לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2003    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2003

על הנשים שגנבו מהסופר אתמול


 
קראתי בעיתון על קבוצת נשים שנכנסה אתמול לסופר עם כל ילדיהם ופשוט התחילו לאכול ללא כל כוונה לשלם.
הנשים השתמשו בטיעון שאין להן כסף ולכן לא היה מנוס מלהכנס לסופר ולאכול על חשבון הברון.
 
כל הסיפור הזה הפריע לי. זה הפריע לי, לא כי הנשים על חרפת רעב (דבר שאני לא מאחל לאף אחד), אלא הפריע לי הרעיון שהן חשבו שיוכלו להכנס, לגנוב מהסופר לאור יום ולקוות שזה יצליח להן (וזה הצליח- המנהל החליט לא להגיש תלונה נגדן ובמקום זה שילם מכיסו על הנזק שגרמו לו).
עוד הפריע לי שהן נכנסו עם הילדים שלהן לשם. זה החינוך שהן רוצות להשריש לילדיהן? שמותר לגנוב? שאפשר לגנוב ולא לחטוף עונש על זה?
הן גם נכנסו לחנות בכזאת תעוזה ובלי בושה אכלו לעיני כולם. גנבים, לפחות תתביישו קצת במעשיכם! לקחתם, אל תראו לכולם. זו ממש חוצפה לגנוב מבעל הסופר ועוד ללעוג לו כך בזה שאתן אוכלות את מה שגנבתן לו מול הפרצוף.
שמעתי שהייתה שם תקשורת. אני לא יודע אם הן הזמינו אותה אבל אם כן, זה עוד יותר מרגיז. מילא גנבתן. מילא אכלתן מול הפרצוף הנדהם של המנהל, אבל גם לפרסם את זה בתקשורת שכל העם יראה?
וגם, אם אתן כל כך עניות איך יש לכן כסף לסיגריות ולפלאפונים? ולעשות פסים בשיער? לזה יש כסף אבל לקנות לחם וחלב אין לכן? ובכלל, אתן לא כאלה זקנות, למה שלא תצאו לעבוד? גם לנקות חדרי מדרגות זו עבודה, אם אין משהו יותר טוב.
לפני שיוצאים לגנוב עדיף היה להצטמצם במותרות, ובכל מקרה לא לקחת את הילדים למסע הגניבות. זה לא מכובד ולא חינוכי.
 
נכתב על ידי , 10/7/2003 18:53  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נורית ב-12/7/2003 00:32



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)