לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Space Cat


A Cat Diary


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

גבינה!


הגעתי היום לאחת המסקנות החשובות ביותר שלי- שבועות הוא החג האהוב עלי!

ולמה? כי שבועות זה חג של גבינות, ואני מטורפת על גבינות!

נמ... גבינה...זה פשוט לבן (ברוב המקרים) וטעים!

וחוץ מזה, בשבועות יש עוגות גבינה! ועוגות גבינה הן כ"כ טעימות שהן לא שורדות בבית יותר מ-15 שעות (וזאת באמת לא הגזמה!)

ועכשיו- תמונה של חלב, כי שבועות הוא חג של חלב:

 


 

תתעלמו ממני ומהשיגעון שלי לגבינות...

לנושאים יותר חשובים:

א. יש חופש!

ב. קיבלתי במפמ"ר הארור במתמטיקה 104 (ולכן הוא פחות ארור)

ג. צפיתי ב-Angel Beats ואוי, זה כ"כ סוזומיה הרואי. איזה אכזבה! אבל בכל זאת אני אמשיך לצפות כי אהבתי את המלאכית.

ד. התחלתי לקרוא את המנגה של Lovely Complex. מזמן ראיתי את האנימה וממש אהבתי אותה (ואת ריסה בפרט) אז החלטתי להתחיל לקרוא את המנגה, והיא פשוט שווה כל פרק מחדש!

ה. לאחותי הקטנה יש יום-הולדת בקרוב ולכן קניתי לה את השרשרת הסופר-יקרה שהיא חלמה עליה כבר שנים. מה אני לא אעשה בשביל הקרצייה הזאת?

ו. גם יום-ההולדת שלי מתקרב, וההורים כל הזמן שואלים אותי מה אני רוצה. הבעיה היא שאני לא רוצה כולם! שום דבר! אז אם הם מתעקשים הם לא יכולים לתת לי איזה שטר של 200 ולסגור חשבון? הם לא חייבים לעשות מזה כזה סיפור גדול. אבל כמובן שהם מתעקשים ואמורים שאני עוד צעירה ויפה ולכן יום-הולדת זה אירוע חשוב ושמח (אוף, הם כ"כ פולנים ).

ז. גיליתי שהגובה שלי הוא 1.68 מטר. חבל, דווקא רציתי להיות גבוהה יותר.

ח. הבנתי שלהדביק אחרים בשירים של מקפליי זה ממש קל, אז עכשיו שתיים מהחברות שלי מקללות אותי ושרות את השירים שלהם בו-זמנית! משעשעות שכמותן!

ט. השנה עוד מעט מסתיימת ואיתה אני מסיימת גם את החטיבה (אני בכיתה ט', אם לא הזכרתי את זה מקודם). חצי מהחברים שלי כבר יודעים לאיזה בית-ספר הם הולכים שנה הבאה כי הם הולכים למגמה, אבל אני לא יודעת כלום וזה די מעצבן.

י. התחלתי לצחוק יותר לאחרונה, ובכלל להיות הרבה יותר חברותית. מי יודע, אולי אני אלמד לפרגן בקרוב? (על מי אני עובדת! זה בחיים לא יקרה!)

 

וזוהי סוף החפירה! הרגע קראת 10 דברים לא חשובים, מעניינים או משמעותיים בעליל.

יומטוב ממני ומהחתול  

 



 

נכתב על ידי Space Cat - AloNa , 17/5/2010 15:38  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מבולבלת


למה עזרתי לה?

אני מודה, היא חברה טובה, אבל אולי ללכת נגד התחושות שלי ולעזור לה לא היה רעיון טוב.

נראה שאני רוצה אותך יותר משאני רוצה לעזור לה איתך, למה אתה לא היית שלי מלכתחילה?

אוה, כן, אני אדם מגעיל- מצד אחד נותנת לה עצות ומהלכים, ומצד שני אני מתקרבת אלייך עוד יותר ומנסה למחוק את הקיום שלה במוחך.

"אין לך שום שיקול דעת" החתול קובע.

"צודק, אני פשוט רוצה אותו לא יודעת מתי לשגת" אני מחליטה להודות באמת.

"אני שונא כשאת מסכימה איתי." הוא פוסק והמורה לפיזיקה מחזירה אותי מהשיחה הפנימית שלנו לבוחן פתע.

"אז מה אני אמורה לעשות בדיוק?" השאלה עולה מאוחר יותר במוחי, אך הפעם החתול לא מגיב- הוא בהפסקת צהריים, אסור להפריע לו.

 

אני פשוט מבולבלת, מבולבלת ממני וממך. 

מה אני כבר רוצה ממך? ומה אני רוצה ממנה? ובכלל- מה אתה רוצה ממני?

 


בד"כ אני לא מתחברת לצד הרגשי שלי אבל כבר הרגשתי שאין לי אף אחד לספר לו את זה, אז הנה אני שופכת את זה כאן.

 

 

נכתב על ידי Space Cat - AloNa , 11/5/2010 18:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Space Cat - AloNa

בת: 28




855
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSpace Cat - AloNa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Space Cat - AloNa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)