לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Space Cat


A Cat Diary


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

מבולבלת


למה עזרתי לה?

אני מודה, היא חברה טובה, אבל אולי ללכת נגד התחושות שלי ולעזור לה לא היה רעיון טוב.

נראה שאני רוצה אותך יותר משאני רוצה לעזור לה איתך, למה אתה לא היית שלי מלכתחילה?

אוה, כן, אני אדם מגעיל- מצד אחד נותנת לה עצות ומהלכים, ומצד שני אני מתקרבת אלייך עוד יותר ומנסה למחוק את הקיום שלה במוחך.

"אין לך שום שיקול דעת" החתול קובע.

"צודק, אני פשוט רוצה אותו לא יודעת מתי לשגת" אני מחליטה להודות באמת.

"אני שונא כשאת מסכימה איתי." הוא פוסק והמורה לפיזיקה מחזירה אותי מהשיחה הפנימית שלנו לבוחן פתע.

"אז מה אני אמורה לעשות בדיוק?" השאלה עולה מאוחר יותר במוחי, אך הפעם החתול לא מגיב- הוא בהפסקת צהריים, אסור להפריע לו.

 

אני פשוט מבולבלת, מבולבלת ממני וממך. 

מה אני כבר רוצה ממך? ומה אני רוצה ממנה? ובכלל- מה אתה רוצה ממני?

 


בד"כ אני לא מתחברת לצד הרגשי שלי אבל כבר הרגשתי שאין לי אף אחד לספר לו את זה, אז הנה אני שופכת את זה כאן.

 

 

נכתב על ידי Space Cat - AloNa , 11/5/2010 18:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Space Cat - AloNa

בת: 28




855
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSpace Cat - AloNa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Space Cat - AloNa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)