לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

WONDERLAND


The line between dreams and reality

Avatarכינוי:  the dream catcher

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2016

ואני ביקשתי את ליבך לקטוף


"שדות ביקשו אל הגשם 
הגלים ביקשו אל החוף 
ואני ביקשתי את ליבך לקטוף "

 

לעבור מול הבסיס שלו ולחשוב "כאן הוא היה כשהוא היה בקורס"

לעבור עם דייט ליד הים ולחשוב על איך ישבנו על הספסל שמה והתנשקנו.. 

ללבוש את הנעליים האדומות והכומתה הירוקה ולחשוב איך הוא צחק שמישהי שבתה את ליבו עם נעליים אדומות 

להיזכר איך דיברנו על המתנות יום הולדת העתידיות

איך הוא הבטיח ללמד אותי שחמט

ואני הבטחתי לנגן לו בפסנתר ותמיד התחמקתי

לפעמים אני שואלת את עצמי מה עדיף לאהוב ולהתאכזב או לא לאהוב מלכתחילה .. 

הוא לימד אותי מה זה לרצות להיות עם הבן אדם יותר מכל דבר אחר .. מה זה שאני שבורה בצבא ומחייכת כשאני חושבת עליו כי הוא נותן לי כח .. גרם לי לרצות להיות קרובה.. להיות נשית ויפה ולעשות כל דבר שיעשה לו טוב.. 

אבל הוא גם לימד אותי כמה שפרידה אמיתית כואבת 

איך פתאום כל דבר מזכיר לך אותו

כל משפט גורם לך רק לחשוב על משהו שאז הוא אמר

וכל אחד לא מספיק הוא בשבילך .. 

כי אין מה לעשות הוא היה מיוחד 

אמרו לי שאהבה זה דבר יפה .. אבל אף אחד לא הזהיר אותי כמה היא כואבת 

 

"לא זה לא יהיה השיר שלנו 
זה רק הכאב שמתעטף 
ועם הזמן זה עוד יותר שורף 
לא זה לא יהיה השיר שלנו 
לא תדעי שכתבתי בשבילך 
איך שבכיתי בגללך "

נכתב על ידי the dream catcher , 5/6/2016 19:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe dream catcher אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the dream catcher ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)