לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יש איזשהו קסם


יצאתי מהמבוך, מצאתי את עצמי, התחלתי ללמוד מחדש (בכל המשמעויות), ולהבין מה קורה מסביב. מקועקעת בשלושה קעקועים.בעיקר רוצה לחזור לכתוב. וגם לעשות ספורט.
Avatarכינוי:  supersonic

בת: 42

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

בעוד יומיים יום הולדת.


מעורר מחשבות.

מעורר ציפיות.

מעורר גם דיכאון.

 

 

נכתב על ידי supersonic , 30/12/2007 20:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ציפיות לשנת 2008 (גם לי מותר)


1. לעשות את התפקיד החדש כמו שצריך. בכל זאת, מדובר במתן שירות פנים-ארגוני, שזה דבר הרבה יותר קשה.

2. למצוא אהבה.

3. ולהתחתן.

4. לפתוח בית מחסה לחתולים.

5. לעשות משהו באמת מעורר קנאה. לדוגמא? לקנות בית באוהאוס על רוטשילד, בתל-אביב.

6. ולגור בניו-יורק, לפחות לשנה (לא חייב להיות דווקא בשנת 2008).

7. להבין שיש חיים אחרי משי, ולגדל עוד חתולים אחריה.

8. לפתוח מגזין של תרבות אלטרנטיבית, מה שהיום נמצא כרעיון ולייאאוט בחיתולים.

9. למצוא את האנשים שראוי להשקיע בהם בחיים.

10. ללמוד מכל דבר. ללמוד שאם המנהלת שלך לא תומכת בך, אז סימן שהיא אדם שלא ראוי לירוק לעברו. היא רוצה לכעוס על זה שאין לי יד כרגע? שתכעס.

11. לחזור להיות בקשר עם אנשים שתרמו מהעבר. ולדוגמא: אשתו לשעבר של דוד שלי, שהיום בבר-מצווה של הבן דוד (היא אמא שלו) אמרתי לה כמה אני מתגעגעת

     וכמה היא חסרה לי. לקחתי ממנה טלפון. אני מתכננת להתקשר.

12. להתחיל תואר שני בקיץ.

13. לשפר עוד את האנגלית. אני מדברת מצוין, אך צריכה עוד איזה פוש קטן.

14. להתייחס לדברים ברצינות.

15. לא לאבד את מוסר העבודה ולעבוד קשה.

16. להמשיך לחלום על דברים טובים.

 

 

נכתב על ידי supersonic , 29/12/2007 15:33  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנת 2007. לצפות לאופטימיות?


1. אני רוצה יום הולדת 26 שמח (הוא ב-1/1/2008), ועד אז אני רוצה שקט ושלווה.

2. אני מתקדמת בעבודה, אם לא יפטרו אותי ביום ראשון, וזה דבר שמאוד רציתי.

3. עשיתי קעקוע שלישי, שהחלטתי שהוא האחרון.

4. היתה לי אפיזודה דיכאונית אחת, ובתקווה שהן לא יחזרו. אך חרדות עדיין יש, ומפה עד ים המלח.

5. סיימתי תואר ראשון. האם בקיץ אתחיל את השני?

6. אין אהבה. יש איזה כמה שיכולים לענות להגדרה, אבל הם לא ממש רציניים. אני עדיין לבד.

7. ועצובה.

 

 

נכתב על ידי supersonic , 28/12/2007 23:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

48,064
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsupersonic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על supersonic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)