לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Mostly Mcfly :D



Avatarכינוי:  סתוניק D:

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

HALLO!!!!!!!!!!!!


שלומלום לכם אנשים יקרים!

לאלא אל תפתחו ציפיות! לא יהיה היום פיקצר או משהו לצערי הרב

אבל!אני שמחה להודיע ש -למה זה לא חוזר לי לגודל פונט הרגיל?! ....- שאני מכוונת לחזור לכתוב ולהעלות לכאן דברים ישר אחרי הבגרות האחרונה בכל חיייי!!!!!!!!!

שזה ב 4.7

או ב 12.7 תלוי מה יהיו התוצאות בבגרות במתמטיקה ואם יתחשק לי לעשות תיקון

ואומיגאד הבגרות עוד יומיים

ואומיגאד בקושי למדתי

ואומיגאד מחר יש לי סשן למידה מ 10 בבקור - יעני קמים ב 8

ואומיגאד כבר 2 וחצי בלילה

ואומיגאד אני קצת מטומטמת עכשיו נכון?

 

SO........

זה התכנון!

לסיים בגרויות

לשבת בשקדנות ולגמור את הפאנפיק שכבר התחלתי

ורק אחרי שאני מסיימת להעלות אותו לפה כדי לא לאכזב ולהפסיק באמצע כמו שעשיתי בפעמים קודמות ><

 

אז עד כאן לפוסט הזה ובתקווה שהפוסט הבא יעלה בקרוב!

 



 

 

GOOD NIGHT, SUCKERS!!!

נכתב על ידי סתוניק D: , 22/5/2012 02:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סתוניק D: ב-24/5/2012 14:32




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתוניק D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתוניק D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)