לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

NEGLY - הבלוג לבנות . ^^


בנות ? זה הבלוג בשבילכן .

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

2/2010

פוסט טרום פתיחה :]


 

שאלום :)

קורים לי עמית, אני מעצבת מעל שנתיים בפוטו ואני אוהבת הרבה דברים .

פתחתי את הבלוג הזה, כדי לעזור לכן בעניינים אישיים וגם בעניינים אחרים .

אני פה כדי לקרוא איך אתן מרגישות, לייעץ לכן ולעזור לכן .

אני אנסה לעזור במה שאני יכולה .

חוצמזה, אני אכתוב פה טיפים, יעלה סטים, שירים, סיפורים תמונות וחבילות שונות ...

קודם כל, אני רוצה להסביר על השם .

אל תשאלו למה קוראים לבלוג ככה, כי באמת אינלי מושג XD זה סתם נשמע חמווד .

פשוט חיפשתי שם מקורי, אז פשוט קישקשתי עם האותיות וזה מה שיצא וזה חמוד אז השארתי :)

סוו..

החלפת שלטים ?
שלי- (לשים עם קישור ולא לשחק בגודל !)
//israblog.co.il/nanafiles/upload/Xternal/IsraBlog/77/03/68/680377/posts/20159912.jpg">




שלכן-

  

  

 

 

 

680691


 

 
 
 

 

בהבייי :]

עמית .

 

 

 

 

 

 

- עריכה -

כשאני עוברת באתרים לפרסם את הבלוג, אני קוראת את הפוסט, כי זה מעניין אותי .

אני מרגישה כפויית טובה שאני לא אומרת משהו אישי לכל אחד מהבלוגים החמודים האלה, רק "בלוג חמווווד D: מוזמנת לשלי ;]"

פעמים הבאות אני באמת יגיב, ואתעניין, אבל עכשיו אני פשוט צריכה לפרסם תבלוג .

פאק, אני מרגישה רע עם עצמי על זה אז בייו 3>

נכתב על ידי , 26/2/2010 20:27  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





271

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לremember this name - NEGLY אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על remember this name - NEGLY ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)