לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יש איזשהו קסם


יצאתי מהמבוך, מצאתי את עצמי, התחלתי ללמוד מחדש (בכל המשמעויות), ולהבין מה קורה מסביב. מקועקעת בשלושה קעקועים.בעיקר רוצה לחזור לכתוב. וגם לעשות ספורט.
Avatarכינוי:  supersonic

בת: 42

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

מוקדש לחברה- הכי- טובה. ולעוד כמה אנשים שנשכחו (על ידי עצמם. הם יודעים מי הם!)


הסודות/ דנה עדיני

 

וכל הזמן זו אותה תחושה
אני לא יכולה לישון בלעדייך
למה באת, למה הגעת
היה כל כך רגוע כאן לפנייך
והדמעות שאני בוכה
לא מכאב, לא משמחה ולא עצב
רק מזכירות לי את העובדה-
שאני חיה בעצם

הרגשה משונה
כמו לפני נפילה
זה הלב שנכנע
לכל הטוב ולרע
ולהיות חלשה
אוהבת אותה

ואלה הסודות של חייך
את לא, תגלי לעולם
כל עוד תכסי את פנייך
איש לא יראה,
את השריטות,
המתחבאות מתחת לסודות.

תקשיבי טוב פעם אחרונה
אני כותבת לך ואת מתעלמת
כמה רע עשיתי לך,
השארת אותי בשדה הקרב מדממת
והדמעות שאני בוכה
הן לעולם לא נשפכו כאן בעצם
אז עד לפעם הבאה להתראות בגן-עדן

הרגשה משונה
כמו להיות אסורה
בתוך הלב שנכנע
אל יופייך הנורא
שמתקלף כמו קליפה
אוהבת אותה

ואלה הסודות של חייך
את לא, תגלי לעולם
כל עוד תכסי את פנייך
איש לא יראה,
את השריטות,
המתחבאות מתחת לסודות.

ותמיד אהיה זאת שיודעת
את תפילותייך בין שתיקותייך
ותמיד אהיה זאת ששומעת
את קול שפתייך,
את סודותייך

אלה הסודות של חייך
את לא תגלי לעולם
כל עוד תכסי את פנייך
איש לא יראה את השריטות
המתחבאות מתחת לסודות.
נכתב על ידי supersonic , 30/5/2007 17:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה צנזורה? מה?


צנזורה, בעיני, לא רק באינטרנט, זה דבר גרוע. מעיד על בורות, ואף הסתה מסוימת. מזכיר לי את הספר המפורסם והאהוב עליי, של ג'ורג' ארוול, 1984. צנזורה יכולה לשגע. ואני בכלל חושבת שאם היא מגיעה לאינטרנט, אנחנו חיים בבועה. כאילו שהיא גם תעזור למנוע כל מיני תופעות לא חינוכיות, שלא נוצרות רק באינטרנט. צנזורה, באתרים מסוימים, בהגבלים מסוימים, לדעתי, פשוט תמנע לראות את פרצופם האמיתי של מוסדות, תופעות, אירועים וממשל. זה יהיה גרוע. בעיני, משול כמעט למלחמת עולם. למה בכלל להעביר הצעה כזו בקריאה ראשונה? מי האידיוט שחשב על זה? (כמו שאתם שמים לב עד כה, פוסט זה ממש לא מצונזר)

זה משהו אחד למנוע מילדינו הרכים להתקרב לאתרי פורנו והימורים. זה לא צריך לצנזר, רק למנוע על-ידי חינוך נכון. זה לגיטימי.

אבל (וגדול מאוד)

למנוע הבעת דעות (ואני לא מדברת על דעות פוגעניות של טוקבקיסטים), למנוע את האמת מאחורי המסכות היפות, שגם ככה נמצאות באינטרנט על ימין ועל שמאל, זו טעות.

לא רוצה צנזורה!

 

 

נכתב על ידי supersonic , 30/5/2007 11:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ושוב


ימי עבודה מטורפים. משהו מדהים. אני כל הזמן בעבודה. כבר כמעט גרה שם. מוסיפה כל הזמן שעות. רוצה להיות מעורבת בהכל, אבל נהנית מזה.

ומלבד זאת, החלטתי להוציא את המשפטן הסטלן מהחיים שלי. נמאס לי מאמביוולנטיות ומרגשות שעמום ואשם שמובילים אותו ליצור איתי קשר. שיחפש את עצמו קודם, וימצא. ולא יחזור.

עכשיו קצת רגוע.

הבחור הראשון היה אצלי בשישי והיה ממש נחמד.

המגודל ביקש סליחה, אבל אני לא יודעת איך להתייחס לזה. אין לי ספק שלא מגיע לו שאני אסלח לו.

מחר חופש. אולי אני אסע ליום הסטודנט באוניברסיטת ת"א. גם אם לא, זה בסדר.

עכשיו קצת רגוע.

 

 

נכתב על ידי supersonic , 29/5/2007 17:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

48,064
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsupersonic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על supersonic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)