לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

One moment on your lips, Forever on your hips!



כינוי:  ת!ת

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

תפריט היום+חפירונת


בוקר- 4 קרקרים (128)
חצי תפוז (נגיד 30? רוב הסיכויים שפחות)

צהריים- פירה מוכן של אסם (126)

סך הכל להיום- 284 קלוריות

הפה נסגר מוקדם מאוווד כבר לפני 15:00 (אל תתייחסו לשעה של הפוסט זה היה בטיוטה..רציתי להיות בטוחה שאני אעמוד בתפריט חחח)
יש סיכוי שאני אסגור צום 24 שעות בלי להתאמץ?
מחר אני בעבודה כל הבוקר ואני אפתח את הפה רק בצהריים שוב =] והיום אני בכלל לא בבית!!


אחד היתרונות שלי זה שאנה לא משפיעה לרעה על המצב רוח שלי..
להיפך היא אפילו גורמת לי להיות מאושרת יותר כל פעם שעובר יום כמו שצריך עם פחות קלוריות...
ובשלב מאוחר יותר גם לראות איך המחוג יורד עוד ועוד על המשקל...
נכתב על ידי ת!ת , 25/1/2010 07:13  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לת!ת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ת!ת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)