לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יש איזשהו קסם


יצאתי מהמבוך, מצאתי את עצמי, התחלתי ללמוד מחדש (בכל המשמעויות), ולהבין מה קורה מסביב. מקועקעת בשלושה קעקועים.בעיקר רוצה לחזור לכתוב. וגם לעשות ספורט.
Avatarכינוי:  supersonic

בת: 42

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פתאום קלטתי,


שקשה לי לראות אותו בעבודה. שקשה לי לראות אותו מדבר עם בנות אחרות, למרות שאין ביניהם כלום, שקשה לי עם עצם העובדה שהוא יתחתן (אולי) בשנה הבאה. אתמול הברמן מהעבודה היה אצלי. למען האמת, כבר יצא לו להציץ בבלוג שלי. הוא מהאנשים שמתעצבנים אם הם לא רואים שקיבלו קרדיט בבלוג. זה טפשי, כמובן. הוא נתקע אצלי אתמול ארבע ומשהו שעות. אכל אצלי, ראה אצלי טלוויזיה, והבטחתי לעצמי שאני לא מעלה את נושא חברתו לשניה, אפילו. ואכן, הנושא לא עמד על הפרק. סיפרתי לו מה הולך עם המתוחכם, הוא לא הגיב יותר מדי, סיפרתי לו בכלל, והוא היה בסדר. אמרתי לו שכיף לי איתו, אך רמזתי שזה לא יותר מזה.

ואז...אז עבדתי משמרת לילה בעבודה (עד היום בשמונה בבוקר), וראיתי אותו מגיע בשעה שבע וחצי, ועל אף שידעתי שהוא עומד להיות נוכח, זה הפריע לי. פתאום.

 

****

מפריע לי שהחננה מהעבודה לא מבין שאין סיכוי בינינו. כבר אמרתי לו אתמול מיליון פעם שאנחנו לא מתאימים, ושהמשיכה שלי מתחילה לבני 27 וזהו. הוא שלח לי מסרים סותרים. הציף את המייל בעבודה עד שהוא הלך הביתה (סוף סוף!), ואני כבר הבהרתי לו שזה לא זה. אולי אני פשוט צריכה להגיד לו שלא הייתי נוגעת בו גם עם לייזר וזהו?

 

****

ניסיתי לתפוס את המתוחכם. ניסיתי לדבר איתו בקשר לפגישה מוקדמת. ללא הצלחה. אני חושבת עליו, מודה.

 

 

נכתב על ידי supersonic , 27/10/2007 16:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




48,064
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsupersonic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על supersonic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)