לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים יפים אז בואו נרקוד ;]


הבלוג הולך להשתנות לבלוג תמונות. אני אשתדל כמה שיותר מהר, אם התמונות מהפלאפון עדיין לא יעלו אני אפתח חדש.. (אני לא אצלם עם הפלאפון!) במידה ואפתח חדש אפרסם את כותבת הבלוג החדש פה :) בהצלחה D=

Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

סופסוף סיימתי אותו


אז בשעה טובה ומוצלחת פתחתי את הבלוג ה-1001 שלי, אבל בלוג התמונות הראשון שלי.

מקווה שתאהבו D=

עבדתי עליו ועל התמונות קשה ;)

 

תהנו P: ביווווווווווש 3>

 

נכתב על ידי , 8/3/2010 15:44  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מניחה ששמם לב.. חח


לתמונה ולמה שכתוב מתחת לתמונה חח..

כן, אז אני הולכת להפוך את זה לבלוג תמונות (ויכול להיות שאני גם אסרוק ציורים שלי ואעלה..) במידה והתמונות מהפלאפון עדיין לא יעלו לבלוג אני אפתח חדש (אני מניחה שזהמה שיקרה, ככה גם יותר אנשים ייכנסו אליו (;  )

 

 

 

  • חודש חדש!! עוד 11 ימים יומולדת D=
  • אתמול השאירו אותנו שעתיים כדי להריץ פעם אחת את הריקוד!
  • היום אמא עשתה לי ולסבתא הפתעה ליומולדת, הלכנו לחברה שלה שהיא ציירת ועשינו מנדלה :) היה ממש שווה.
  • הגיע הפסנתר!!! הוא כזה מושלם!!!! D=D=
  • וואי.. ביום שלישי ורביעי מלא דברים עצבנו אותי!! באו המנקים ביום רביעי(שונאת אותם!!!), לא יודעת.. הכל היה מעצבן כזה.. אבל זהעבר D= חח עכשיו הכל סבבי.
  • היום היא שוב באה עצבנית! נמאס לי שהיא מגיעה עצבנית לבצפר ומצפה מכולם לתמוך בה ולהכנסאתה לבאסה ><

נמאס לי! אני רוצה להתרחק אבל זה כאילו בלתי אפשרי.

 

  • אז החלטתי להתחיל לעצב לעצמי בגדים בהשראת הילדה המוכשרת הזאתי. זאת אומרת, ברור שאניאקנה דברים וזה.. פשוט אניאשנה אותם קצת, אני אתחיל לתפור (כן, גם זה בהשראתך חיחי). קיצור, כשאני אעשהכבר את החולצה המקושקשת הזאתי אני אצלם ואעלה לפה או לבלוג תמונות שיהיה :)

אז בהצלחה לי :) (תאחלו בהצלחה! חח סתמוש).

 

 

עד לפעם הבאה (שכנראה תהיה עם התמונות או הבלוג החדש :) אני מניחה שאם אני אפתח בלוג חדש אני עדיין אעדכן מדי פעם.. חח) יערושקי המוכשרת D=

נכתב על ידי , 4/3/2010 21:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





332
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI am Yaara THE DanCeR אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I am Yaara THE DanCeR ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)