לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יש איזשהו קסם


יצאתי מהמבוך, מצאתי את עצמי, התחלתי ללמוד מחדש (בכל המשמעויות), ולהבין מה קורה מסביב. מקועקעת בשלושה קעקועים.בעיקר רוצה לחזור לכתוב. וגם לעשות ספורט.
Avatarכינוי:  supersonic

בת: 42

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

מזל טוב באיחור לישרא! (עדיף מאוחר מאשר לעולם לא)


אני כבר ארבע שנים (נראה לי...) במקום הזה. הגעתי לכאן במקרה, אחרי כתבה שקראתי בעיתון העיר של תל-אביב. לא הבנתי איך לא הגעתי לכאן קודם. הרי אני כל-כך אוהבת לכתוב, הרי זה היה בתקופה שהייתי צריכה איזו תראפיה שתשחרר אוי מהשיגעון. ובהתחלה השיגעון היה גדול, מבולבל, ואחרי זמן מה, גם בפרידה של החבר הכי טוב באותה תקופה, של אהבה שחשבתי שהיא האחת, תקופה שמלווה במשברים קשים, של ניסיונות התאבדות שלא כתבתי עליהם, של חיתוך ורידים, וניסיון לבנות מסיכה לעצמי. עד שגיליתי שכאן אין לי מה להסתיר, וכאן אין לי למה לשים מסיכות.

והזמנים עברו.

עוד משברים. עוד התהוללות פיזית ומנטלית. עוד התעללות בגוף ובנפש, והיכרות עם גבולות שחשבתי תמיד שהם רחוקים ממני. והכל הוצאתי פה. היה אפילו איזשהו שלב שגיליתי לכל הסביבה על המקום הזה. החברים שלי דאז למדו שלא צריך לשאול אותי אם אני בסדר, כי אני לא אצליח לענות, אלא למדו להגיע לכאן, לקרוא את הכתוב, ומזה להסיק את המסקנות. היו פוסטים שלאחריהם קיבלתי גל שיחות טלפון רק בשביל לבדוק האם אני בחיים.

המקום הזה הציל ומציל אותי משברים. שברים שעד היום אני סוחבת. אני לא נשברת פה גם כשמנסים להעכיר את רוחי, והיו מספיק כאלה. אני לומדת להשתמש בכל דבר, ולנסות להיות אופטימית.

 

תודה!

 

נכתב על ידי supersonic , 28/8/2007 11:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




48,064
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsupersonic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על supersonic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)