|
גשר האהבה שירים מהלב בלוג שיכלול שירים שאני כותבת, תחרויות שאני עושה, וגם קצת חוויות אישיות. הבלוג מוקדש לכל מי שמרגיש שהוא/היא יצירתיים ומקוריים!. |
| 6/2006
נפרדנו סופית+נתי האחיין האוטיסט שלי קיבל תעודה בבית ספר
מכל מיני סיבות שלא אכנס לאיהם כרגע הארוס שלי החליט להיפרד ממני אז נכון לעכשיו אני מחפשת דירה באיזור המרכז. ולכן יחולו עיכובים קלים בתוצאות ההצבעה לכן מי שמעוניין מוזמן להמשיך ולהצביע בפוסט למטה.
תקציר: יש לי ארבעה אחיינים הגדול נתי בן 7 עוד שבועיים הוא אוטיסט, אחריו יש את שי שהוא בן חמש ואת הנסיכה שהיא בת שלוש וחצי (שמתמחה בלעשות לי התקפי לב בבריכה אבל זה בפוסט נפרד שיעלה בבלוג השני שלי) ואחרון חביב גל בן השנה ושלושה חודשים.
היום היתה גם לשי ולגם לבת חן מסיבת סיום בגן, אז אני נשארתי לשמור על גל ולקחת את נתי מההסעה של בית הספר. נתי לומד בבית ספר לחינוך מיוחד, ויש לו מחברת קשר מיוחדת בתיק שבה המורה שלו כותבת כל יום הערות על איך הוא היה במשך היום ובקשות אם צריך. היום החלטתי להציץ במה שהיא כתבה כי מעניין אותי איך הוא מתקדם ונורא הופתעתי ושמחתי לגלות שהוא קיבל תעודה! ועוד תעודה מעולה יחסית לעובדה שהוא אוטיסט .
אז החלטתי להעלות לפה מה המורה כתבה לו בתעודה תראו איזה אחיין מדהים יש לי:
למידה: אתה לרוב משתתף יפה בשיעורים, מזהה את שמך ואת כל תמונות ילדי הכיתה, זוכר בע"פ ספרים שלמים שאתה אוהב (כן הוא מצליח לקרוא מסתבר), מזהה צבעים, יודע לספור ולסדר ספרות על פי סדר עולה (אחותי עוד לא התאוששה מזה שהוא שר איתנו את 1 מי יודע בליל הסדר), מראה הבנה לחומר הנלמד בכיתה.
תקשורת: אתה מביע את עצמך לעיתים במילים ובתמונות, בוחר מבין 3 תמונות את הפעילות/חפץ שאתה רוצה למדת לשחק במשחק עם מטפל ולשמור על חוקי המשחק למשך זמן קצוב, (מה שהוא לא ממש עשה עד עכשיו הוא לא ידע או לא רצה לשתף אחרים ותמיד העדיף לשחק לבד עם הכללים שלו) במשחק יוצר קשר עין מחייך ועובד לפי הוראות המטפל.
מוסיקה: אתה ילד מוסיקלי מאוד יש לך קליטה טובה ומדוייקת של שירים שאתה מאזין להם גם לאחר שמיעה אחת בלבד, התקדמת מאוד ביצירת קשר עין עם חבריך לכיתה, ובבחירה ונגינה בכלי הקשה. (מה שנכון נכון עד עכשיו הדרך היחידה להרגיע את נתי היתה מוזיקה הוא גם יודע להביע את עצמו במוזיקה הוא שר איתה ורוקד איתה ואוי למי שיחליף לו באמצע).
נכון מדהים? אין אני פשוט חולה על האחיינים שלי.
| |
| |