא נתנו יותר מידי אינפורמציה, פשוט קיבלת סוד לשמור וזה מה שעשיתי, תמיד ידעתי שיש לי בעיה קטנה "אם" ו- "עם" וכמובן שאני מחליף "ג" ו- "ז" וזה רק חלק קטן מהבעיה .

ברגעים בהם אתה טיפה לא מרוכז או נרגש הדיסלקציה איתה מקבלת חיזוק , תארו לכם שהייתי טיפה כעוס או לא בפוקוס וצריך לציין את שם הכותב(שזה אני ) אז בתנאים מסוימים הייתי חותם ארג במקום ארז פשוט כן שוב התחלפו לי האותיות, בזמן שכולם קראו ספר ביומים לי לקח קצת יותר זמן, פשוט הייתי קורא לאט שורה שורה ולפעמים חוזר על שורות שלמות ככה זה דיסלקציה היא עניין של שיגרה והרגל .

עם הזמן מצאתי את עצמי כתוב מבלי שאנשים רואים מה אני כותב הסתרתי קצת או כתבתי שלא בפניהם, בכדאי שלא יתקנו אותי או יבינו שהאדם המבוגר מולם כותב בשגיאות כתיב .

אבל אז קרה הקסם, כתבתי טור לעיתון ואתם הגבתם ורציתם עוד, אז כתבתי עוד אחד ואתם צחקתם ושוב הגבתם וכתבתי עוד אחד הפעם עצוב ואתם בכיתם וככה הפך הטור שלי בזכותכם לטור קבוע באינדקס וככה לאט לאט מבלי להרגיש כמות השגיאות כתיב שלי ירדו וירדו עד כדאי כך שאני כבר מתקן אחרים, נכון שדיסלקציה היא דיסלקציה ואתם עדין יכולים לראות מידי פעם אותיות מתחלפות, ו"אם" שמתחלפת ב"עם”, אבל עדין זה ברמות מאוד מאוד נמוכות לעומת ימים עברו בזכותכם, עזרתם לי לשפר את יכולת הביטוי שלי ואת יכולת הכתיבה שלי בזכותכם תודה!!

תודה לשוונה מטבריה שהתקשרה לספר לי על כוחו של הטור בחייה ,תודה גם למלצרית שביקשה שאני ימשיך על שרותי הצבאי "אני לא יכולה חכות לחלק השני " צינה בפני בהתלהבות יתר ,תודה למוכרת במגה שבכתהאיתי על מות אימי בזמן שהקלידה את המוצרים שקניתי בקופה , תודה לגברת חנה לוי ממושב דבורה ששומרת את הטורים ושולחת לאחותה בחו"ל, תודה לאחותה בחו"ל שבטוח קיבלה גם את זה ,תודה לאחים של עזרא על המכתבים המרגשים , תודה לאנשים שמספרים לי שהם קוראים את הטור פק"ל שבת, תודה לאנשים שמחבקים אותי אחרי טור עצוב, תודה לאנשים שמגיבים לי בפייסבוק ובמייל מעודדים ומזדהים עם המילים הברורות והמילים הסמויות תודה לכולם .

תודה לאינדקס(איתי ועימנואל ) שנתנו לי את המקום הקטן הזה בעיתון המוביל וחשוב בצפון תודה לכם שאתם קוראים ומתמידים תודה .

תודה גם למורן שעוברת אחרי ומחפשת שגיאות כתיב לפנישהיא שולחת לשולה מהעיתון שעוברת אחריה ומחפשת מילים מתחלפות ואותיות סוטות , תודה למיכל שעוברת לפני שמעלה לפייסבוק (בדרך כלל באיחור אופנתי) לפעמים כשאתן צוחקות אני מבין שזה מצחיק ושאתם בוכות אני מבין שזה נוגע תודה!!!!!!


לא תודה

לאחרונה הגיעו לאוזני שמועה שאנשים "טובים" שחושבים שאת הטורים שלי כותבים לי , אני ממש גאה בזה שהגעתי למצב שאנשים "טובים " חושבים שהטורים שלי כאלה טובים שווה לי לשלם בשבילם, אז רציתי לסדר לכם את האוזן לא רק שאני לא משלם בשבילם ההפך הוא הנכון משלמים לי בשבילם, תראו זה לא שאני סופר גדול, אבל אתה גם לא טבח יותר קרוב לקוצץ (זה הטור שלי מותר לי לכתוב מה שאני רוצה), אבל בכל זאת זה נחמד ואפילו מרגש לחשוב שחושבים עלי, שמדברים עלי, כנראה שאני מעניין מישהו, כנראה שאני צובט למישהו וזה משמח אותי מי שמכיר אותי יודע שאני חי בשביל לנצח כי אני לא שוחה עם הזרם אלה נגד!!.

שבת שלום!!





שנים הייתי ארז מ"פאר" היום הצטרפה הקריאה "הי אתה מעיתון" עוד משהו קטן אבל חשוב לכל אלו ששואלים מה זה הכלב שבתמונה אז לידעתכם מדובר בדמות מהסרט הנוסע השמיני ולכל אחד מאיתנו יש דמות נוספת שמסתובבת בתוכננו שרוצה לספר מה קורה לנו בפנים אצלי זה "הנוסע השמיני " הטרמפיסט הסמוי .

 

נכתב על ידי erez5 , 2/6/2013 11:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לerez5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על erez5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)