לפני שבוע, כתבתי כאן על תלת אופן שקניתי לבן שלי ושחוייבתי ב-20 ש"ח יותר ממה שהייתי אמור להיות מחוייב וגם הייתה בעיה באפניים. בעקבות המקרה, שלחתי אימייל לוואלה שופס שהעבירו את המכתב לחברת השיווק של האפניים.
היום התקשרו אליי מהחברה שמשווקת את האפניים לאחר שהם קיבלו את האימייל ממני. האיש שהתקשר היה מאוד אדיב והודה בטעות שלו ואף הציע לי לבוא ולקבל את הכסף שנגבה ממני שלא כדין. תחילה הוא הציע מוצר במקום הכסף אך אני ביקשתי כסף והוא הסכים לכך.
זה יפה מאוד כי בדרך כלל מציעים רק זיכוי (שלא היה עוזר לי בכלל).
אמרתי לו שיש בעיה עם האפניים והוא הציע לי לבוא עם האפניים והם יתקנו לי אותם שם תוך כמה דקות וכך באמת עשיתי.
כשהייתי בחנות, אמרתי לאיש בדלפק שכדאי לשלוח דף עם הוראות הרכבה לאפניים.
הוא הופתע לשמוע שלא היה דף עם הוראות הרכבה בקופסא והאשים את הסינים בכך (האפניים מסין).
תיקנו לי את האפניים, החזירו לי את הכסף וכך הסתיים הסיפור הזה.
זוכרים את קובי? ההוא שראש הישיבה לעג עליו ועל אחיו בפני כל הכיתה ושכתבתי לו מכתב חריף בתגובה למכתב שהוא שלח להוריו של קובי?
ובכן, קובי לא הספיק למסור לו את המכתב לפני חג הסוכות, ואחרי שחזר מהחופשה הוא לא ראה טעם "להעיר את הדובים משנתם" ולכן הוא לא מסר להם (לראש הישיבה ולרב-מחנך שלו) את המכתב.
באופן אישי דחקתי בו כן למסור להם את המכתב, אך הפצרותיי לא הועילו וכיום הוא לא רוצה למסור את המכתב.