לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יש איזשהו קסם


יצאתי מהמבוך, מצאתי את עצמי, התחלתי ללמוד מחדש (בכל המשמעויות), ולהבין מה קורה מסביב. מקועקעת בשלושה קעקועים.בעיקר רוצה לחזור לכתוב. וגם לעשות ספורט.
Avatarכינוי:  supersonic

בת: 42

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

מוקיון שהוא יועץ משפטי, אתה עושה צחוק?


אני אגיד את זה בבוטות, ויסלחו לי יפי הנפש שנמצאים ביניכם- קצב, שהיה לשעבר נשיא המדינה (ולא ברור לי איך!) הוא אנס! כן. אני אשתמש שוב בשורשי המילה א-נ-ס. הוא כפה את עצמו על אישה אחת, בחורה שברירית שיצאה תוך מאמצים רבים ובלתי-נלאיים לפני שנה עם הפרשה. היא לא יצאה עם זה כדי להעמיד את המדינה על הרגליים ולעשות רעש. היא יצאה כי היא פגועה נפשית!!!! פגועה בצורה שאף אחד מאיתנו אף פעם לא יוכל להבין. אחריה יצאו עוד, כמו פטריות אחרי הגשם. גם להן יש אינטרסים "לנצל" את מעמדו ה"רם" של מר קצב היקר, ולפגוע בשמו, ה"טוב"?

לאף אחת מהן, ואני עקבתי אחרי כל הסיפורים בשקיקה, בהלה, הזהות והזעזעות, לא היה אינטרס אחד לפגוע באדם הרם, מר קצב.

איך בכלל אפשר לחשוב להגיע לעסקת טיעון במצב הרגיש הזה? להפוך את כל הפרשה לאיזה מיץ ממותק מלא בכימיקלים?

לא ברור לי מה הביא את מזוז היקר להחליט על עסקת טיעון. מה זה אומר לגבי עתיד המדינה שלנו? מה זה אומר לגבי נשים נוספות שרק "יעיזו" לצאת נגד נבחרי ציבור שפגעו בהן? איזה מסר אנחנו מקבלים?

קצב צריך לשבת בכלא. וזה עונש שכל אזרח מהשורה שהיה מבצע מעשים כאלה היה מקבל!

הפרשה הזו הופכת את המדינה שלנו לכרית סיכות שלא ניתן לעבור בכלל! לחומה שלעולם לא תעמוד לצידנו!

 

 

נכתב על ידי supersonic , 29/6/2007 23:47  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




48,064
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsupersonic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על supersonic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)