לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נקודת מבט פרטית על החיים לפעמים משעשעת לפעמים עצובה .

Avatarכינוי:  erez5

בן: 51

Skype:  erez 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

11/2012

מבצע ענן



 

"אבא אבא יש לך טלפון מישהי שמדברת מהר", שישי 10 בלילה הבכורה מגישה לי את שפופרת הטלפון(אל תשאלו אותי מה היא עושה ערה בשעה כזאת), מצד השני של הקו נשמעה קול של אישה מוקלטת " שלום מדברים מיחידת המילואים שלך הינך מגויס לצו חרום צו שמונה נא להגיע לנקודת המפגש.”

אני מילואים זה לא הגיוני הרי קיבלתי פטור משרות המילואים פעיל הוחלט ברוב קולות על ידי השבעה ובחיזוק של סגן הרמטכל והרמטכל שאני לא מתאים לשירות סדיר או מילואים או אפילו לא לצלב האדום .

מילואים?? אני לעזה!!!!! בפעם האחרונה שראיתי את עזה זה היה בסביבות שנת 92 לא נראה לי שהם מוכנים לביקור חוזר שלי מה התגעגעו נראה לי החבריה מהחמאס עושים הכל בשביל שאני יבוא לבקר (מאז שהלך גלעד שליט משם הם תגעגעים לחיילי צהל ), אוייייי עוד פעם בקלאווה בטעם של פעם ופיתות בעובי של כיפת ברזל, מעניין עם השאבב(חמאס) יודעים שאני מוזמן, אולי אני הנשק הסודי שובר שוויון אולי ????, איך שובר שיוויון אני לא זוכר מתי החזקתי m16 בפעם האחרונה אני יותר מתאים להביא קפה לחפ”ק.

"מה אתה המום ?", התענינה האישה קיבלתי זימון למילואים, צחוק מתגלגל יצא מפיה אתה מילואים??!!, איזה אינטרס יש להם לקרוא לך למילואים? מה הצבא נפל על הראש אתה חושב שהם שכחו מה שעשיתה להם עם השוקלד המשלשל במילואים הקודם (זה סודי אז נשמור את זה בסוד )אתה יותר מתאים לגבעת חלפון מאשר לעזה!! .

"צהל קורא סרגיו יוצא אאאא ארז יוצא ", מה תעשה התעקשה האישה?, "תמכור לחמאס ארועים, תזמין אותם לטעימות", רק בגלל הזילזול שלך אני הולך לארוז תיק נראה אותך בלעדי , בעודי יוצא לכיוון חדר השינה מצלצל הטלפון בבית נגשתי לדלפק והרמתי את השפופרת ואז נשמע הקול שכבר שמעתי קודם "שלום מר דורון...... פיייפ(דורון שם בדוי)לא זה ארז, אאא אבל דורון (שם בדוי)רשם את הטלפון הזה למתן הודעות אתה יכול להעביר לו שהתייצב ביחידה שלו בהקדם …...גברת צבא את חייגתי אלי קודם? התעניניתי כן השיבה הגברת אבל זאת היתה קלטת אוטמטית וכנראה שמעת רק את הסוף שלה ובגלל שלא עניתה אז חייגתי רק בגדול אנחנו מחפשים לא אותך אני צריכה את מר דורון(שם בדוי) .

גברת צבא התיאשתי תבדקי עם אותי אתם גם צריכים?, אני לא יודעת ענה לי הקול מהצד השני עם לא קראו לך אז לא …..למה לא התעצבנתי ? תבדקי אולי בכל זאת ? מה המספר האישי שלך התענינה גברת צבא 0.......... אני בודקת תמתין !!!!!!!!!! לאחר כמה רגעים "ארז שדו שאלה אותי גברת צבא כן עניתי לא לא לא לא אין צורך תודה באמת תודדה אין צורך השיבה גברת צבא בפחד בלתי מובן אבל למה גברת צבאלמה אותי לא ודורון כן (שם בדוי כן אתם כבר יודעים)אתם גנובים הוא עובד על טיפים הוא ימכור אתכם בזול לחמאס כל בלוק שהוא שהפלוגה שלו תכבוש הוא יגנוב את השעונים ודברי יוקרה מה פלסטינים הוא מסוכן לכם האיש לא אמין, הוא לא יציב, אני נשבע לכם הוא צריך רופא נפש!(קבן קבן), אותו אתם מגייסים ואותי לא??, גברת צבא תחשבו עוד פעם …..גברת צבא מה התפקיד של דורון?, לאחר שתיקה של כמה דקות ועוד קצת תחנונים היא החליטה לרמוז לי "הוא נהג של המח"ט ", פרצתי בצחוק איזה נהג?, אתם דפוקים לגמרי הוא נוהג טוב רק שהוא שיכור, אתם נורמלים את המח"ט, אפילו מחט של תופרת לא הייתי נותן לו להוביל, גברת צבא האיש לא מחלק את הטייפ שווה בשווה עם הרמטכ"ל הוא לוקח כמעט 30%, אין לכם מושג איזה יקר להחזיק אותו גברת צבא תגיסו אותו לחמאס הוא יהרוס להם את הצבא, הוא יגנוב להם את האוכל אתם יודעים כמה הוא אוכל , הוא יבלבל אותם, הוא יצא עם האימהות שלהם, הוא יסכסך אותם עם עצמם, תגייסו אותו לשם...... גברת צבא מה יקרה עם יחטפו אותו? אף אחד לא יעמוד מול בית ראש הממשלה, רוב האנשים יהיו מרוצים, מי ירצה להחזיר אותו?, אני רואה את ביבי שולח להם מכתב למתווך הגרמני אני מוכן להחליף את החייל תמורת גד זהב אחד בלבד וזהו כמו שאומרים המוצא הישר יבוא על סחרו, וגם זה בהגזמה גברת צבא גברת צבא הלו הלו ניתקה …..אפילו הצבא לא מצא אותי מתאים

 

 

 

 

נכתב על ידי erez5 , 25/11/2012 16:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הילדים של היום


 

עד לפני מספר שנים בודדות מכשיר הסלולר שימש לשיחות בלבד ומחשב הבית שימש למשחקים (פורנו)ובשעת מלחמה גם לחדשות, אבל אז קם אדם שהחליט להקדים את זמננו והפך את הסלולר למכשיר שעושה הכל ובגדול, המטרה היתה להקל על חיינו כמובן, אבל התוצאה היא ההפך הגמור איבדנו את משפחותינו את ילדינו את חברינו את כולם לטובת המסך .

 

"אבא תוריד לי משחק ", זה המשפט שאני שומע על בסיס יום יומי מהרגע שאני פותח עיניים ועד לרגע שהעיניים שלהם הולכות לישון .

כמעט בכל רגע נתון שאני נכנס הביתה נמרחים להם שלושת הילדים שלי על הספה מול המסך הגדול מי באייפון ומי באייפד, עולמם מסתובב בין בוב ספוג השם ינקום דמו לבין הציפורים שנלחמות בארגזים לפעמים הם גם מציצים באיש שרץ ורץ ורץ(טמפל רן) והם מראים מיומנות מפתיעה וזריזות ידיים שרואים רק בסרטי פעולה בדיונים, אם רק היו עושים ככה שיעורי בית, אם רק היו משקיעים את אותם שעות בקריאת ספר מצבנו היה מצויין .

המסך הגדול והקטן השתלטו על חייהם עד כדי כך שגם כשמגיעים חברים הם מצטרפים, מי למסך הגדול מול תוכניות הטמטום ומי למסך הקטן לשבור סופית את השיא בחיתוך פרות לשניים על ידי חרב נינג'ה.

אם נחלק את היום שלהם בצורה נכונה אז הם מתועררים ומיד רבים על המטען של האייפון, אחר כך מתיישבים מול מסך הטלוויזיה ומתארגנים ליציאה ללימודים.

כשהם חוזרים מבית הספר עושים קצת שיעורים וקצת ואוכל ואז זה מתחיל הם מתחילים טלוויזיה ובזמן שהמסך נמאס הם עוברים לשחק באייפון וכשזה נמאס הם עוברים לשחק בפליסטיישן וכשזה נמאס הם חוזרים לאייפד ומשם למסך הגדול לתוכניות vod מוקלטות שאת רובם הם ראו מעל לאלף פעמים, הם אפילו מדקלמים אותם במן מנטרה מוזרה כזאת כמו דוסים בתפילת שחרית הקושי הגדול הוא לגרד אותם מהספה בשביל לאכול או חס וחלילה להתקלח, בשביל נס כזה חייבים להיות אגרסיבים ואלימים כן לכבות את הטלוויזיה זאת אלימות בשבילם זה יותר גרוע ממחבל מתאבד בקו חמש .

 

מול המסך הם יושבים רגלים באוויר מכוסים בכריות ובמבטים קפואים הם בוהים ובוהים........ לפעמים בלי כל התראה מוקדמת קמה הגדולה מצלמת איזה תמונה של הרגל של אחיה ומעלה לאינסטגרם (אינסטגרם =אלבום משותף לך ולכל העולם) ומיד כדאי שחס וחלילה היא לא תפסיד קטע היא חוזרת לתנוחת המלומדת מול מסך הטמטום .

"אבא אפשר את האייפד/איפון שלך לשלי נגמר הסוללה "זאת הבקשה השנייה בתדירות שאני שומע בבית, אני מחכה לרגע שבו אני ישמע: "אבא בוא נצא לשחק בחוץ", אני אפילו מוכן לשמוע "אבא בוא מכות" גם טוב, שלא לדבר "אבא התגעגעתי אליך, אוהב אותך אבא" שזה בכלל חלום רטוב וכנראה שייך לדור אחר.

המסך הופך להיות מרכז עולמם עד כדי כך שמגיע לרמות כאלו שהקטן נכנס לשרותים עם השלט, או מחביא אותו בפינה שבטעות האחיות שלו לא יעבירו לו ערוץ בזמן שהוא מתקלח חס וחלילה שספיידרמן לא ישלוט במסך הטלוויזיה גם כשהוא מתקלח, הגדולה הולכת למקלחת וכאשר היא יוצאת עם מגבת על הראש ואייפון ביד, לעומתה האמצעית מחזיקה אייפד ועוזרת לאיש הרץ לא להפסיק לרוץ גם כשהיא בדרך דורכת על הכלב שוברת כוס נכנסת בדלת כל זה בלי להוריד את העיניים אפילו לשניה מהמסך כן גם כשהיא אוכלת זה ביד אחת כן ביד אחת בקיצור הגעתי למסקנה שהילדים שלי מכורים והגיע הזמן לגמול אותם .

בתוכנית טלויזיה של רולידר המליץ להגביל את שעות הצפייה במסכים ולהשקיע בזמן איכות עם הילדים מונופול ומשחקי חשיבה וכו', ביום הראשון הם בכו השתוללו כעסו שאלו שאלות בקיצור הציקו אפילו רימו אותי במונופול עשו עלי יד אחת, ואז אחרי מספר שעות שהם דיברו והסבירו שבבקשה בבקשה בבקשה שניתן להם לראות טלוויזיה ושזה מאוד חשוב שניתן להם לראות טלויזיה כי אחרת הם ילכו אחרי גם לשירותים ויעמדו ליד הדלת ידברו ויסבירו למה צריך לתת להם לראות טלוויזיה מהר מאוד מהר, טוב אני נשברתי וויתרתי שיחררתי אותם למסך הגדול .

נראה את פרופסור רולידר חוזר מעבודה ושלושה חפרנים חופרים ולא נותנים מנוחה גם שאתה כבר מבקש דקה .

רולידר אני יודע שגם הילדים שלך רואים טלויזיה כל היום רק שאתה פשוט לא רואה אותם כי אתה עובר מתוכנית טלוויזה אחת למשנה(בלי אין רע ) ואני בטוח אבל בטוח שאתה מגיע הביתה גם אתה רוצה טיפה שקט פינה קטנה בשבילך ואז אתה עושה משהו שיעסיק את הילדים …....אייפד או טלויזיה סם השקט של ההורים  

נכתב על ידי erez5 , 22/11/2012 16:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בחירות 2013


 

ב 22 לינואר יום לפני יום הולדת שלי (אבא לא לשכוח מתנה ) כולנו הולכים לבחירות ,וכמו בכל בחירות מאז קום מדינת ישראל גם הבחירות הללו קריטיות לביטחון מדינת ישראל(מה חדש), מתי לעזאזל זה לא היה קריטי??, כולנו הולכים בקרוב לקבל תעמולת בחירות מסיבית ושטיפות מוח הרסניות ליכלוכים מפלגה מול מפלגה והכל למען עתידה של מדינת ישראל .

בדרכנו לקלפי אנחנו צריכים להחליט מה עדיף להשאיר את הפולטיקאים הוותיקים שיושבים בכנסת ומחממים את הכסא ודואגים רק לעצמם, או להחליפם בפולטיקים חדשים שתוך בפחות משבוע יחממו את הכיסא וידאגו כן נכון ….לעצמם.

נכון שכולנו חושבים נלך? לא נלך ?אבל אני מאמין שזאת אחת הזכויות החשובות של דמוקרטיה ללכת ולהשפיע זאת זכות שניתנה לנו וחובה לממש אותה כל קול שלא מגיע הוא קול שהולך מיד לרשות הפלסטינית .

הפעם האחרונה שהרגשתי שהפולטיקאים שלנו עושים משהו למען המדינה היתה כשחברת הכנסת מיכאלי רצתה להרביץ לחנין זועבי (אחרי המשט )כבוד כבוד זה קול שלא בוזבז זה חברת כנסת שסוגרת חשבון כי רק ליברמן מדבר ערבית (ואנסטסיה)

אני מסתכל על המפה הפוליטית ומחפש את ראש הממשלה הבא מי הכי מתאים? בוא נוציא לרגע את דעותי הימניות מהמפה .

ונבחר מנהיג

נתחיל במנהיג האופוזיציה החדש האיש היחיד שיש לו קרבת דם לאחמניגאד הישר מאירן שאול מופז – איש הברזל שאצלו מילה היא מילה (אבל בפרסית) האיש שתקציב המדינה אצלו זה כמו מכיסו הפרטי (לא נראה שקל מאיש- פרסי)האיש שבנאום לקדימה הודיע שנתניהו מסוכן למדינת ישראל חבר אליו לאחר כחודשיים והציף אותו במחמאות בנאום התחברות בניהם כאילו מצא כלה פרסית שיודעת להכין גונדי (אוכל פרסי) לא עברו שלשה שבועות ושוב נתניהו הפך למסוכן אז נסכם אמינות אמינות אמינות לא משהו!!!!!!.

 

נמשיך באיש שהיה מתאגרף ונלחם בקרבות זירה אבל הפסיד אחרי שני אגרופים, האיש שמסתכל על עצמו במראה וו.... אתם יודעים האיש שכותב ומרגש את ישראל כבר שנים רבות, אבל האם האיש ששירת בעיתון המחנה מסוגל להזיז נכון את כוחות צה"ל? האם האיש הזה יוכל להוביל אותנו למציאות אחרת? האם יאיר לפיד מסוגל לעבור מדף העיתון ולהפוך את המילים שלו למציאות?, הלוואי אבל זה לא פשוט מאחוריה החלטות יש מפלגות עם דעות שונות ,מאחורי התנחלויות יש אנשים מאחורי הצבא יש דם דם של הילדים שלנו. בעיתון אפשר למחוק דיו שנשפך אבל במציאות קשה למחוק דם שנשפך.

 

ועכשיו הישר מארץ נהדרת היחידה שנשארה שלוש עונות רצוף, האישה שהצביעה בעברה לתנועת חדש להזכירכם חדש זאת המפלגה של חניין זוהבי ושל ברכה, כן הבנתם היא

שלי יחימוביץ -ראש סיעת העבודה המפלגה שהנהיגה את המדינה בראשית דרכה וסללה את דרכה לכיוון המדינה היהודית אבל בראשותה של יחימוביץ תהפוך אותה כנראה למדינה דו לאומית , אם בן גוריון היה יודע למי הצביעה שלי יחימוביץ הוא היה מתהפך בקברו ומבקש להעביר את קברו משדה בוקר לשדה תעופה בן גוריון .

 

החייל האמיץ (שהוציא לנו את המיץ) האיש עם הכי הרבה תארים (כולל ראש הממשלה לתקופה הקצרה ביותר)האיש והאגדה

אהוד ברק -האיש ששונא להחליף, שונא שינויים, האיש שהחליף את מספר המנדטים של המערך מי דו ספרתי לחד ספרתי, האיש שהחליף את נאוה בנילי, האיש שהחליף את ערפאת באבו מאזן (זה סודי ), האיש שהחליף את המפלגה שלו בנזיד עדשים,האיש שלא היחליט לתקוף באירן ? או לא ??? האיש שלא יודע להחליט איפה הכי טוב לו איך הוא ידע מה הכי טוב לנו ??? איך ????

 

קבלו את ראש הממשלה הבאה שלנו אלי ישי אא לא אריה דרעי או אלוהים יודע איך קוראים לשלישי, אני חושב שאפילו הרב עובדיה לא יודע איך קוראים לשלישי תעשו גוגל , המפלגה שעשתה הכי הרבה לביתה המפלגה שדואגת לעניים ...של ש"ס, המפלגה שרוצה להחזיר עטרה ליושנה ...מה זה בכלל המפלגה שמקדמת את החינוך ...של ש"ס ,המפלגה שבזכותה כולנו עושים צבא חוץ מי נכון ….ש"ס .

 

קבלו את ראש הממשלה שלנו בנימין נתניהו -נכון לרגע זה נראה כמו המבוגר האחראי ורק בגלל שרוב הכתבים חושבים שהוא לא (למי שלא הבין יכול לראות שכל כתב או פרשן שעובר לפוליטיקה מיד מתמודד במפלגות השמאל ), האיש שעיר את הנושא האירני בכל

העולם, האיש שבזכותו או בגללו אין פיגועים, אין מלחמות ויש שקט מדומה על פני השטח (העיקר שקט )האיש שבזכותו אנחנו לא מחלקים את ירושלים (תודה לאל), האיש שלקח את הבעיה הפלסטינית והרדים אותה (איך לא חשבו על זה קודם ),כמובן שגם האיש הזה עדין לא טיפל בחינוך וברעב, לא טיפל בשכבת הביניים שעדין כן עדין סוחבים עליהם את כל היתר האיש שכולם למדו לשנוא.

ההיתי כותב עליו קצת יותר דברים טובים אבל הוא לא עונה לי בפיסבוק אז אני קצת כועס עם הייתי אחמניגאד היית עונה ? עם הייתי ברק או אובמה היית עונה (אא לא )

נכתב על ידי erez5 , 8/11/2012 17:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לerez5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על erez5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)