לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נקודת מבט פרטית על החיים לפעמים משעשעת לפעמים עצובה .

Avatarכינוי:  erez5

בן: 51

Skype:  erez 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

6/2013

נפלאות הסלולר


 


 

כולנו נהנים מנפלאות הטכנולוגיה אולי אנחנו לא מרגישים או אולי כבר התרגלנו לפינוקים שהם מביאים איתם מסיבות מוצדקות וברורות כמובן עד לפני מספר שנים נגיד 20 שנה בערך מכשיר הסלולרי היה שייך לסרטי מדע בדיוני כמו סטאר טראק וסדרות בדיוניות אחרות אם ההיתם אומרים לאדם מהמניין באותה תקופה שלכולם היה בשנת 2000 סלולרי בכיס אפילו לילדים בבית ספר ובנוסף לזה הסלולרי יטמון בתוכו את כל עולמנו מחשבון , משחקים , ‪gps‬, ותוכנות חכמות אחרות ….אף אחד לא היה מאמין לכם ההפך סיכוי טוב שהיו מאשפזים אותך ומנסים לגמול אותך מלראות סדרות מדע בדיוני זה לא בריא לנפש .

באותה תקופה כדי להתקשר להורים היית צריך לחפש טלפון ציבורי שבדרך כלל היה ממוקם במרכז העיר או בתחנת המרכזית של אגד ולשלשל לתוכו אסימונים (סוג של מטבע של שקל עם חור ) ורק אז היית יכול לחייג ,ברור לכולם שהראש היהודי כבר אז המציא פתרונות יצירתיים לגנוב שיחות, היה את האסימון עם החוט ועוד דוגמאות אבל נחסוך את זה מכם.

כשהתגייסתי לצבא אחד הפקלים שקיבלתי מאימי ז״ל( שונא לכתוב את זה)היה שרשרת אסימונים ענקית כדאי שאני יחייג מהצבא לעדכן אותה בבית שהכל בסדר .

וככה מיד אחרי כיבוי אורות הינו עולים לגבעה בבסיס מעל מגורי החיילים עומדים בתור חייל, חייל מסובבים את החוגת הטלפון ומחייגים להורים ,לחברה בכדי לעדכן על שעברנו באותו היום.

אינטימי זה לא היה אתם יכולים לדמיין 1500 חייל בבסיס עם 3 טלפונים ציבורים שלפניהם באופן קבוע יש תור של חיילים עייפים ומסריחים אבל זאת לא הייתה הצרה , הצרה הייתה שכולם שמעו את השיחות וככה בתוך דקות ידעו ״ דוד בוכה ״ ״ היא עזבה אותו ״ אי אפשר היה לבכות כי כול מי שהיה אחריך בתור מיד ידע שאתה בוכה , אי אפשר היה לריב עם החברה כי מיד השמועה הייתה רצה בבסיס שנפרדת ,תפסת את החברה שלך נוהגת לכינרת עם "חברים" בקיצור שם הומצא הפייסבוק הראשון אתה מדבר והיתר מפיצים.

 

היום בעידן הסלולרי ...הוא הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו הוא גם גורם לנו לבעיות לא קטנות אחת הבעיות הוא תוכנת המשלים מילים.

משלים מילים זאת התוכנה שמשלימה לנו את המלים כדי לקצר את זמן הקלדה כמובן של מגנון זה יש יכולות גם לתקן שגיאות כתיב אבל לאנשים כמוני וכמוכם שמשמשים במכשיר באופן סדיר ומהיר אנחנו לומדים שבנוסף ליתרונות של תוכנה זאת יש גם חסרנות לפעמים המנגנון הופך מילים תקינות לאוסף של שגיאות מבהילות הבנתם אותי כורים שיכורים סליחה קוראים יקרים(דוגמא חייה לבעיה ) .

 

כל הדוגמאות שלפניכם אספתי במשך חודש .

ארז : אני מחייג למה אתה לא אנאלי ( עונה לי )

דורון שם בדוי: אנאלי ?

ארז: עונה לי התכוונתי לעונה לי

דורון שם בדוי: אתה לא מבין איזה זריקה קיבלתי בקופת חולים כנראה שסוף סוף אני יבריא מההרפס שתפס אותי

ארז :ווואוו איך אני שמח בישבנך (בשבילך )

דורון: שם בדוי :מה ? בישבנך ? נגנבת ?

ארז : עזוב עזוב אין לי כוח להסביר.....תעלה את הדתייה (השתייה) למחסן ותתחיל לעבוד

דורון: שם בדוי : איזה דתייה ומה לעשות לה במחסן ? זה קשור לאנאלי חחחח

ארז: אתה סוטה דורון (שם בדוי)שאלוהים ישמור אותי ממך

 

עוד מקרה מהשבוע האחרון ….. ניסיתי לסדר הנחה לכלה באיפור ליום המיוחד שלה מאחד המאפרים המוכרים באזור שהוא איך אומרים עליז במובן ההה העליז של המילה

 

ארז : תגיד יש מצב מארגנים הנחה לדליה הכלה

עליז :אתה מכיר אותי קשה לי , עכשיו זה העונה שלי

ארז :תהיה נחמד אתה יודע שזה מעמיד לי( בשבילי ) .

עליז : לא לא ידעתי אבל עם זה עושה לך טוב סבבה , אתה זוכר איפה אני גר תבוא אני יעמיד לך יותר

ארז :תגיד השתגעת אני רוצה להחזיר ( להכניס) לך את השורה

עליז : אתה שובב

הדוגמא השלישית והמסוכנת מכולם כמעט והביא לחיסולי על ידי מרוקאית ( אשתי ) שרדפה אחרי עם סכין גדולה במושב , תוך כדאי ריצה התחלתי לשחזר איך הגעתי למצב הזה ... ??????

 

מיכל : איפה אתה ?( כמה פעמים שמעתם את זה גברים )

ארז : אני עושה טיפול לשמוק ( לגלוק האקדח שלי )

מיכל : מה , מי

ארז: חחחחחח רק עכשיו הבנתי מה כתבתי זה לא אני זה הסלולר

מיכל: מה קורה לך בזמן האחרון השתנתֿ(כמה פעמים שמעתם את זה )

ארז : מה פתאום סתם תפסת אותי בדרך לחול (אוכל פול )

מיכל : אני יראה לך מה זה חכה חכה עם סכין אני יחתוך לך אותו עוד פעם אתה טס לחול בלעדי

ארז :זה לא אני זה הסלולר נשבר ( נשבע )

מיכל:אתה נשבר במקום נשבע אתה חושב שאני לא קוראת מה אתה כותב הלך עליך

 

טוב הבנתם את הסיטואציה טוב אתם מעכבים אותי, היא משיגה אותי איזה מהירה היא !!!!!!

‪ 

נכתב על ידי erez5 , 13/6/2013 20:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לerez5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על erez5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)