לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יש איזשהו קסם


יצאתי מהמבוך, מצאתי את עצמי, התחלתי ללמוד מחדש (בכל המשמעויות), ולהבין מה קורה מסביב. מקועקעת בשלושה קעקועים.בעיקר רוצה לחזור לכתוב. וגם לעשות ספורט.
Avatarכינוי:  supersonic

בת: 42

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

עוד בזבוז זמן.


כלשנה, כל תכנית, כל הפקה וכל אחד ששר- התכנית הזו, "כוכב נולד", "נולד לרקוד", "חתול נולד", הכל מיותר (אולי חוץ מהאחרון, אני רוצה גורים ממשי!). אחרי חודשים ארוכים ומפרכים, בהם החבר'ה זימרו קאברים, וכביכול תמכו אחד בשני, והביעו את הישראליות על כל גווניה, כולל שופטים מומחים ומומחים בביזאריותם, הגענו לגמר.

וכמו בשנה שעברה, יש פיינאליסט אחד שהוא ברור. לפחות לי. לא ברור לי מה היא עושה שם, לא ברור לי גם מה ג'קו עשה שם בשנה שעברה, מכיוון ששניהם אחרים. שניהם אומנים מלידה, שניהם עושים מוסיקה בצורה רצינית, שניהם נושמים את הלחנים, את המילים ואת האומנות הזו. אני לא אומרת שהשאר לא, אך מתמודדים אחרים מסתכלים על זה, לדעתי, בצורה שטחית יותר.

דיויד ברוזה כינה את בועז מעודה "מלך", ומבחינת כל המראייינים את המסחור הזה, מדובר ב"אנשים מדהימים...עושים צמרמורות." חברי ההפקה מכונים ה"הורים" של החבר'ה וכולם כל-כך יודעים הכל על כולם, שזה פשוט מבחיל.

כמות טפטוף המחמאות, כמו הלכלוכים ומצד שני כמות האנטוגינזם שיש בדבר הזה, היא פשוט עצומה.

 

אין לי ספק שלמרינה מגיע לזכות, ולו בגלל שהיא חותרת תחת זרם המסחור ומביאה משהו שונה. היא לא מתביישת וגם לא רואה אף אחד ממטר. נראה כאילו כל הרכילות לא מעניינת אותה. היא אמיתית. כמו ג'קו. היא הולכת להצליח, גם אם היא לא תנצח היום.

 

 

נכתב על ידי supersonic , 29/8/2007 18:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




48,064
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsupersonic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על supersonic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)