לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יש איזשהו קסם


יצאתי מהמבוך, מצאתי את עצמי, התחלתי ללמוד מחדש (בכל המשמעויות), ולהבין מה קורה מסביב. מקועקעת בשלושה קעקועים.בעיקר רוצה לחזור לכתוב. וגם לעשות ספורט.
Avatarכינוי:  supersonic

בת: 42

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

הקפצות. איכס.


בחיי, אנשים שכותבים פוסטים רק בשביל ש"יקפיצו" אותם לרשימת המעודכנים ו/או לנושא החם, זה בולשיט. וחתיכת בולשיט! אני נורא לא אוהבת את הילדים הקטנים שכותבים פה בשביל "לקפוץ", משמע, בשביל הרייטינג הרגעי של הבלוג שלהם, ובאותה נשימה- אני גם לא אוהבת תגובות סתם, תגובות שלכאורה מזמינות אותי לביקור בבלוג הקסום שלכם.

אני פה בשביל לכתוב. הרייטינג של הבלוג שלי מעניין אולי את העכוז הימני שלי. לא מעניין אותי אם יהיו לי אפס כניסות ביום, או לחילופין מיליון כניסות ביום. האדם היחיד שמעניין אותי בבלוג הזה, הוא אני, והמסר שאני רוצה להעביר. אני לא "אקפוץ" בשביל הרייטינג, אני לא "אקפיץ" תגובה רק בשביל התגובה, אני אגיב רק אם יהיה לי משהו להגיד.

כיף לי להיות בלוג קטן שלא מפריע לאף אחד, ועם רייטינג ברצפה. אני פה רק בשביל הכתיבה. לתשומת לבכם.

 

 

נכתב על ידי supersonic , 30/9/2007 21:59  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




48,064
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsupersonic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על supersonic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)