לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יש איזשהו קסם


יצאתי מהמבוך, מצאתי את עצמי, התחלתי ללמוד מחדש (בכל המשמעויות), ולהבין מה קורה מסביב. מקועקעת בשלושה קעקועים.בעיקר רוצה לחזור לכתוב. וגם לעשות ספורט.
Avatarכינוי:  supersonic

בת: 42

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

שבת עם הרבה כלום.


לא עשיתי כלום כל הסופשבוע הזה; הרחפן הזמין אותי אליו לסקס, יכולתי לצאת עם האמריקאי לסרט, יכולתי לצאת למסעדה שאני אוהבת עם דוקטורנט אחד וגם יכולתי ללכת לפאב. במקום זה, ישבתי בבית. אני עדיין יושבת. עם חצי פיז'מה. חצי מצב-רוח רע, סתם הסתכלות עם מבט של כלום בעיניים. רייקנות. ניתוק. החברה-הכי-טובה רק השאירה SMS שאם אני רוצה להתקשר, אני מוזמנת. ואני אומרת על זה- תודה באמת! לא זקוקה לזה כל עוד את לא טורחת להרים את השפורפרת.

מחר מתחיל שבוע חדש, עם הרבה דברים בתוכו, וזה טוב. אני שונאת סופי שבוע. תמיד אני מגיעה למצב של חשיבת יתר, חוסר עניין וכלום.

ועכשיו יש לי הרבה מזה.

 

 

נכתב על ידי supersonic , 30/6/2007 19:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




48,064
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsupersonic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על supersonic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)