לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

אז מה קרה בסוף עם קובי והאפניים?


 

לפני שבוע, כתבתי כאן על תלת אופן שקניתי לבן שלי ושחוייבתי ב-20 ש"ח יותר ממה שהייתי אמור להיות מחוייב וגם הייתה בעיה באפניים. בעקבות המקרה, שלחתי אימייל לוואלה שופס שהעבירו את המכתב לחברת השיווק של האפניים.

 

היום התקשרו אליי מהחברה שמשווקת את האפניים לאחר שהם קיבלו את האימייל ממני. האיש שהתקשר היה מאוד אדיב והודה בטעות שלו ואף הציע לי לבוא ולקבל את הכסף שנגבה ממני שלא כדין. תחילה הוא הציע מוצר במקום הכסף אך אני ביקשתי כסף והוא הסכים לכך.

זה יפה מאוד כי בדרך כלל מציעים רק זיכוי (שלא היה עוזר לי בכלל).

אמרתי לו שיש בעיה עם האפניים והוא הציע לי לבוא עם האפניים והם יתקנו לי אותם שם תוך כמה דקות וכך באמת עשיתי.

כשהייתי בחנות, אמרתי לאיש בדלפק שכדאי לשלוח דף עם הוראות הרכבה לאפניים.

הוא הופתע לשמוע שלא היה דף עם הוראות הרכבה בקופסא והאשים את הסינים בכך (האפניים מסין).

תיקנו לי את האפניים, החזירו לי את הכסף וכך הסתיים הסיפור הזה.

 





 

זוכרים את קובי? ההוא שראש הישיבה לעג עליו ועל אחיו בפני כל הכיתה ושכתבתי לו מכתב חריף בתגובה למכתב שהוא שלח להוריו של קובי?

ובכן, קובי לא הספיק למסור לו את המכתב לפני חג הסוכות, ואחרי שחזר מהחופשה הוא לא ראה טעם "להעיר את הדובים משנתם" ולכן הוא לא מסר להם (לראש הישיבה ולרב-מחנך שלו) את המכתב.

באופן אישי דחקתי בו כן למסור להם את המכתב, אך הפצרותיי לא הועילו וכיום הוא לא רוצה למסור את המכתב.

 

נכתב על ידי , 15/11/2004 22:54  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-21/11/2004 22:43



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)