לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור חיי | סיפורי טוקיו הוטל


סיפור חיי מנקודת המבט שלי

Avatarכינוי: 

בת: 26

MSN:  סיפור חיי | סיפורי טוקיו הוטל

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

בלוג חדש (:


שלום לכולם ! זאת אני פתחתי עוד בלוג (התחלה חדשה..שוב|ZOE'S LIFE) ניראלי אתם מזהים ^^


אוקיי אז הבלוג שלי הקודם ביינתים עד שלא יהיו מספיק תגובות לא יתעדכן אבל אל תידאגו הוא לא מוקפא או משהו..


רציתי ליפתוח עוד בלוג סיפורים כי יש לי כל כך הרבה רעיונות !! בהתחלה רציתי לימחוק את הבלוג הקודם אבל אל תשימו לב להודעה שם...


אני מיתנצלת ! אז ביינתים אני אשים לכם פה פוסט דמויות + פרק 1 קריאה מהנה (:


&nbsp;


פוסט דמויות +פרק 1


&nbsp;


http://i94.mindmix.ru/43/49/24943/78/762878/09_emo_girls_26596.jpeg">>

קמילה גורדון-


בת 18,גרה ביחד עם כריסטינה ומריה.מזל גדי,עקשנית,עומדת על שלה,מצחיקה,חמודה,נחמדה,תמימה,


בוטחת באנשים שקרובים אליה כמו כריסטינה,ניפתחת בקלות,שמחת חיים,מלאת מרץ ואנרגיה,


לוקחת הכל בקלות ולא יודעת להיתמודד עם קשיים,לייפצינג גרמניה.


emo_girl.jpg hmmm image by feature_the_creaturehttp://i617.photobucket.com/albums/tt259/feature_the_creature/emo_girl.jpg" GALLERYIMG="no">


כריסטינה אוליב -


בת 20,מזל שור,גרה ביחד עם קמילה ומריה,עקשנית,עומדת על שלה,תוקפנית,נקמנית,לא ניפתחת


לאנשים בקלות,אכפתית,תמיד האנשים החשובים לה יהיו בראש הרשימה ורק כשתידאג לכולם


יהיה לה זמן לעצמה,מקדישה את כל כולה לעולם המוזיקה,אמרגנית צעירה,לייפצינג גרמניה.


536795vckgnih7dncg7.pnghttp://img140.imageshack.us/img140/7415/536795vckgnih7dncg7.png">>

דניאל&nbsp; אגלסיון-


בן 20,מזל גדי,בדרך כלל נחמד לאנשים שחשובים לו,מגן על החשובים לו,מוותר בקלות,מצחיק,ציני,


חבר טוב של כריסטינה וקמילה,מאוהב במריה,לייפצינג גרמניה .


http://sl.glitter-graphics.net/pub/567/567596qbzv4lkl2o.jpg">>

מריה הולסטון-


בת 19,גרה עם קמילה וכריסטינה,יתומה,עובדת בזנות בלי שאף אחד ידע,חמודה,מצחיקה,עקשנית,מגינה על אוהבייה,


לפעמים היא מעט פרנואידית ,יפה.


http://cdn.buzznet.com/media-cdn/jj1/headlines/2009/10/bill-kaulitz-rick-owens-tokio-hotel.jpg">>

ביל קאוליץ-


בן 20 , חמוד, חתיך, מתוק ,עקשן,רגיש,מאמין באהבה ממבט ראשון ,מזל בתולה ואת השאר אתם בטח יודעים..


xxxxxxxxxxyo4.jpghttp://img171.imageshack.us/img171/8438/xxxxxxxxxxyo4.jpg">>

טום קאוליץ-


בן 20,מזל בתולה,חרמן,רודף שמלות ואתם בטח יודעים את כ השאר .........D:


=.=.=.==.=.=.==.=.=.=.=.=.=.=.=..=..=.==.=.=.=.=.==.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=


פרק 1


~~~~~~


נקודת מבט של מריה :


"טוב יאללה בנות אני יוצאת"צעקתי והכנסתי את הפלאפון לתיק לוקחת צעד לכיוון הדלת "לאן?"שאלה אותי קמילה


יורדת למעטה "איפה את עובדת?"שאלה בחיוך "אני.."ניסיתי לחשוב על משהו


אך כלום לא עלה לי "אני עובדת בחנות אופנה מאוד מאוד מאוד מאוד רחוקה מפה...כן חנות אופנה.."


חייכתי מנסה להישמע אמינה "טובב.."אמרה לי קמילה בחשד "אני הולכת לאכול!!"קיפצה&nbsp;לכיוון המיטבח


חייכתי ונאנחתי בהקלה 'רקק זה חסר לי...שהיא תגלה...' חשבתי לעצמי ויצאתי החוצה המונית כבר חיכתה לי שם ניכנסתי


ואמרתי לנהג את הכתובת שילמתי לו והנסיעה החלה....


&nbsp;


נקודת מבט של קמילה:


ישבתי על הלפטופ שלי מישתעממת על המסנג'ר חשבתי שאולי אני אוסיף מישהו ונדבר מצאתי בנאדם בשם "BILL " והוספתי אותו


חשבתי לעצמי שאפשר לדבר איתו ולהעביר איכשהו את הזמן הוא התחיל איתי שיחה:


BILL:


-היי מכירים????-


KAMILA &lt;3:


-נאא סתם היה לי משעמם נעים מאוד קוראים לי קמילה-


BILL:


-הוו D: נעים מאוד ביל -


KAMILA &lt;3:


-מאיפה אתה?-


BILL:


-גרמניה אני מברלין -


KAMILA&lt;3:


-קול גם אני!!-


BILL:


-נייס ^_^ -


&nbsp;


לפתע שמעתי את מריה צועקת "אני יוצאת!!"


&nbsp;


KAMILA &lt;3:


-חכה חמש דקות סבבה?-


BILL:


-טוב אין בעיה-


&nbsp;


'נחמד' חשבתי לעצמי יורדת במדרגות למעטה "לאן?"שאלתי את מריה רואה אותה מעט נילחצת


"לעבודה !"אמרה במהירות "במה את עובדת?"שאלתי בחיוך אולי נלך


ביחד "ב..אמ..."כל כך קשה לענות על המיקצוע שלך?!"חנות אופנה...כן..היא מאודמאוד מאוד רחוקה מפה...כן חנות אופנה "


חייכה וגימגמה "טוב.."אמרתי במבט מעט חושד ' ניהייתי רעבה ' "ייאללה אני הולכת לאכול!!!!!!"קפצתי למיטבח


פתחתי את המקרר רואה שאין כלום 'טוב אני אלך למכולת' חשבתי ועליתי פתאום ניזכרתי


בביל שמחכה לי


&nbsp;


KAMILA &lt;3:


תגיד אפשר תמונה שלך?D:


&nbsp;


'האוכל יכול לחכות' חייכתי לעצמי


&nbsp;


BILL:


-בטח שנייה הינה:-


&nbsp;


BILL שלח לך קובץ אשר | היתעלם


&nbsp;


הבטתי על תמונתו 'ווהו הוא חתיך !!' חשבתי בהיתלהבות


&nbsp;


KAMILLA &lt;3:


-סקססיי XD-


BILL:


-תודה D: אפשר שלך?-


KAMILL &lt;3:


-בטח הינה-


BILL:


-אוללה איזה כוסיתת D:-


KAMILL &lt;3:


-תודה (מסמיקמסמיק)-


-טוב יאללה אני צריכה ללכת למכולת נדבר אחר כך-


BILL:


-כה גמאני אין לי כלום בבית ייאללה ביי3&gt;-


KAMILLA &lt;3:


-ביייי 333&gt;-


&nbsp;


סגרתי את השיחה הבטתי על בגדיי הם היו בייתיים ונוחים נאנחתי לעצמי ניכנסת לאמבטיה שוטפת במהירות רק את גופי מסבנת טוב טוב ואחרי עשר דקות יצאתי מהמיקלחת רייחנית ונעימה בדקתי בארון מה אוכל לילבוש ולבסוף הוצאתי :


תחתוני תחרה שחורים וחזייה תואמת הוצאתי ג'ינס קצרצר גופיית סבה לבנה סירקתי בעדינות את שיערי הארוך הממגיעה עד לכימעט לבירכיים


קלעתי צמה לצד הכתף היא הגיעה לי עד סוף החולצה והנחתי אותה בעדינות על הכתף שלי היתאפרתי בעיפרון שחור דק צללית שקופה מרחתי מסקרה בעדינות שמתי גם מייק אפ ומרחתי ליפגלוס ורדרד עדין על שפתיי תחבתי כמה שטרות של 50 שקל לכיסיי הג'ינס שלי נעלתי כפכפים לבנים ויצאתי


למכולת.


&nbsp;


נקודת מבט של מריה:


&nbsp;


הגעתי למועדון בו עבדתי ניכנסתי והשומר שכבר הכיר אותי חייך אליי ובירך אותי לשלום "היי"החזרתי לו בחיוך וניכנסתי לתוך המועדון


עברתי את הבר עוברת כמה דלתות מעץ ניכנסתי למיסדרון חשוך מפעילה את האור ניכנסת לחדר ההלבשה של המקום


"יופי מריה הגעת בדיוק בזמן!"חייך אליי ג'ו המנהל שלי חברותיי לעבודה נעמדו לידי אנג'ל וקלואי


וג'ו חילק לנו תילבושות קיבלתי תילבושת ורודה עם גרביון רשת עד לקצת אחרי הברך חצאית החשפה מעט את תחתוני השחורים חזייה נוספת הפעם


בצורת טופ חושפת מעט את חזייתי השחורה וכך גם אנג'ל וקלואי קיבלו רק שאנג'ל קיבלה בלבן וקלואי בשחור .


היתלבשתי מהר מיתאפרת בגסות בצבע ורוד ררואה שגם אנג'ל וקלואי עושות את זה רק בצבעים שלהן אספתי את שיערי בקוקו


גבוה וכך גם הן כל אחת לקחה צעיף מפרווה בכל צבע שלה במיקרה שלי זה ורוד לבשתי נעלי עקב הפעם שחורות כמו אצל כולן


ממש גבוהות וישבתי מחכה לסימן של ג'ו .


לאחר כעשר דקות שמענו צעקות שממלאות את המועדון כל שנייה כמה שיותר רועשות ושמעתי את המוזיקה מתחילה ג'ו סימן


לנו שצרי לצאת ומיד יצאנו אחת אחרי השנייה במהירות כשיצאנו מתווח ראיתו התחלנו ללכת בסקסיות מנענעות את התחת כי ראינו


את כל הבנים הם מכאו כפיים והרגשתי כמה ידיים נוגעות בי במקומות לא רצויים חייכתי&nbsp; עלינו לבמה והתחלנו להיתחרמן על העמודים שם מידי פעם נוגעות במישהו או מנשקות אחת את השניייה או נוגעות אחת בשנייה המוזיקה לא הפסיקה והפעם היינו צריכים ללכת לחדרים ראיתי גבר חרמן מיתקדם לעברי חייכתי חיוך


מאולץ מיתקדמת איתו לווי איי פי ניכנסנו וסגרתי את הדלת


הוא החל חנשק את צווארי מצמיד אותי לקיר הייתי חייבת לזרום אז החלתי ליגנוח כניראה שזה הלהיב אותו כי הרגשתי את זיקפתו 'ווהו בטח גדול' הפעם חייכתי מתחילה להיתחרמן בעצמי הורדתי לו את הבגדים משאירה אותו בבוקסר נישכבנו על המיטה הוא הורה לי עם ידו למעטה הינהנתי והחלתי לרדת למעה בנשיקות רטובותת הגעתי ליעד והחלתי ללקק מיסביב "ל תשגעי אותי ילדה.."שמעתי אותו גונח חייכתי וליקקתי את הקצה גניחותיו היתחזקו וליקקתי הכל מיסביב ובלי התראה מוקדמת הכנסתי את כל איבר מינו שהיה ממש גדול ובוקי יכולתי להכניס אותוו והחלתי לימצוץ הרגשתיבחומר סמיך ולבן שוטף את חלל פי וליקקתי את הזין שלו בתאווה עליתי למעלה בנשיקות הוא הוריד לי במהירות את התחתונים דוחף לתוכי צעקתי וגנחתי בלי הפסקה.


סיימנו והוא יצא ואומר לי בקולו העבה"זה היה טוב.."חייכתי יוך מאולץ וכאשר הוא יצא מתווח ראייתי רצתי לשירותים והקאתי את כל נישמתי 'בנזונה...' חשבתי


לעצמי


נקודת מבט של קמילה:


&nbsp;


היסתובבתי בין המיצרכים 'אממ בו ניראה' הבטתי ברשימת הקניות שהכנתי אתמול לכל מיקרה


'קמח,ביצים,חלב,קולה,רדבול,קפה,עוף......' נאנחתי למרבה כל המיצרכים הנידרשים כעבור שעה כשסיימתי עם כל הקניות ניגשתי לקופה


שילמתי ובאתי לצאת מהחנות אך ניתקלתי במישהו של מיצרכיי נפלו "תיזהֱר!" צעקתי למרגלות כל השקיות שנישפחו לי "אני כל כך


מיצטער " אמר לי אספתי הכל ולראשונה הרמתי את מבטי קפאתי וכך גם הוא 'לא יכול להיות' חשבתי מופתאת מאוד מהסיטואציה


"זה אתה?"


&nbsp;


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


&nbsp;


תגובותיישנס?


D:


&nbsp;


&nbsp;



http://israblog.co.il/nanafiles/upload/Xternal/IsraBlog/97/93/67/679397/posts/20127562.jpg" border=0>

נכתב על ידי , 17/2/2010 15:38  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




382
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיפור חיי | סיפורי טוקיו הוטל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיפור חיי | סיפורי טוקיו הוטל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)