לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  kargodiaflits 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

וואו, אוקיי. עברו כמה חודשים מהעידכון האחרון.


נפגשנו.
בת"א. בפורים. לפני חודשיים. ואני כל כך אוהבת אותו. ואני כבר מתגעגעת.
ואיך אפשר שלא, בעצם, אם זו הייתה הפגישה היחידה שלנו?
היה כל כך, כל כך כיף. לא רק איתו, עם כולם. 
ובטח ניפגש שוב. אולי בשבועות. ואני לא יכולה כבר לחכות.

ובכללי, יש לא מעט מכשולים בדרך שלי עכשיו.
מתמטיקה היא מפלצת בוגדנית שמציצה מעבר לפינה ודורשת ממני הסברים וחישובים שקשה לי לתת לה.
אבל אני אעבור את זה.
בכלל, יש לא מעט לחץ בבית הספר מבחינת מבחנים וציונים אחרונים שחייבים לדחוף לתעודה, וגם אם אני לא אדם שמתרגש מכל העניין הזה (בלשון המעטה של המעטה, אפילו) עדיין אני מרגישה את המתח באוויר לקראת סוף השנה.
אבל אני אעבור את זה.
והתכונות המנוגדות ששורצות לי בנשמה, גם הן לא תורמות לכל זה. קשה לי לשלוט בכעס, ואז אני בסדר ואני צוחקת, ואז אני יכולה לבכות. (אפשר להגיד שזה טוב שאני אבחן למגמת תיאטרון...)
אבל אני תמיד עוברת את זה.

היה לי יום הולדת לפני חודש. האמת היא שחוץ משינוי המספר לא קרה משהו מיוחד.
בת 15.
כבר.
השתדלתי לא להיזכר מה קרה ביום ההולדת שלי בשנה שעברה (אימא של חברות טובות שלי נפטרה מסרטן, בכיתי כל היום ואת ההרגשה הנוראה לא הצלחתי לנער במשך הרבה זמן), אבל איך אני יכולה? אני תמיד אזכר בזה.

אבל מכירים את האמרה הישנה הזאת? נו...
בסוף - יהיה בסדר. 

 

נכתב על ידי , 6/5/2012 20:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThank GOD I'm an atheist אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Thank GOD I'm an atheist ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)