לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נקודת מבט פרטית על החיים לפעמים משעשעת לפעמים עצובה .

Avatarכינוי:  erez5

בן: 51

Skype:  erez 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

4/2012

10 המכות של המין הנשי


במהלך הכנות לחג השני של פסח החלטתי להכין טור שבו אני יעלה לכתב את 10 המכות שבהן התברכו ״המין הנשי" מכות שבזכותם הפכו חיינו הגברים לגיהנום וזה בלשון המעטה כמובן .

בכדי שהטור יהיה מבוסס לא רק על חיי אלה גם על חיי גברים אחרים (כי לי לקח חמש שניות לכתוב 10) אז גייסתי את מיטב המוחות של קבוצת חבריםֿ גרים בני גברים ושלחתי להם אס אם אס בזאת הלשון ״ אני כותב טור על 10 המכות של המין הנשי אני מבקש כל אחד שישלך לי שלש מכות מהם הוא סובל אישית ״, עוד לא לחצתי על send ומיד קיבלתי צי צי התגובות לא איחרו לבוא והמדהים הוא שלכולם התשובה הראשונית היתה זהה ״ רק 10 ??? ״( חוץ מחיים שלא ענה כי אישתו היתה על ידו )מעניין למה כולם חושבים ככה??? .

 

אז אחרי שניתחתי את רשימת המכות גיבשתי את הרשימה האמת בקלות יחסית הבעיה היתה לצמצם את הרשימה מי 987 ל- 10.

 

1 .מכת קיטורים - המכה הזאת היא מכה מסובכת מכיוון שזה אחד הדברים שאתן לא מפסיקות לעשות והרבה, ויש מגוון דוגמאות: ״ אתה לא יכול להיות עם הילדים קצת?! ״, כן ווו ״ אולי תעזור לי קצת אתה רואה שאני מנקה? ״, זאת הערה שמתבצעת תוך כדי העברת מגב בידיעה ברורה שאנחנו לא נקום בשביל זה " כל היום אני רודפת אחריכם!! ״ , הבעיה שאת הרוב הגדול של הקיטורים שאתן מקטרות אתן מבצעות תוך כדי עבודת בית בסיסית ״הכביסה הזאת לא תיגמר לעולם״ או " שאלוהים יעזור לי אתה לא מתכוון לשנות תנוחה רק לשבת ולגרבץ?! ״ היו כל כך הרבה קיטורים שהחלטתי להסתפק בזה.

 

2 . מכת בילוש וחקירה - כנראה באיזשהו שלב כשאלוהים לקח צלע מאדם ונתן אותה לחווה זה לא הספיק לה היא פשוט רצתה לדעת איפה היו יתר הצלעות בזמן שהיא לא ראתה ומאז זה התחיל ״ איפה היית ?״, או השאלה הקלאסית ״ מתי אתה חוזר? ״ ויש את שאלת המאה ״ מה היא אמרה לך? ״, יש המסיימות מילה זאת במילת התואר הזונה, כמובן שיש גם את שאלת הלאן ״ לאן אתה הולך ״?, יש מיקרים רבים שבהם מרגע שאתה שם טבעת על האצבע אתה מיד אשם במשהו או חשוד במשהו ומיד קמה ועדה שחוקרת את הרגעים האחרונים בחייך שבהם לא ענית .

 

3 .מכת יובש -מיד אחרי החתונה הסקס בחיינו מקבל תפנית מידית הוא מתייבש בערך כמו מדבר סהרה, בימים הראשונים של הזוגיות אתה מסוחרר מכמות הסקס הנדרשת לתחזוקת הקשר וככה בימים שלקראת החתונה, אבל אז הרגע הגדול קורה אחרי שחתמת על הכתובה חתמת על בול גדול למשלוח האיבר המין שלך למוזיאון יד לבנים(תראתי משמע) .

ברגע שאתה רק מעלה על דל שפתיך את המילה נו בא לך התגובה לא מאחרת לבוא ״כואב לי הראש ״, או ״ מה אתה סוטה?״, או למה מה חוגגים היום ?" ואת הקלאסי ״נראה אותך כל היום עם הילדים״, ויש גם את המעליב ״חרררר. פשששש״( נרדמה ).

כן כמו שהבנתם הסקס הופך מחלק חשוב מחיינו למתנת יום הולדת יום הנישואים או יום האם ( רק במקרה שקנית מתנה) .

 

4 .המכה הכואבת ( מכת קניות )-כנראה שלהיות אישה זה להיות במצב של תאבון מתמיד לקניות, כי אף פעם אין להם מה ללבוש ולרובם יש בכלל מחלת נעלים ותיקים ולעולם לעולם אין להם מספיק, זה כמו ילד שהוסף פקקים נשים הוספות תיקים ונעלים. אחד החברים ספר שהאישה שלו עצבנית היא עושה קניות, עצובה עושה קניות ,שמח עושה קניות ,אחרי סקס עושה קניות ,בקיצור רוב ימיה עושה קניות .

 

5 .מכת התאמה אישית - הרצון של הנשים לשנות אותנו הגברים הוא יצר נשי בסיסי ידוע, גבר שרואה אשה חושב שני דברים סקסית ויכולה להיות אימא, אישה רואה גבר מיד עושה חשבון מה צריך לשנות בו? לדוגמא: את סגנון הלבוש שלו כדי שיתאים לסגנון הלבוש שלה נשים פשוט רוצות לעצב אותנו בצילמם.

רוצות שנשמע מוזיקה כמוהם, נאכל את האוכל שהן אוהבות, רוצות שנתאים לנסיך שדמיינו בגיל 12 לפני שהבינו שהן צריכות להתפשר על ספרדי ערס שמגרבץ בערב מול הטלוויזיה. למען ההגינות צריך לציין שלפני החתונה הן אהבו את כל מה שאנחנו אהבנו .

 

6 .מכת טלפון-מכה זאת מתחלקת לשני סגנונות מרכזיים המתקשרת הסדרתית והרכלנית הבסיסית .

המתקשרת הסדרתית זאת תכונה מאוד מיוחדת זה תמיד קורה שאתה בלחץ או עושה משהו ואז משום מקום היא מתקשרת עם שאלה חשובה שמשנה גורלות " באיזה צד המים החמים?"(שאלה של בלונדיניות) או "תגיד לילד משהו הוא לא מפסיק להתחצף"!, ויש את השאלות המעצבנות "כמה זמן אתה בממתינה ואם מי?”.

והחלק השני הרכלנית מרגע שהיא פנויה היא מתחילה לזמזם ולחפור לכל חברה שיש לה והם מזמזמות אחת לשניה ומזמזמות ומספרות על התוכנית שהם ראו אתמול על קרם גוף החדש ועל מה השכנה אמרה לגננת מגן יוכבת בקיצור מזמזות ומרכלות כמו זקנות בבית אבות .

 

 

7 .מכת אמוציוניות( בוכות מכל שטות)-לנשים בניגוד לגברים יש נקודת g מין ברז כזה שנמצא בעניים ברז ששום איסטלטור לא הרכיב להם, ברז בלי יציאות ומעברים. זהו ברז הרגש ובו הן משתשמשות מתי שזה נראה להן לנכון, מתי שהן צריכות משהו, מתי שהן רוצות להבהיר איזה נקודה משעמעמת ולא חשובה (לנו ) לדוגמא "איך שכחת שמחר יום האם?" ויש את הקלאסית "האוכל שלי לא טעים לך? " רק אמרתי חסר מלח, אצל הנשים התכונה לבכות היא תוכנה בסיסית במיוחד בשביל להשיג משהוא "אני כל כך רוצה מגפים של ג'ימי גו "שאלוהים ינקום דמו!! .

 

 

8 .מכת נוסטלגיה - מי לא שמע את המשפט ״אתה לא מחבק אותי כמו פעם״, או ״ אתה לא מסתכל אלי כמו פעם״ ויש ״ תיחס אלי קצת אני כאן ״ אז בנות אנחנו לא מסתכלים אליכים כמו פעם כי אתן לא נראות כמו פעם ורק בשביל להזכיר לכם פעם הינו נפגשים לשעתיים ביום עכשיו אתן סביבנו כל היום פעם כשיצאנו מהבריכה מיד עטפתם אותנו המגבת שלא נתקרר היום השינים יכולות להתנגש ואפילו להישבר מקור ואתם לא תנידו אף אף מלפני שהתחיל הנוסטלגיה היתן מסתכלות אלינו כמו על מלך הייתן ממלאות אותנו במבט והיום או או .

אז כן גם אתן לא כמו פעם אבל אולי תעשו לנו קצת תרגילים (בלילה )כמו פעם אז אולי אנחנו נחבק כמו פעם .

 

9 .מכת אני יודעת הכי טוב - אישה היא סוג של גאון ( ככה את חושבת ) האישה מאמינה שהיא עשתה אותנו בזכותה יש לנו בית אוכל חיוך וכמובן בזכותה אנחנו קימיים בזכותה העיצבו של הבית מדהים וכן זה הטעם שלה, הכול הן יודעות מתי הגיעו לירח? ומי? ואיך מגעים מנקודה א לנקודה ב אבל זה בדמיון שלהם בלבד כי במציאות הן גרעות לדוגמא אישתי חושבת שהיא יודעת לנווט מקרה אמיתי לפניכם ״ תפנה פה ימינה שם שמואלה ״אין עלי פעם אחת אני נוסעת ואני זוכרת ״ היא מהחמיא לעצמה ״ תמשיך ישר ובכיכר שמואלה ואז תראה שלט גדול ברוכים הבאים לבית שאן ״ על השלט הופיע ברוכים הבאים לגיינין.

 

10 .מכת חפירות - אינדיאנה. גונס הוא אולי הארכיאולוג החופר הידוע היותר אבל לכל אחד מאיתנו יש חופרת משלו כן לא נעים אבל אתן חופרות מיד ברגע שאנחנו מתישבים מולכם לארוחה שתיים על שתיים או בערב עם קפה מול המסך ויש את הנזכרות במיטה לפני השינה נזכרות הכל מה שהן עברו היום איפה אכלו מה אמר הילד ?ולמי ?ולמה השכנה הסתכלה עליה במבט מוזר וכמובן זה לא תהיה חפירה בלי רכילות זולה שהיא שמעה בטלפון ( ראה ערך טלפון) מהחברה הטובה זה לא שאנחנו לא שומעים אנחנו שומעים אבל זה עובר לידינו כמו זבוב או יתוש שמידי פעם אתה מוריד לו מכה אז מידי פעם אני מחייך ומהנען בראשי ברור שאתן לא טיפשות ברור שלפעמים אתן מגלות שאנחנו מזיפים ואז החפירה הופכת להצקה ״ אתה מקשיב ״ , או ״ אתה לא מתייחס ועם כן אז מה אמרתי נו מה ״ כן אתן לא יודעות להרגיע אתן כמו שאומרים ״ אישה זה לחפור ולחפור ולחפור , לפנק זה לאומי .

 

הרבה מכות לא נכנסו לרשימה וזה רק חלק קטן מהרשימה הארוכה שלא נכנסה

לדוגמא מכת מכות – למה אסור להרביץ להם זה מכה כואבת פעם היה מותר ומאז הכול השתנה

מכת תימנים , מכת מרוקאים מכת רוסים לא נכנסו

מכת ההורים שלי לא נכנסה ,מכת אישתי עורך דין לא נכנסה

מכת עצבים ואני מצטט עצבים אבל כמו של אסד אבל חוקי.

תודה לערן שדו ,איפיר תעסה ,שלו שדו ,רענן לוי , כפיר שדו ,חיים בן דיין

נכתב על ידי erez5 , 17/4/2012 15:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לerez5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על erez5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)