לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יש איזשהו קסם


יצאתי מהמבוך, מצאתי את עצמי, התחלתי ללמוד מחדש (בכל המשמעויות), ולהבין מה קורה מסביב. מקועקעת בשלושה קעקועים.בעיקר רוצה לחזור לכתוב. וגם לעשות ספורט.
Avatarכינוי:  supersonic

בת: 42

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

סיכוי קלוש


להתרומם ממצב הרוח שפקד אותי עכשיו. אבאשלי, האידיוט, כרגיל לא מפרגן לפני ועדת הקבלה אשר מתקיימת מחר, קורא מאוד חשוב החליט לנטוש את הבלוג, אינטל חוזר לחו"ל, ובזה, אני מוכרחה להודות, יש משהו מאוד משמח. חוץ מזה, כרגיל, כולם מעלימים עין. כרגיל אני אדם אשר לא מרוצה ממהלך החיים שלו. מההסתבכות עם כל מיני שטויות שחבל להוציא עליהן אנרגיה.

אינטל יהיה חסר, אבל טוב שהוא הולך. אני אוכל להמשיך את החיים שלי בלי העננה הקטנה שהוא גרם לה ביומיים האלה. לפגוש מישהו שנעזב מחייך לפני שנתיים זה לא קל. הכל עלה. ועלה בכאב. כתבתי לו שהיה כואב לפגוש אותו.

היום יום האהבה, וחוץ מזה שהקרציה מהעבודה מציק לי עם כל מיני שאלות בסגנון של: "מה את עושה?", ואני לא עונה כי אני קצת עצובה, סתם מרגישה שזה צירוף מקרים אכזרי. למרות שאני גם ככה לא חוגגת את היום הזה.

 

מלך לטאה, אני מקווה שיום אחד עוד תחזור לבלוג שלי.

יהיה טוב. אני מקווה.

 

 

נכתב על ידי supersonic , 31/7/2007 00:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום יומיים


כשאמרת.

שאתה הולך ליום, יומיים,

האמנתי.

ישבתי וחיכיתי לך,

יום, ויומיים, ושבוע.

כשחזרת.

ואמרת שאתה נעלם לשבועיים,

אז אמרתי, "נו טוב",

חיכיתי לאיזו שקיעה,

ושקעתי בדממה.

כשהגעת הביתה.

אחרי שנתיים,

אז כבר לא האמנתי.

כשאמרת שאתה נעלם,

כבר ידעתי.

 

כשאמרת.

שאתה הולך לי בינתיים,

ומחסל הכל בעצבות,

באמת,

רק ליום יומיים,

סתם ישבתי.

אבל כשחזרת,

ונפלתי בדממה,

של השנתיים.

עברו לי סתם ככה,

בציפייה שקטה,

עוד יום.

כבר לא הגעתי ליומיים.

 

 

נכתב על ידי supersonic , 29/7/2007 04:15  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המפגש איתך היה כל-כך טעון, שבא לי לבכות.


עכשיו נסעת. וגם ככה בכיתי קצת כשראיתי את המבט בעיניים שלך, אחרי שעשינו את זה בעיצומה של הפגישה. אתה נראה טוב מאי פעם.

אתה חסר כל-כך. אמרת שאני חסרה גם לך. שקשה קצת בלעדיי. גם לי, בלעדיך.

אני זוכרת, אינטל, שלפני שנסעת, טרקנו את הדלת אחד לשניה. זה היה עצוב, אך מלא בהשלמה.

והיום דיברנו המון. נפתחנו אחרי הרבה זמן של געגועים. מדהים כמה המחשבות שלי רצו במהירות שאי אפשר לעצור. ומדהים עד כמה הן רוצות שתהיה פה.

אמרנו שנגור ביחד. כשתחזור. מי יודע מתי. אז אמרנו. אני לא יודעת אם אלך על זה. כבר אמרתי. אני מפחדת להרוס את מה שעכשיו.

גרמת לי לחשוב. עליך ועליי.

גרמת לי לחשוב.

רוצה שתחזור.

מפחדת כשתחזור.

 

 

נכתב על ידי supersonic , 28/7/2007 20:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

48,064
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsupersonic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על supersonic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)