לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יש איזשהו קסם


יצאתי מהמבוך, מצאתי את עצמי, התחלתי ללמוד מחדש (בכל המשמעויות), ולהבין מה קורה מסביב. מקועקעת בשלושה קעקועים.בעיקר רוצה לחזור לכתוב. וגם לעשות ספורט.
Avatarכינוי:  supersonic

בת: 42

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

הרבה בלילה אחד.


לילה אחד הוא כמה שעות שינה, שאני העברתי אתמול במשמרת לילה מאוד מתישה בעבודה, שלפניה האלכימאי המטאלי פשוט החליט שהוא מעולם לא סבל אותי ומנפנף אותי מהחיים שלו. אני מבינה שיש לו קשיים, והוא יודע שאני רוצה לעזור, ולצערי, הוא לא תמיד נותן לי, אבל ב-SMS אחד בסלולרי הכלומניקי שלי, הוא פשוט דיבר אליי לא יפה, לא ניסה להבין אותי (ואני ניסיתי להבין אותי, יאמר לזכותי!), ופשוט זרק אותי כמו אחת התוכנות אצלנו במוקד.

אז היתה משמרת קשה. היו לי הרבה מחשבות על המוות. אין לי ספק שלפי סולם האבחנות הפסיכולוגיות, אני נמצאת באפיזודה דיכאונית שאף מצריכה אשפוז בבית-חולים. התפקוד שלי בעבודה קצת ירד אתמול, אבל זה בגלל משמרת הלילה, אולי בגלל האפיזודה הדכאונית. אני קצת יותר בסדר עכשיו, באמת. למרות התנהגותו המוזרה של האלכימאי.

המגודל לא בקשר, וזה לא מפריע לי. וגם הבחור הראשון, והשלישי והאחרון, והאנ'לא-יודעת-כמה, וזה לא משנה לי.

האם לאט לאט אני מצליחה להשלים עם לבדות?

אולי כן.

אני בסדר. קצת יותר.

 

 

נכתב על ידי supersonic , 29/6/2007 23:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




48,064
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsupersonic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על supersonic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)