לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

just a dream




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

זהו הזמן זה היום זה הרגע החופש קורא לי!!


למה לכולם חוץ ממני יש תחושה של חופש???

אולי זה בגלל שעד היום לא היה לי באמת חופש??

אז ככה, עשיתי היום את הבגרות האחרונה שלי לשנה הזאת -למרות שיש לי עוד מבחן מפגר רצח במתמטיקה בחמישי..-

תנ"ך- הלך דווקא ממש טוב!!

אחרי שדפקו אותנו בלשון עם בגרות מוזרה רצח, עכשיו היה טוב(:

בהחלט אפשר להגיד ביי ביי לכיתה י'!!

ואני גאה להכריז שבכל ה-4 בגרויות שניגשתי אליהן ניגשתי על 100!!!!

 

אז תרשו לי בבקשה:

חוווווווופפפשששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ואני גם גאה להכריז ש..

ירדתי 2 קילו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ירדתי סוף סוף מהקידומת הארורה הזאת..!!!!!!!!!!

 

אני מקווה שלא עליתי את כל זה בחזרה,

כי ישר אחרי הבגרות עשינו מסיבה בבית של מישהי מהכיתה שיש לה בריכה כזאת שווה בבית(:

היה מלא מלא מלא אוכל ושטויות.. הרשתי לעצמי קצת לאכול.. 

אבל חוץ מזה לא אכלתי עוד משהו היום.. אז נראה לי שזה התקזז..

 

החלטתי שהחופש הזה אני הולכת להנוותת!!

אז אי לכך ובהתאם לזאת, הנה לפניכם רשימת הדברים שאני רוצה לעשות בחופש:

 

יםםםםם!!!!!!!!!!!
לונה פארק!!!!
מימדיון!!!
סופרלנד
הכנה למחנה של בני עקיבא(:
מחנה של בני עקיבא!!!
שבוע בירושלים
ת"א!!!!!
המון המון באר שבע

מלא מלא טיולים עם השבט!

שבוע עבודה!!

 

יש עוד המון דברים שכרגע לא זכרתי..

אני באמת מקווה שאני אספיק לעשות את כל הדברים האלה(:

אז.. שיהיה לי ב-ה-צ-ל-ח-ה!!!!

שתהיה חופשה נעימה בנות!!!

תנצלו אותה, תנוחו מהלימודים ומכל השטויות!!

ופשוט: ת-ה-נ-ו!!!

 

כי בא לי:

 

 

נכתב על ידי snow-white , 24/6/2012 19:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שינוי


אזהרה:

אני הולכת לכתוב לכם בדיוק מה המצב שלי, איפה אני עומדת. 

תיזהרו לא לחטוף התקף לב או להקיא או משהו..

 

אוקי, בואו נגיד שבשנה האחרונה אני עליתי הרבה הרבה הרבה במשקל.

הרבה הרבה הרבה הרבה

ואני לא יודעת למה לעזעזל זה קרה.

בעצם כן, אני יודעת, למה לעזעזל אני מכחישה?

זה קרה בגלל שאננות ואדישות, נכנסתי לתקופה כזאת שלא באמת היה אכפת לי.

בעצם כן, היה לי אכפת, אבל פשוט איכשהו זה לא קרה.

אני הרשתי לעצמי דברים שלא הייתי צריכה בטענה של: מידי פעם מותר!

רק חבל מאוד, שהמידי פעם הזה הפך להיות כל הזמן!

 

אז התחלתי לעלות ולעלות במשקל, וכל מה שעבדתי בשבילו כל כך קשה ירד לטמיון!

גם היתה לי הפסקה של איזה חצי שנה עם החדר כושר. 

מזל שעוד היה לי את הזומבה, לפחות זה, אבל זה היה רק פעם בשבוע.

 

אז לפני כמה זמן, נשקלתי, ופשוט לא האמנתי למה שראיתי.

באמת שלא האמנתי, ברגע שראיתי את זה היה בא לי לקחת את המשקל לזרוק אותו על הרצפה ולשבור אותו לרסיסים.

ולא, אני לא מהאלה שחושבות ככה על כל קילו קטן שהן עולות, אני עליתי אשכרה 7 קילו!

7קילו!!!!!

אז שנשקלתי הייתי פאקינג 81 קילו!!!!!!!!!!!!!!!

81 קילו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני עליתי קידומת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני כזאת מטומטמת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

זה כל כך קל לעלות את כל המשקל הזה! אבל לרדת??? זה כל כך כל ככך קשה!!!

ואני כבר שנים!! שנים בעסק הזה!! 

איך נתתי לעצמי להגיע למצב כזה שאני אשכרה שוקלת מעל 80 קילו!!!!

איך יכלתי לעשות את זה??????????????????????????????????????????????????????????????

אני כבר במצב שזה כבר לא משקל בריאא בשבילי!!!!

אני אשכרה בעודף משקל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

עכשיו אני ב-א-מ-ת חייבת לרדת, אין סיכוי שאני חוזרת אי פעם בחיים שלי למשקל הזה!

אין שום סיכוי שבעולם!!!!!!!!!!!!!!!!

אני הולכת אשכרה לרדת 20 קילו!!!!

כי זה מה שאני צריכה!

20 קילו!!!!!!!!!!!!!

לשקול 60, בעצם 58.. כי אז יהיה לי BMI מושלם.

ואני פשוט לא מאמינה שיש בנות כאלה ששוקלות 60 ובוכות על כמה הרבה הן שוקלות.

אני אשכרה שוקלת 81!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אתן מאמינות? 81!!!!!

ובאמצע גם היה היומולדת שלי, וכשמביאים לך עוגה ליומולדת לא תאכל אותה?????????

 

עכשיו לקטע קצת יותר אופטימי:

מאז שראיתי את זה, אני התחלתי בתהליך של שינוי, תהליך רציני!!!!

אשכרה שינוי!

כי במצב הזה, אין סיכוי שאני ממשיכה!

אני גאה להכריז שאני חזרתי לחדר כושר!

ואני באמת באמת משתדלת לאכול כמו שצריך.

הדבר היחיד שאני מרשה לעצמי לאכול בין הארוחות זה פירות וירקות.

פירות זה הנשנוש החדש!

ופיצה וכאלה? אין שום סיכוי שבעולם שאני הולכת לגעת בדברים האלה!!

אז היום נשקלתי, ואני גאה להכריז שמאז יום שישי ירדתי חצי קילו!!!!

והמטרה שלי זה לרדת עד לסוף השבוע עוד חצי אחד!!

 

ועכשיו למטרה המרכזית שבשבילה אני הולכת לעבוד קשה קשה כל החופש הזה:

עד סוף החופש, אני הולכת לרדת 10 קילו!

ואם לא 10, לפחות לפחות 8 קילו!!

ככה שיצא שאני ארד קילו בשבוע, זה נורמאלי לרדת קילו בשבוע!!

אני רוצה לחזור לבצפר, ולקבל מחמאות! 

שלא יזהו אותי!

זה כזה כיף שאנשים מחמיאים לך של ירידה במשקל!

לשמחתי, כבר הייתי בסרט הזה, אז אני יודעת איך זה מרגיש.

 

בעקבות תהליך השינוי הזה,

החלטתי שאני רוצה לשנות את השם של הבלוג..

בינינו הוא ממש מפגר!! 

טוב שכתבתי אותו לפני שנתיים!! 

אבל העניין הוא, שאין לי רעיון למה לשנות אותו..

חשבתי אולי על determined 

אבל לא יודעת אם בא לי באנגלית.. 

מה אתן אומרות? הצעות אולי?

-חח יצאתי סתומה אבל באמת שאין לי רעיון-

 

טוב, אז עכשיו הרשימות שלי הולכות להשתנות.

אני הולכת לכתוב את המשקל האמיתי שלי בהן,

ואני הולכת למחוק עד סוף החופש הזה את כל הקילויים שעליתי עכשיו!

אז.. תאחלו לי בהצלחה????? 

נכתב על ידי snow-white , 12/6/2012 13:33  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פשוט זכיתי!


ביום חמישי עברתי את הבגרות הראשונה שלי. -היסטוריה, היה ממש טוב! והגישו אותי על 100!!!!!!!-

פשוט לא להאמין, שאני אשכרה התחלתי לעשות בגרויות!

איך שהזמן טס! 

פתחתי את הבלוג לפני שנתיים ו3 חודשים. 

מצד אחד זה נראה לי ממש כמו אתמול, אני ממש זוכרת את זה!

אבל מצד שני, כשאני חושבת על זה, הייתי בתקופה שונה כל כך בחיים שלי ממה שאני עכשיו.

הייתי כולה ילדה בכיתה ח'! 

פעם כיתה י', גיל 15, היה נראה לי כל כך ענקי! 

ועכשיו? וואלה! איזה פיצית אני!

 

הסתכלתי קצת אחורה בבלוג וגיליתי כמה אנשים חדשים זכיתי להכיר בזכות הבלוג הזה!

יש אנשים שכבר נראים לי כל כך ישנים! שכבר מזמן סגרו את הבלוג או שניתק הקשר איכשהו.

ויש אנשים שעד עכשיו.

 

זה פשוט מדהים איך שהבלוג הזה עבר איתי כל כך הרבה שלבים וכל כך הרבה תקופות בחיים שלי.

 

הסתכלתי על פוסט מלפני שנה בדיוק, הפעם הראשונה שהלכתי לחדר כושר.

כל כך מזמן!

אבל כל כך קרוב!

 

איזה כיף לי שזכיתי להכי את הדבר הנפלא הזה, את המשפחה הזאת שנקראת ישראבלוג.

המקום הזה, בו לא שופטים אותך לפי מראה חיצוני, לפי איפה שאתה גר או איפה שאתה לומד.

שופטים אותך רק לפי מי שאתה, לפי האישיות שלך, לפי הנשמה שלך. 

מקום בו אתה יכול לפרוק, ולכתוב ה-כ-ל מבלי חשוב מי יראה את זה, ומה יחשבו עליך.

זה כזה כיף שיש לך חברים מסוג אחר, כאלה שבאמת מכירים את מי שאתה ואתה לא מפחד להיחשף בפניהם.

אין,

פשוט זכיתי! 

 

נכתב על ידי snow-white , 10/6/2012 19:37  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  snow-white

בת: 27



מצב רוח כרגע:


8,412
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow-white אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow-white ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)