לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יש איזשהו קסם


יצאתי מהמבוך, מצאתי את עצמי, התחלתי ללמוד מחדש (בכל המשמעויות), ולהבין מה קורה מסביב. מקועקעת בשלושה קעקועים.בעיקר רוצה לחזור לכתוב. וגם לעשות ספורט.
Avatarכינוי:  supersonic

בת: 42

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

מבטיחה


להיות בסדר. חיובית משהו ולא להתנצל על כל דבר. בכל זאת, אני לא מכירה אותו ולא יודעת מה עובר לו בראש.

אז אני נפגשת עם ההייטקיסט2 מיום רביעי. הוא בסדר, באמת. אני רק צריכה לזרום. הוא גם לא מחפש קשר רציני.

יהיה בסדר.

יצאתי קצת ממצב הרוח הרע.

 

 

נכתב על ידי supersonic , 31/3/2007 18:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על הפנים.


כרגיל, יום שבת מגיע ואני מרגישה רע- ובלשון המעטה. המכוער שיצאתי איתו לפני יומיים הגיע למסקנה ש"זה לא יילך בינינו..." וכל השטויות האלה. מיד אחר-כך מצאתי את עצמי שבורה עד עמקי נשמתי, משננת לעצמי את המנטרה שכנראה באמת משהו לא בסדר בי ובאישיות שלי, וכנראה לעולמי עד נועדתי להיות לבד. אז נכון, אני לא מהאנשים שרצים אחרי זוגיות כאילו אין מחר, ונכון, שאני, כמו האמריקאי, חושבת שהקריירה שלי מעל הכל, ואני חושבת על העבודה, שהיא איזה סם חוקי, שלפחות עוזר לי לברוח מצרות כגון אלה.

האמריקאי טוען שלדעתו, אין בי ולא דפיקות קטנה, והוא הציע לי לחשוב אפילו שאם הדחייה הזו הייתה מתרחשת אחרי מספר פגישות, אז מצבי בכלל היה גרוע, כי עוד הייתי באה עם ציפיות. אז יותר טוב שזה קרה עכשיו. הוא במילא, כהגדרת האמריקאי "פוטנציאל אפסי", ובהשלמה שלי: "ששווה לתחת!", אז בבקשה מכם. אז נכון שבכיתי, ונכון שעכשיו אני מרגישה רע, אבל לפחות אני יודעת שאתאושש.

הוא ואני תמיד צוחקים על החברות-המשותפות-הנשואות, שבכלל לא רואות את עצמן מסנטימטר, ושעוד רגע הן יהיו מלאות בילדים ובבעל טרחן. מצד שני, יש לנו חברה ג'ינג'ית נשואה, שהיא אדם מקסים לכל הדעות, שלא נראה שעניין הבאת הילדים בכלל מטריד אותה. וזה טוב.

 

***

ומצד שני, הג'ינג'ית החולמנית עברה לגור עם החבר שלה, שעדיין לא החלטתי סופית האם אני מתה עליו או לא. אני מחבבת אותו, וסך הכל הוא בחור נחמד, אך יש מספר דברים בהתנהגות שלו שמפריעים לי (ותסלחי לי כשאת קוראת את זה, יקירתי, אבל אני עדיין אוהבת אותך!),שעדיין לא החלטתי האם אני מסוגלת להשלים עמם כל פעם שאני פוגשת אותו. בכלל, אני כועסת עלייך עכשיו, כי לא טרחת להרים טלפון אחרי התאונה שעברתי, ובנוסף להגיד לי שהודעתי לא במקום. אני לא הייתי אומרת לך את זה, אבל לא משנה. ואגב- האמריקאי איתי באותה דעה.

 

***

אתמול מצאתי את עצמי עושה סקס עם מספר 42 (ותסלחו לי, השמרנים מביניכם), הוא היה מקסים, מדהים, ובכלל לא תכננתי להיכנס איתו למיטה. וברור לי שהוא לא יתקשר, לא יתכתב איתי יותר במסנג'ר ושהוא ואני בטח לא ניפגש. אתם, כולכם, קורצתם מאותו חומר. מגעיל.דוחה. לא סגור על עצמו, ומצד שני חושב שהוא אלוהים. כבר לא אכפת לי.

 

 

נכתב על ידי supersonic , 31/3/2007 16:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נהדר, בסדר, לא יודעת.


עכשיו קיבלתי הודעה שכנראה מנוי הפרו יוארך. נהדר שיש את ההקפאה הזו, אך חבל שיש תקלות באתר. לא נורא, ברגע שיהיה אפשר- הכסף בדרך אליך, יריב!

ובלי שום קשר, אתמול דיברתי עם החברה-הכי-טובה, שסיפרה לי שדברים מסוימים בהתנהגותה לא נובעים מאיזו שמרנות, כמו שאני חושבת, אלא כתוצאה מזה שהיא לא מצאה את האדם הנכון/הנישה הנכונה/ אני-לא יודעת-מה. לא משנה. החלטתי שאני לא מתעסקת בזה במילא.

 

***

אתמול היה לי דייט, עם, ותסלחו לי, איזה חתיכת נראה-כמו-הצרות-שלי, שאם לא היינו מכירים דרך האינטרנט, אין סיכוי שהייתי נפגשת איתו. בסדר, הבחור חכם, ויש בו הרבה, אבל אני ממש ממש ממש לא בטוחה שאני נמשכת אליו. יש בו משהו שמפריע לי. טוב, נחליט כבר.

עדיין לא נפגשתי פעם שניה עם הבחור ההוא מיום רביעי. עכשיו הכדור בידיים שלו, ככה שיוזמה ממני לא תראו.

 

***

נורא בא לי ללכת לים. נורא בא לי לקנות איזה שני זוגות של בגדי ים, אחד לים עצמו, ואחד יותר לשחייה, ולעשות כיף אדיר.

לבומבמלה אני כנראה לא הולכת, אבל אני כבר אמצא כיצד ליהנות איכשהו. אני מחכה לפגוש כמה אנשים.

אופטימית, קצת.

ממש.

 

 

נכתב על ידי supersonic , 30/3/2007 14:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

48,064
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsupersonic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על supersonic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)