לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נקודת מבט פרטית על החיים לפעמים משעשעת לפעמים עצובה .

Avatarכינוי:  erez5

בן: 51

Skype:  erez 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

6/2013

הדור הבא


לאן הגענו? ככה הדור שלנו נראה.. פשוט כואב הלב...


את זה אני לא כתבתי זה הופץ ברשת הפיסבוק ולדעתי המסמך הזה חשוב ונכון וכדאי להבין את הכוונה של הרב אז תיקנתי הוספתי ושיפצתי וכמובן חיזקתי ועכשיו תורכם תקראו ,תגיבו ,תפיצו .

השנים האחרונות הם השנים שבהם התרבות שלנו הגיע למיצוי טכנולוגי וחברותי ובזכות זה היום הכל מוחצן יותר, חשוף יותר ,פתוח יותר,מתירני יותר מידי .

הרשתות החברתיות הפכו אותנו לפתוחיםיותר לחשופים יותר כבר אין סודות כבר אין צניעות היום הכל מותר האבא רואה את הבת שלו בנשיקה הראשונה שלה בפיסבוק שלה ועושה לייק , הילדות מצטלמות מעורטלות בבגד ים עם בנים מחובקים על גבי כל מסך אינטרנטי אפשרי אינסגרם, פיסבוק וכולי והכל בשביל לייק מאימא, נסו לחפש תמונות של בני נוער שאין בתמונה בקבוקי אלכהול על השולחן ברקע …....אין

אם יש לך כסף הפיסבוק הופך לכרטיס ביקור לעושר שלך....ובקלילות אתה מוציא לשכנים את העיניים בתמונות של הבית מבפנים ,הרכב החדש והתיק של אישתך קוראים לזה" תראו יש לי" .

העידן החברתי הזה פתח את ההורים לתוך חיי החברה של הילדים וככה אתה כבר יודע מה הילדה שלך עושה מאחורי דלת החדר שלה ,אני זוכר שבימינו שזה לא מזמן התבישנו לחזיק ידיים אצל ההורים בסלון אני לא חושב שהורי ראו אותי מנשק את אישתי מעולם אולי.... בחופה .

היום הצלצול באיפון רועש יותר, הסרטים סוטים יותר, כל סידרה שמחזיקה מעצמה דואגות למגוון של נשים וגברים עירומים וסקס ברמות של סרט פונגרפי ,הילדים חוצפנים יותר, הילדות מעיזות יותר, מערכת ההגברה ברכב חזקה יותר, והאגזוז לחץ בקטנוע מרעיש יותר, הלבוש חשוף יותר, התספורות הזויות יותר, הביגוד זוהר יותר,החזה גדול יותר,החזיה קטנה יותר , נערות בגיל 16 עושות ניתוחי קוסמטיקה כדאי להראות בוגרות ומושכות יותר ,המבוגרות עושות ניתוחים כדאי להראות כמו בנות 16, ילדות בגיל 5 על עקבים עושות טיפולי פנים .

היום התמונות מוקצנות יותר, הקללות חריפות יותר,האלימות קשה יותר ,השחיתות לא פוחדת להיחסף ,כולם רוצים להיות מליונרים עם אפשר בדרך הקצרה ובלי להזיעה פשוט" להביא למכה" ,כולם רוצים להיות ראש עיר ולא בשביל המשכורת , כולם רוצים להיות בכנסת אבל לא בשביל המדינה ,כולם נוסעים על מכוניות יוקרה גם במחיר של משכנתא שחוזרת ,המקרר ריק מאוכל אבל סגריות ביד ימין ואיפון 5 ביד שמואל צמוד לרולקס מזהב ץ

המורה תמיד טועה הילד תמיד צודק , רופאים מפחדים , יש גם סמים שקוראים להם" סמים קלים" ,לפניי שבוע הוא החזיק מקרופון בקריוקי והיום הוא כבר "זמר" , בגדי ים,ומחוכים הפך ללבוש יום יומי, הבקבוק הפך ל2 עם 3 ארגזי אקסלים, והסגריות הפכו הג'ויטים שהפכו לבאנג , האייפון 5 נחשב כבר ישן, וקטנוע בגיל 16 זה כבר אאוט, ילדה בגיל 14 בלי חבר לא מקובלת, וגירושים זו כבר לא מילה גסה ואפילו מבוקשת וגאה , איבוד בתולין בגיל 14 הפך מבחן סלקציה חברתי...בגידה זה רק אם תפסו אותך, והריון כבר לא מצריך נישואין, החתונה הפכה למועדון עם שולחנות מעוצבים ואמא מתלבשת כמו אחות של הכלה , את אשתך בוחרים החברים, ואת בחתונה מעניין רק המגנטים וציקים …......והטברנה שבסוף.

בוטוקס בשלוף, וסיליקון במחי יד, ל"תמונות הריון בערום חלקי" קוראים "אומנות", התגובה לילדה שמעלה תמונה שלה עם תחתון וחזיה זה "ילדה יפה של אמא"ומיד מצרפת לייק ושולחת לאבא אס אם אס "פארגן לקטנה ".

ההורים מנסים להיות "החברים " ולא המחנכים ההורים יושבים עם החברים של הילדים על כוס קפה ויוצאים לבלות במקומות זהים רוצים להיות "אין ".

האמא מדברת עם הבת על סקס בסלון, בזמן שהאבא מרביץ שאחטה קטנה עם הבן במרפסת, חינוך הפך לקלות ראש אסור לצועק על הילדים זה משאיר צלקת אסור לתת פליק הם מתקשרים למשטרה ,אוכל מבושל קונים בחנות ממול ,ארוחה משפחתית זה במקדונלד, ואנשים כבר התייעפו מלהתמודד עם המציאות...הצעירות רוצות להיות מבוגרות והמבוגרות רוצות להיראות צעירות...

מבוגרים מתחבאים בתחפושות של ילדים אמאות אם מכנסונים וחזה בחוץ אבות מחבקים נשים זרות ומנסים להדביק את הזמן שנגמר , ילדים מתחבאים בתחפשות של מבוגרים....

הכל מוקצן, ושום דבר לא מצליח כבר לרגש....

סף הריגוש עלה, ואיתו הדרישה לסחורה זולה באריזת יוקרה... הדור של היום!!!

 

נכתב על ידי erez5 , 17/6/2013 12:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לerez5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על erez5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)