לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רוצה להמשיך לרדת במשקל

כיף להמשיך לרזות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

לרדת עוד במשקל


היי שלום לכולם אני עדין ממשיכה עם הצומות שלי הייתי שוקלת 65 קילו ירדתי ל 35 קילו הגובה שלי 1.60

אני רוצה לרדת עוד במשקל למה ההורים שלי לא מבינים אותי גם חבר שלי לא מבין אותי מה קשה

כול כך להבין שאני רוצה לרדת עוד במשקל זאת מי שאני ומה שאני למה קשה להם לקלוט את זה

מההההההה הבעיה שלהם מה אפשר לעשות נגדם אני רוצה להוריד עוד במשקל כי אני עדין

פרה שמנה ואני צריכה להוריד את כול השומנים בגוך שלי יש עדין שומנים

הבנתם אותי בבקשה תעזרו לי ותגידו לי איך אפשר לרדת עוד במשקל

נכתב על ידי דונה ברברה , 21/1/2010 12:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי בוקר טוב


מה המצב בנות
נכתב על ידי דונה ברברה , 18/1/2010 10:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום לכולם


ערב טוב אכלתי קצת שוגי

אחר כך ניכנסתי לשירותים ןהקאתי את זה

לא בא לי לאכול יותר אבל מיום ליום זה ניהיה לי

יותר קשה תעזרו לי בבקשה לצום ושלא יהיה לי

כול כך קשה כי אני רוצה לרדת עוד במשקל

נכתב על ידי דונה ברברה , 17/1/2010 21:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי:  דונה ברברה

בת: 40




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדונה ברברה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דונה ברברה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)