לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור חיי | סיפורי טוקיו הוטל


סיפור חיי מנקודת המבט שלי

Avatarכינוי: 

בת: 26

MSN:  סיפור חיי | סיפורי טוקיו הוטל

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

פרק 2


תקשיבו אני מיצטערת שהתמונות והקישורים לא עובדים אז אני אשים את התמונות הינה:

קמילה-

 

כריסטינה-

 



(התמונה לא מורשה להעתקה!! תמונה אמיתית ולא להעתקה)

 

מריה-

 

 

דניאל-

 



 

ביל-

 

טום-

 



 

ועכשיו לפרק:

 

                                  פרק 2 | סיפור חיי

                                  ~~~~~~~~~~~

 

"אין מצב..."אמרתי בקול הוא התחיל לרוץ אחרי ותפס בידי "תעזוב אותי חתיכת אגואיסט"  אמרתי אך הוא עצר בעדי הוא היה יותר חזק "אני אוהב אותך!"

אמר לי "גיא אל תשקר לי !" אמרתי לו (חשבתן זה ביל ?XD) גיא היה האקס שלי ראיתי אותו בוגד בי על המיטה שלי ואונס את כריסטינה לא היא לא עשתה

כלום הוא אנס אותה "אני מיצטער דיי תנסי להבין אותי ...?" אמר לי עצרתי לכמה שניות "לחשוב" ואז אמרתי"אני מבינה אותך.." אמרתי והוא חייך חיוך הקלה

"שאתה פרנואיד אגואיסט בנזונה אה.. ועוד משהו?תיחנק אמן.."אמרתי ויצאתי מהסופר ראיתי אותה מניף בידיו בייאוש וירדה לי דימעה אני עוד זוכרת את זה..

את המבט על עיניו את שיחות הטלפון שהשאיר לי אין ספור הודעות החלטתי לעצור בפארק יפה שנהגתי ללכת לשם בישביל לישכוח מהכל פשוט..להיכנס

לעולם אחר , טוב יותר ! היתיישבתי על הספסל מול האגם מביטה על הברבורים החולפים מול עיניי בקבוצות הוצאתי סיגריה מכיס מיכנסיי וגיליתי ששחכתי

את המצית בבית 'שיט' חשבתי כל כך הייתי צריכה אותה להירגע פתאום ראיתי גבר בערך בגילי יושב ע גדות האגם וראיתי בבירור שיש לו מצית היתקרבתי כמה

שיותר קרוב וניגשתי אליו בצעדים רועשים הוא היסתובב אליי נער מושך ויפה נראה מולי עייני הדבש היפות שלו.. שיערו השחור עם מעט פסים בלונדינים

ג'ינס צמוד וחולצת טי שורט רגילה ואז זה קפץ לי! 'זה הוא ..' רעדתי גם הוא התחיל לירעוד מביט לתוך עייני סורק אותי "אוו מיי גאש.."פלטתי בשקט אך הוא שמע

אותי "תגיד זה אתה מהאיי סי קיו.?" שאלתי כדי לבדא שזאת לא טעות "את קמילה?"שאל בהיתרגשות לא זה לא חלום זה הוא והוא יודע על מה אני מדברת

"כןן ! אתה ביל נכון???"שאלתי כבר עם ביטחון עצמי גבוהה יותר אך בטיפת היתרגשות "כן!!!! איזה מגניב.. חח"צחק והיצטרפתי "אממ...רוצה ביינתים לבוא לבית שלי?אני צריכה לעשים הכל במקרר ואפשר סתם לשבת שם ו.."ניסיתי לימצוא עוד משהו אך הוא קטע אותי בחיוך "אני אשמח.."אמר וחייכתי התחלנו ללכת

לבית שלי וניכנסנו היה לי בית די גדול שתי קומות בקומה הראשונה הסלון,המיטבח,החדר של מריה+שירותים ומיקלחת צמודים , החדר של כריסטינה "שירותים

ומיקלחת צמודים ולמעלה החדר שלי +מיקלחת ושירותים צמודים וחדר אורחים עם מיקלחת ושירותים צמודים ומירפסת ענקיית לכולם!

"ווהו בית נחמד.."חייך אליי "תודה " החזרתי והלכתי לעבר המקרר "תרגיש כמו בבית " אמרתי לו בדרך והכנסתי הכל למקרר הוצאתי שתי פחיות קולה חזרתי אליו

והגשתי לו אחת "תודה.."חייך אליי והחזרתי חיוך "אז..אממ בוא נכיר קצת...ספר על עצמך.."אמרתי לו מנסה ליפתוח שיחה "מה את רוצה לדעת?"שאל

בעיניין "אממ בן כמה אתה?"שאלתי "20 את?"שאל "19.."חייכתי "נייס..."אמר לי "אוקיי אממ איפה אתה גר?"שאלתי "פה עוד כמה בתים מי פה " אמר "אממ אתה פנוי?"שאלתי השאלה הזאת הטרידה אותי "חח כן..את?""גם.."אמרתי לו 'יאא איזה כיף !!!!!!!!' חשבתי לא מעלה בדעתי שגם הוא חושב על אותו הדבר

"טוב...אמ רוצה ליראות סרט?" שאלתי "בשימחה איזה?"שאל "אתה אוהב אימה?" "מאוד  !!!"ענה לי וגיחכתי מהיתלהבות היתר שלו "אממ יש המסור 5 רוצה

ליראות?"שאלתי "את לא מפחדת?"גיחך "ניראה לך?!"שאלתי בבירור מאליו וכבר הזמנתי את הסרט הוא חייך וביינתים שאנחנו מחכים לסרט הלכתי להכין פופקורן

כשחזרתי הבאתי איתי גם שני בקבוקי בירה והיתיישבנו ליראות את הסרט באחד הקטעים מישהו חתך לשני את הרגל וחיפש בתוכה מפתח "אמאא"צרחתיי וישר

קברתי את פניי בחזהו "חח אל תידאגי אני פה "אמר וחיבק אותי חייכתי זה הרגיש לי טוב הרמתי מעט את פניי אליו קולטת שגם הוא מביט עליי "זה ניגמר?"שאלתי בפחד הוא הביט לשבריר שנייה לסרט "כן"חייך נאנחתי הקלה הרמתי את מבטי אחרי שלוש שניות האישה שם צרחה ניבהלתי היא הייתה בלי עינים מחוסה כולה בדם "אההההההההההההההההההההההההה"צרחתי ושוב קברתי את ראשי בחזהו "חחח"הוא צחק וחיבק אותי שוב ישנו מחובקים מביטים על הסרט בפחד .. טוב לפחות אניי !

"חזרתייייייייייייייייייייי" שמעתי צעקה ודלת ניתרקת הסרט בדיוק ניגמר "היי מריה"היסתובבתי אליה "אופה קמילה את מי הבאת הביתה !!"חייכה והוא הסמיק "מריה שתקיי תעשי טובה.."ושלחתי אליה מב נקב ומפחיד "אני הולכת להכין ארוחת ערב אממ..""ביל" ענה ישר "ביל אתה רוצה להישאר לארוחת ערב?"שאלה הוא הביט בי וניסיתי לשכנע אותו עם הבעת פניי "נישמע טוב"אמר ומריה חייכה אני וביל עלינו לחדרי והיתיישבנו על המיטה "חמודה המריה הזאת.."אמר "כן.."חייכתי  שררה בינינו שתיקה מעצבנת שכזו היסתכלנו אחד על השניה והיתקרבנו מעט שפתיו ריפרפו על שלי ומשכתי אותו לנשיקה עדינה אך חמה ורטובה "האוכלל מוכן !!" צעקה מריה היתנתקנו במהירות וירדנו בחיוך מבויש 'וואו' חשבתי 'וואו' חשב גאד זה הרגיש כל כך טוב 'למה אני מרגישהה את זה?את החמימות הזאת בבטן את הפרפרים שפורחים לי בבטן היתיישבנו בשולחן ליד מריה ראינו על השולחן קערת פגטי ענקיתתתתת !! סלט ענקי וכמה שניצלים ביתייים מונחים על עחת הצלחות בקבוק קולה עמד על השלוחן וכולם חשבו כמה טעים האוכל פיתאום חריקת דלת נישמעה וראינו את כריסטינה "כריס!"קראתי "הגעת בזמן!"חייכתי "כן.."חייכה

"הייתי אצל דן.."אמרה דן הוא חבר שלה הרמתי את גבותיי והיא צחקקה בביוש "מי זה ?" שאלה מצביעה על ביל "ביל ידיד שלי.."חייכתי היא הרימה את גבותייה אך מיד הישתתקה כאשר ראתה את המבט ששלחתי לה  התחלנו ליטרוף הכל לאחר 10 דקות הצלחות היו כבר נקיות מזה שאכלנו כמו חזירים בלי סוףף"ווהו זה היה טוב..."אמרתי "כן הא?"אמרה כריס נ"האא"ביל עשה גרבפס "חחחחחחחחח"צחקנו כולנו וגם הווא "טוב היה כף היתנחל פה אבל אני צריך ללכת כבר 12"

"אה טוב תביא לי תפלאפון שלך"אמ רתי והא הביא לי את הפלאפון שלו החזרתי לו אותו "שמרתי לך את המיספר שלי" אמרתי וחייכתי "תודה יאללה בי בנות היה כיף וטעים" הוא נישק כל אחת בלחי ויצא נעליתי את הדלת והיסתובבת לעבר חדרי.

יצאתי מהמיקלחת מלאת האדים עם שיער רטוב עטופה בחלוק הוצאתי מהארון הלבשה תחתונה בצבע שחור מבד תחרה שורט ורוד רגיל וגופייה לבנה פשוטה נישכבתי במיטה וכיביתי את האור נירדמתי כעבור חמש דקות חושבת על ביל .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

כן אני יודעת פרק קצרצר אבל הוא פרק מעבר כזה..נקווה שישרא ישמור הכל ! (:

תגידו למה אתן מיתחפשות? OO:

חח ייאללה תגובותיישנס?

נכתב על ידי , 20/2/2010 11:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




382
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיפור חיי | סיפורי טוקיו הוטל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיפור חיי | סיפורי טוקיו הוטל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)