לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יש איזשהו קסם


יצאתי מהמבוך, מצאתי את עצמי, התחלתי ללמוד מחדש (בכל המשמעויות), ולהבין מה קורה מסביב. מקועקעת בשלושה קעקועים.בעיקר רוצה לחזור לכתוב. וגם לעשות ספורט.
Avatarכינוי:  supersonic

בת: 42

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

כל-כך עמוס שבא למות!


התאוששתי סופית מהמשבר שפקד אותי. ניתקתי סופית את הקשר עם המגודל. אני ממשיכה הלאה, ובסדר לי עכשיו. הצלחתי למצוא איזשהו ניצוץ של משמעות בחיין שלי. זה קשה, זה לא הולך, ולעיתים צולע. אבל אני מנסה. אני מתנחמת בעובדה שבנובמבר אני מתחילה ללמוד לתעודת עיתונאי, ואני אהיה איזשהו תוצר עיתונאי רשמי. אולי אני גם אתקבל לכתוב באיזה עיתון. מתגעגעת לזה.

 

*****

לאחרונה, ומאז המשבר, אני חושבת על אנשים שהיו חלק מהחיים שלי ואינם, ואולי שלמה עם חוסר נוכחותם בחיי. הרי האמריקאי תמיד אומר לי ש"שום דבר לא נמשך לנצח", ולמרות שאני יודעת את זה, כמו ילדה קטנה אני מתקשה לקבל את זה.

אני פורחת וזוהרת ואין סיבה לכך. אולי הסרוקסט שאני תוקעת לעצמי כל יום. אולי העבודה חסרת המשמעות בה אני עובדת. קשה לי בה בימים האחרונים, אך אני משתדלת מאוד לצבור כוחות.

 

****

אני רוצה לכתוב ולכתוב.

ולזהור ולזהור.

ולהמשיך.

 

 

נכתב על ידי supersonic , 27/7/2007 16:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




48,064
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsupersonic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על supersonic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)