לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יש איזשהו קסם


יצאתי מהמבוך, מצאתי את עצמי, התחלתי ללמוד מחדש (בכל המשמעויות), ולהבין מה קורה מסביב. מקועקעת בשלושה קעקועים.בעיקר רוצה לחזור לכתוב. וגם לעשות ספורט.
Avatarכינוי:  supersonic

בת: 42

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

איכס.


זו ההרגשה נכון לרגע זה. יש לי גם חלומות מזוויעים בנוסף להכל. אני חולמת על הביצ' מהעבודה, אשר מתלווה אליי למקום מסוים, ומתנהגת כמו ביצ'. מיותר לציין שבעבודה שלנו, ובתוך הצוות, היא שיא הצביעות. עוד לא ראיתם כמוה, וזו הבטחה.

האמריקאי חוזר היום מחו"ל. אני כל-כך מקנאה בו על אינספור הנסיעות שהוא עושה. אני רק פעמיים בחיים שלי הייתי בחו"ל, וזה ממש מבאס אותי רק לחשוב על זה. אני מרגישה פספוס, כל-כך גדול, שאני בכלל לא יכולה לתאר!

נכון שסיימתי כבר תואר ראשון (אני צריכה עוד שיחה עם ראש החוג, והכל יסתדר), נכון שאני ממשיכה בלימודים, נכון שאני עובדת קשה, אך מצד שני אני מרגישה שבלי הנסיעה הזו להודו, אני לא אהיה שלמה. אי אפשר להסביר את זה בכלל.

 

*****

רציתי להפגש עם החברה-הכי-טובה, אך היא "תקועה" עם החבר האידיוט שלה, שמנצל את תמימותה וטוב לבה, והיא לא רואה את זה. תאמינו לי, אני כבר לא מבינה אותה. באמת שלא. כבר לא טורחת. דיברתי על זה לפני שבוע עם הג'ינג'י, והוא פשוט אמר שאני צריכה לשחרר, לעזוב את הכל בשקט.

המנטרות היוגיות שלי הולכות מצוין, ובעבודה אני נהדרת. אני כנראה אתקדם לפי מה שזה נראה על פני השטח, וזה כבר מרגיע.

 

*****

אין בינתיים תוכניות לסוף השבוע. רק עבודה מחר בערב. אני מקווה שעוד יהיו לי תכניות נהדרות להיום.

 

 

 

נכתב על ידי supersonic , 31/8/2007 17:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




48,064
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsupersonic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על supersonic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)