לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"!Awesomeness approaching"


כי פטריק מציג את הפילוסופיה שלי בצורה הטובה ביותר.

Avatarכינוי:  I'mAWESOME

בת: 29



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

אז ראיתי את האוונג'רס.


(למען האמת, ראיתי את זה שבוע שעבר, הפוסט לעומת זאת מגיע ממש עכשיו)

 

זה היה פשוט מדהים! בעיקר אם ראיתם את הסרטים של איירון מן ות'ור.

הליהוק של השחקנים היה כל כך מדויק ונכון. היה בזה מספיק אקשן (יש האומרים יותר מדי. מבחינתי אין דבר כזה "יותר מדי אקשן"), ועם זאת מעט בדיחות קומיות. בכלל, אני ממש אוהבת סרטים מבוססי קומיקס. מהז'אנרים האהובים עליי (זה ז'אנר?). 

הכל התחיל כשראיתי את הראליטי שאני לא זוכרת איך קוראים לו, אבל תפקידו היה למצוא את "גיבור העל הבא של סטן לי". אז פחות או יותר נכנסתי לעולם הקומיקס, והכרתי את העולם של מרוול. חבל שכבר לא משדרים את הראליטי הזה יותר, כי הוא פאקינג מגניב. אני זוכרת את עצמי מחכה כל יום לראות אותו בשעתו הקבועה (נראה לי שזה היה בסביבות 2006). אני חושבת שגם כל מיני סדרות בערוץ הילדים כמו ליגת הצדק או ספיידרמן תרמו לעניין.

 

זה המשיך כשראיתי קיק אס. ראיתי אותו בקולנוע עם חברה - שבוע אחרי ראיתי שוב כי אני כל כך אהבתי אותו. איך אפשר לא לאהוב סרט שהוא על חנון אנדרדוג כזה, שהופך את עצמו לגיבור על? עזבו את שהיט גירל היא אחת הדמויות הכי מגניבות שנוצרו, וניקולס קייג' באחד התפקידים הכי טובים שלו. שמעתם אגב, שיוצא קיק אס 2? קפצתי מהכיסא כשקראתי על זה.

עוד סרט קומיקסי מובהק שאני ממש אוהבת זה "סקוט פילגרים מציל את העולם". גיליתי השבוע אגב, שתרגמו את זה ל"האקסים של החברה שלי". הו, הזוועה. האפקטים בסרט כל כך מגניבים ומיוחדים, ויש משהו שובה בסגנון של הסרט שאני לא יודעת להסביר. 

 

מאז ראיתי את איירון מן, הגברים בשחור (עוד לא יצא לי לראות את השלישי, ולפי מה שהבנתי הביקורות חלוקות), ארבעת המופלאים, 300, באטמן, גרין לנטרן (מהפך! קראתי את הקומיקס לפני צאת הסרט!), סופרמן, סטיל, X מן, הענק הירוק, רד, השומרים, דרדוויל (וגם אלקטרה!)....וכנראה עוד שאני לא מצליחה לעלות על דעתי כרגע. 

לא לחינם אמרתי את רשימת הסרטים הלא מבוטלת הזאת. יש לכם המלצות? יודעים מה, אפילו סתם סרטים. אני פתוחה להכל. בא לי קצת להשלים חורים בהשכלה שלי. 

נכתב על ידי I'mAWESOME , 4/6/2012 16:18  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של I'mAWESOME ב-8/6/2012 11:05



11,775
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI'mAWESOME אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I'mAWESOME ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)