לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נקודת מבט פרטית על החיים לפעמים משעשעת לפעמים עצובה .

Avatarכינוי:  erez5

בן: 51

Skype:  erez 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2012

מחלת נקיון


 

 

נקיון

 

לכל "הנשמות הטובות" שתענינינו למה אני לא מזכיר את אישתי בטורים האחרונים זה בשבילכם .

 

ברור לחלוטין שאישתי קוראת את כל הטורים שלי ותמיד יש לה מה להעיר (כולן כאלה גם שלכם ), אבל עם קצת תקווה אולי הפעם לא יהיה לה מה להגיד, זה לא שאני מפחד (נו טוב קצת ) אני ינסה לתאר את התחושה של כל הגברים שנשואים לנשים כאלו אז אני ישתדל להיות עדין ונחמד כמה שרק אפשר אבל בכל זאת תביני זה רק הצד שלי .

 

את אישה נהדרת חרוצה מיוחדת אחת בדורה, אבל את מעצבנת עם חוקי הניקיון ועם מחלת הניקיון שאת חולה בה זה בילתי נסבל בהליל, אם היתה תרופה נגד המחלה היית הראשונה לקבל אותה!!! .

עוד מתקופת האדם הקדמון הגברים היו אחרים על הצייד, על יציאה למלחמות והנשים היו אחריות על גידול הילדים וניקוי המערה וסיפוק יצרייו של הגבר (אך איזה זמנים), אבל הזמנים השתנו הנשים היום מפרנסות וגם אחריות באופן ישיר על המלחמות שלנו הגברים (90% מהמריבות שראיתי בימי חיי של גברים הם בגלל בחורה זאת או אחרת ), אבל יש דברים שעדין רוב הנשים לא נגמלו ממנו וזה ניקיון .

 

אחד המשפטים שהכי חוזרים אצלנו בבית "הרגע שטפתי מי עשה את זה??!!!" למי שלא מבין "זה" משמעו מישהו דרך על הריצפה, אז מה נלך באוויר מזה פה חדר ניתוח??? לא יתכן שגם בשנות האלפיים הנקיון יהפוך להיות הדרך שלכן להוליך מורא על בני הבית .

אוי נזכרתי בעוד משפט "מי אכל פה?", אם זה משפט שמוכר לכם סימן שאתם שוקלים 70 קילו מקסימום ,"פה"= מטבח, מה נעשה צריך לאכול וכשאוכלים יוצאים קצת פירורים או שאולי נמשיך לשבת עם סינר הלו אני לא צרפתי אני עיראקי סינר זה להומואים .

ויש את המשפט " מי היה פה בשרותים הרגע ניקיתי?!!", מיד כול הילדים מתחילים לזוז לצדדים מרגישים באי נוחות שסוררת סביבם רק הבן הקטן מצביע על האשם (מלשן ) “אתהההה" היא צועקת לעברי הסתכלתי לעברה בעיניים מבוהלות מזה בית מרקחת לפחות פעם ביום מותר לי להיכנס לשרותים אני גר פה זה בסיסי גם לי יש צרכים, הגבות שלה התחברו והיא הרימה את המגב כאילו באה להכות אותנו והמשיכה לכיוון השרותים "נמאס לי !!!" היא מסננת ואני לא נשאר חייב אין איפה לדרוך פה בבית הזה הכל סטרילי (חוץ משבת זה היום היחיד ששוטפים בסוף היום ), אם רק הייתי האדם הקדמון לא היית אומרת מילה איך אני מתגעגע לתקופה שהיה מותר לפרק להם את העצמות .

אני חייב להסביר זה לא שליכלכתי שם...... ממש ממש לא, אבל בשאיפה שלה זה שהבית יהפוך לבית מרקחת וזה בלתי אפשרי בבית שיש בו 3 ילדים שבשעות מסוימות הופכים לנינג'ות ולא מפסקים להשתולל ולרוץ .

אני זוכר ימים שהייתי חי לבד רווק מאושר כזה שהנקיון אינו מרכז חיי הבגדים היו נערמים על השידה בצורה מיוחדת שכבה על שכבה כמו היסודות של אולמי וורסאי רופפים רוקדים ובכלל לא יציבים (הכי מפחיד זה אולם זז ), באותו הזמן השערות של הכלב והאבק היו חלק מהאיבזור של הבית הם היו גולת הכותרת שלי אחרי שנים של משטר ניקיון קשוח של אימא שלי פתאום שבירת כלים.

למעט ימים שהיא היתה מגיעה (לא באופן קבוע וסדיר )ומסתערת על הניקיון והכביסה, באותה תקופה הדבר הכי חשוב בחיי היו מכונת הסרטים הכחולים, חמישה חברים ושיהיה לי מספיק כסף לשכירות אאא וגם אוכל לכלב ואז לאט לאט ימי הביקור שלה נהיו דחופים יותר הנקיון נהיה מוגזם יותר ערימת הבגדים נעלמה והכלב יצא לגינה כל זה בגלל שהכנסתי את הניקיון לחיי(התחתנתי).

 

כילד גם אני חייתי את ילדותי בבית שהניקיון היה מרכז הבית, אמא שלי הסתובבה סביב הניקיון מרגע שהתעוררנו ועד לרגע שנרדמנו וזה היה אפילו ברמה יותר מפחידה מהיום עד כדאי כך שחוש הריח שלי מסוגל להריח כלור ממרחק של 250 מטר ברדיוס ישר כי זה הריח הראשון שאני זוכר בבוקר והריח האחרון שאני זוכר בלילה ככה אני זוכר את ילדותי נקייה.

 

אז מה קרה? ששוב אני נמצא בסיטואציה הזאת, מה זה נורמלי לנקות את הבית בבוקר לנקות בצהרים ובלילה לפני השינה????, לי זה נשמע למעט בשבת ששם מותר יותר כי המנקה מגיעה בבוקר ,אולי אני צריך להשאיר לה את הבית נקי ככה נעבור אני והילדים לבית מלון מהההההה לא שהיה לה בכיף ככה בטוח אף אחד לא ילכלך ….. מבולבלים גם אני .

 

נכתב על ידי erez5 , 31/7/2012 19:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לerez5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על erez5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)